piątek, 20 lutego 2015

// OUTFITS //

#np Marina & The Diamonds - Forget

Dawno nie było już sklejek z internetowymi ciuchami, które maniakalnie zbieram na swojej fashioliście i przynajmniej raz w tygodniu masowo serduszukuję wszystko, co czarne, drogie i prawdopodobnie nigdy nie będzie moje, ale sprawia mi ogromną przyjemność będąc po prostu gdzieś w pamięci i sferze marzeń. 

Powrót do szkoły nie był tak dramatyczny, jak sobie to wyobrażałam i co zaskakujące - szybko wbiłam się w tryb nowego planu, aczkolwiek poniedziałki pochłaniają zdecydowanie za dużo energii. Mam 8 lekcji, do domu wpadam przed 16:00, jem obiad, robię mało przyjemne rzeczy do szkoły i zaraz biegnę na japoński, gdzie przez 1,5h myślę tylko o tym, jak bardzo jestem zmęczona.

Dobra nowina jest taka, że w przyszłym tygodniu będę miała rekolekcje, więc jakąkolwiek wiadomość otrzymam 23 lutego, gdy poznam trzech najlepszych autorów Bloga Roku, będę mogła nadmuchać basenik i napełnić go brokatem lub zrobić sobie papierową koronę, żeby znieść porażkę w samotności, jedząc rakotwórcze chrupki ryżowe o smaku wasabi, słuchając nowych piosenek Mariny & The Diamonds. Oprócz uzewnętrzniania moich emocji mam również w planach napisanie czegoś dłuższego na bloga, liczę, że nie sponiewiera mnie aż tak bardzo, aby było to niemożliwe i nareszcie oprócz moich cotygodniowych lamentów pojawi się jakiś bardziej wartościowy tekst. Stay tuned!


creepers - T.U.K // lips - lime crime // top - monki // denim - topshop // jacket - comme des garcons
rings - topshop

creepers - ebay // socks - miuxin // denim dress - net-a-porter // heart shaped bag - vivienne westwood
o ring choker - shopjeen.com 

denim - river island // gun comb - blacc.no // hat - h&m // nail polish - black heart beauty 
bagpack - openingceremony.us // shoes - unif
hat - h&m // shoes - modekungen.se // jacket - modekungen.se // eyeliner - nasty gal 

shoes - ??? // purse - moschino // eyeliner - lime crime // poncho - net-a-porter 
 crop top - net a porter 


92 komentarze:

  1. Genialne stroje :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/02/two-years-with-you.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz częściej spotykam na swojej drodze ludzi uczących się języków azjatyckich. Nie rozumiem fenomenu, ale podziwiam. :) Zazdroszczę chęci, zaangażowania i wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzeba nawet szczególnie się wysilać, kierunki azjatyckie są piekielnie opłacalne zważywszy na fakt, że będziemy robić tylko więcej i więcej interesów na wschodzie. Tylko w mojej klasie dwie osoby myślą o studiowaniu indologii i sinologii :)

      Usuń
  3. Świetne outfity! Z pewnością większość, bądź wszystko z listy czarnych i drogich ubrań wyląduje w Twojej szafie! A co do Bloga Roku, to o to się nie bój - wyczuwam, że będziesz w najlepszej trójce!

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACYJNE PROPOZYCJE- STYLOWO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te stylizacja :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie outfit'y boskie =^-^=

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawy :) też lubię ubierać się na czarno :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Creepersy z pierwszego zestawu to prefekcja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama kiedyś myślałam nad nauką japońskiego, ale gdy już skończyłam liceum jakoś wyleciało to z mojej głowy i skupiłam się na bardziej przyziemnych rzeczach, a szkoda bo gdybym w młodości bardziej się przyłożyła już bym pełnie była co najmniej w wyżej aniżeli podstawowym stadium nauczania, teraz się widzi swoje błędy. Także podziwiam i życzę sukcesów :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. C u d o w n e outfity ;3

    cukiereczekxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy drugi outfit :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja creepersy z drugiego zdjęcia mam! :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post ... outfity cudne (kocham czarny) http://aya-moshito.blogspot.com/
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardziej gustuję w kolorach jeśli chodzi o stylizacje. Ale od czasu do czasu coś czarnego też założę :)

