piątek, 23 stycznia 2015

ARTIST TO WATCH: UNO MORALEZ

#np Azealia Banks - Chasing time

Ostatnio stwierdziłam, że czas aby zapełnić puste ramki kurzące się na biurku i toaletce, bo zdążyłam już zostać wyśmiana za brak znajomych przez mojego przyjaciela. Jednak moje życie nie wpasowuje się w estetykę pokoju, dlatego zamiast szukać jakiś żałosnych zdjęć, postanowiłam obramować jednego z moich ulubionych mangaków, Junjiego Ito. Scrollowałam wyszukiwania w google, aż natknęłam na niecodzienną grafikę, która nie pasowała mi do kreski Ito, ale była równie dziwna. a w swojej dziwności fascynująca. Tak po raz pierwszy spotkałam się z Uno Moralezem.
Jeśli spróbujecie wpisać ten pseudonim, wyskoczy kilka jego stron i prac, ale właściwie trudno znaleźć więcej informacji na jego temat. Pochodzi z Rosji, ma 47 lat  i mówi, że tworzy grafikę, która często pokrywa się z tym, co widzi w swoich snach. Bardziej ekscentryczne prace proszą się o jakąś interpretacji, poszukiwań logicznej całości, ale w tym wypadku jest to niemożliwe. Należy jedynie cieszyć swoje oczy. 
A więc dzisiaj zapraszam na nieco perwersyjne, mroczne i miejscami przerażające, chociaż sam artysta mówi, że woli myśleć o swoich pracach bardziej w kontekście "zagadkowych" niż "strasznych".
Passion is a fire. This symbol seems very suitable for passion, and I use it very often myself
Uno Moralez.

19 komentarzy:

  1. Zdjęcia w ramkach wcale nie muszą być żenujące. ;)
    A mnie najbardziej podoba się druga praca. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te grafiki kojarzą mi się trochę z jakimiś klatkami anime, które przez przypadek jakimś sposobem się zepsuły i straciły na swojej jakości. Nie powiem, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo grafiki ciekawe, ale wole tradycyjną mangę... woolę? Uwiebiam ją :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Od ostatniego nie mogę oderwać wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe prace. Wyglądają co prawda jak robione w paincie, ale nie to jest ważne. Naprawdę trudno jest mi je zinterpretować. Niektóre są z lekka przerażające

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega ! *.*

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite! Coś mi się wydaje, ze mamy podobny gust jeżeli chodzi o grafikę. Gość ma niesamowity styl i jestem bardzo ciekawa, jakiej techniki używa. Nigdy jeszcze czegoś takiego nie widziałam, w sensie takiego stylu i bardzo mi się spodoba.
    Ramek ze zdjęciami nie mam, bo nie warto. Twarze przyjaciół, głosy, mam to wszystko w głowie, nie muszę mieć na papierze. Do ramek po prostu rysuję sobie obrazki - cuda to nie są, ale chociaż własne - albo wycinki z gazet.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podobają, ciekawe

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać u mnie. zawsze się odwdzięczam :)
    www.similarose.blogspot.com/kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne obrazki, tak mi się spodobały, że chyba je sobię wydrukuję i gdzieś powieszę, lmao

    OdpowiedzUsuń
  10. Grafiki prezentują się naprawdę ciekawie. ^^ Ja osobiście nie jestem wielką fanką Ito ani ogólnie mang/rysunków w podobnym stylu niemniej jednak muszę przyznać, że są na swój sposób intrygujące.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się 3 i ostatni jednak nie jestem wielką fanką tego stylu :)
    Miłego wieczoru!
    xcarli3x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, bardzo bardzo lubię taki styl, kreska interesująca a cała historia mocno niepokojąca.

    pozdrawiam i obserwuje bo bardzo ciekawie tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dość ciekawy blog :) zapraszam do mnie http://cukiereklaurowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieco demoniczne są te zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}