piątek, 9 stycznia 2015

THIS WORLD IS IN A LOSING GAME

#np Marina & The Diamonds - Immortal

Wydawało mi się, że powrót do szkoły znowu uporządkuje nieco moje życie, natomiast zupełnie rozstroił mi się zegar, nauczyłam się chodzić spać po północy i zderzenie z rzeczywistością, która objawia się budzikiem o 6:00 było dość nieprzyjemnym doświadczeniem. Mimo wszystko, ostatnie dni przerwy świątecznej minęły mi bardzo przyjemnie. W sobotę licznik na blogu przekroczył 1000 obserwatorów, zrobiłam z dziesięć screenów i nie mogłam przestać dziękować na wszystkich portalach. Przez długi czas pisałam sama dla siebie. Na początku zrobiłam z tego bloga coś w stylu pamiętnika, moje notki były bardzo prywatne i pełne zdjęć ze znajomymi, w końcu przeszłam do fazy wszelkich skrajności i stawania na głowie, żeby kogokolwiek zachęcić do jego czytania. Cieszę się, że od dłuższego czasu nie muszę tego robić, a także cieszę się, że wydoroślałam i chociaż dalej patrząc wstecz na posty, łapię się za głowę, to chyba był to punkt potrzebny do zaliczenia, aby znaleźć się w tym miejscu. Dziękuję wszystkim, którzy się do tego przyczynili. Tym, którzy na bieżąco komentują i tym, którzy są przyczajonymi obserwatorami. Wszystkim, którzy śledzą mnie tam i tu, a wciąż nie znudzili się tym, co mam do powiedzenia.

Massive shoutout to my dearest followers since I've reached 1000 with your help! Glad to see you all sharing positivity here or on the other social medias. I'm always so happy to get your feedback although most of the time I'm too lazy to translate whole posts and my vocabulary doesn't allow me to give right meaning. Anyway, thank you so much, see ya on:


 cardigan - trifted / jeans - trifted / boots - ebay / hat - ebat / shirt - ? / tote bag - h&m



41 komentarzy:

  1. mam identyczne buty, super połączenie :)

    mam w obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz. Ja na szczęście nie mam problemu ze wstawaniem, ponieważ jestem rannym ptaszkiem.Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje <3 Pozostaje życzyć dalszych sukcesów <3 @ItsPolishShawty

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponownie gratuluję 1000 obserwatorów! Jesteś jedna z lepszych blogerek z jakimi miałem do czynienia. Każda notka jest ciekawa, nie ważne czy jest o Japonii, outficie, czy też wycieczce wakacyjnej! Życzę Ci jeszcze wielu tysięcy obserwatorów! xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 1000 obserwatorów! Życzę ich oczywiście jak najwięcej, ale i też wytrwałości, bo to też na pewno się przyda.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żakiecik bardzo fajny - świetnie się komponuje do klasycznej koszuli

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu obserwatorów! Śliczne zdjęcia i piękny kapelusz ♥

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog! Mega zdjęcia!
    Zapraszam do siebie! http://mazix3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie podoba mi się ta stylizacja! Powodzenia i gratulacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się bardzo ciesze, że minęła przerwa świąteczna. Nie potrafię siedzieć długo bez czynnie, popadam w lekką paranoje i bezsenność. Już nie wspomnę o poczuciu czasu!
    Gratuluje ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Kardigan jest przepiękny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o szkołę to dobrze wiem co czujesz- bo ja mocno zderzyłam się z rzeczywistością. Upadek był bolesny, ale na szczęście uświadomił mi,że to koniec przerwy świątecznej, jednak już odliczam do ferii. Ugh.
    Co to bloga, to gratuluję 1000! Zasłużone oczywiście i wiem, że będzie o wieeele więcej i tego Ci też życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję 1000 obserwacji! Cudowne masz włosy! :)

    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba ta stylizacja, da się wyczuć elegancję z 90s

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulujemy, zasłużyłaś na to ;* Twój blog zainspirował nas do stworzenia naszego, bo po przejrzeniu twojej strony stwierdziłyśmy, że jest gdzieś dla nas miejsce w tej polskiej blogosferze skoro są takie blogi jak twoj (w sensie niszowe i reprezentujące zupełnie inny styl niż "topowe blogerki modowe w PL") <3

    Pozdrawiamy serdecznie i życzymy kolejnych tysięcy obserwatorów ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, cudownie jest czytać takie komentarze!

      Usuń
  17. Blogi ewoluują wraz z nami. :)
    Gratuluję 1000 obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba, że umiesz wyrazić siebie ; D
    Jesteś super, Twój blog także!

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Noo wreszcie ktoś z własnym stylem ^^ Like it ;)

    panienkagraissler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Szara rzeczywistość, oj tak. Chyba każdy to zna. :(
    ***
    Zapraszam http://celawana.blogspot.com/ :))) !

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, Twój blog jest taki... inny. Widać, że masz swój styl i jest on bardzo oryginalny.
    oczywiście, obserwuję :D

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Zasłużyłaś na to Carolyn... i zasługujesz na jeszcze więcej. Życzę dalszych mniejszych, większych i tych największych sukcesów, bo pewnie jeszcze sporo się wydarzy i sporo Cię zaskoczy.
    Myślę, że jest tylu ludzi czytających i obserwujących Ciebie bo przyciągasz wyglądem, a charakterem, osobowością i tym co chcesz przekazać ludziom, skłaniasz do zostania na dłużej i śledzenia Twoich dalszych poczynań. Ja tak to widzę. Także wielki aplauz w Twoją stronę i myślę, że ponad 1000 obserwatorów na blogu to nic w porównaniu do tego, co Cię jeszcze czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Włoski. <3 Piękna stylizacja! Gratuluję 1000 obserwatorów! *Q*

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz ;) Stylizacja też bardzo fajna ;d Gratulacje tak dużej liczby obserwatorów ;)

    Mogę Cię prosić o kliknięcie w link w moim nowym poście? bardzo mi zależy (link jest na końcu postu)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluje 1000obs:)

    kochana, masz ochotę na wspólną obserwację? zacznij i daj znać u mnie, to się odwdzięczę.
    MÓJ BLOG-KLIKNIJ TUTAJ♥ + poklikasz? :* buziak

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy blog :)
    Fajna stylizacja :)
    Zapraszam :)
    http://aluska-ktos-cos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie też był horror z przestawieniem się na wstawanie o godzinie, o której chodziłam normalnie spać.
    Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :).


    http://younglonelysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje obserwatorów!
    Cudne buty :3

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Aw, świetna stylizacja.
    Zasłużyłaś na to. Wszystko na Twoim blogu jest dopracowane, począwszy od szablonu, aż po notki. Może niedługo wybije Ci następny tysiąc?

    - dead-babydoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam twój styl ubierania ^^
    A włosy masz przepiękne :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  31. Uśmiechnij się! :)

    Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}