    Alexa Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rzeczy
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy i ostatni zestaw nawet nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajebisty blog!
    Mega inspiracje! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zestawy. Wszystkie chętnie bym ubrała. Lubię taki styl i właśnie szukam jakiś creepers'ów :)
    Obserwuje bo masz świetnego bloga *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza stylizacja jak naj bardzej w moim stylu aczkolwiek pozostałe tez fajne ale te buty sprawiają wrażenie takich przesadzonych :/ Zapraszam http://moimzdaaniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się zestawy ♥
    zapraszam http://asiag-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurde, każdy zestaw mi się podoba! Bez wyjątków i wszystko bym to założyła z ogromną przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko mi się podoba, jak zwykle. Masz świetny gust ^^

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. buty we wszystkich zestawach są mega!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne outfity ! A te okrągłe okulary boskie ♥
    Pozdrawiam ! :*
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super ubrania i te czarne usta ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy zestaw bardzo mi się podoba :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. 3 i 5 - Cuda *.*

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Każdy zestaw w sobie ma coś wyjątkowego :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, pamiętam, że masz creepery z ebay'a. Zastanawiam się jak jest z ich jakością? Mam t.u.k.i, które były świetne, wygodne i wytrzymałe na wszystko, poza próbą czasu. Zaczynam szukać nowych creeperów, ale ceny t.u.k.ów są strasznie wysokie, a jeśli w jakimś polskim sklepie internetowym dostępne, to zwykle skórzane. Jak sprawdziły się Twoje ebay'owe w codziennym użytku? ★

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm myślę, że różnie to bywa i nie ma zasady na ebayowe creepy. Moje obecne double sole mam już drugi rok i trzymają się świetnie, chociaż zamsz się już lekko starł, ale naprawdę robię w nich wszystko i jak na intensywność użytkowania to ich stan jest dość dobry. Pierwsze creepersy z ebaya, na zwykłej platformie już po niecałym roku pękły na pół :(

      Usuń
    2. A czy masz gdzieś może jeszcze w historii zapisane kto wyprodukował te nowsze creepery, ewentualnie sprzedawcę? Dwa lata to i otarcia to przyzwoity wynik ;)

      Usuń
    3. niestety nie, wiem tylko, że była to brytyjska aukcja :(

      Usuń
    4. Ech, czyli trzeba liczyć, że się poszczęści z brytyczykami? xD Dzięki :D

      Usuń
  30. Tych długich zajęć to Ci nie zazdroszczę. Do 16? Olaboga. Ale ten japoński to zajebiście! Muszę przyznać, że masz niesamowity styl, zawsze podobał mi się grunge :) Och, moja wishlista jest tak długa, a portfel taki cienki. No cóż, nic się nie zrobi, trzeba umierać cicho w rozpaczy. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post, może Ci się spodoba :) https://whatcansay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. te spodnie z dziurami z pierwszego zestawu idealne ;) poluje na takie już od dawna http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ale te Twoje lamenty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Te stylizacje to nie są dla mnie ;c
    Ale podoba mi się bluza z 3 zestawu ...
    no i koszulka z pierwszego ;)
    ZAPRASZAM coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale super stylizacje chociaż nie lubię czarnych ust ^^
    Bardzo ładny blog !! ;)
    ZAPRASZAM coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. trochę mroczne :p ale fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super post! Bardzo podobają mi się te outfity, a najbardziej chyba trzeci! ;)

    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  37. Super post. Współczuję Ci zajęć do 16:00 :/. Cudowne outfity, najbardziej przypadł mi do gustu ten trzeci ;)

    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale świetny grzebyko pistolet :D

    OdpowiedzUsuń
  39. do 16?! dasz radę.
    ciekawe stylizacje ;-)
    http://polsko-powstan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. 2,3 i ostatni zestaw przemówiły do mnie najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo podziwiam Cię za tak odważny styl!
    Pozdrawiam, i życzę powodzenia, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) Więcej informacji na moim blogu.
    http://everything-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Niektóre ubrania nie w moim stylu, ale i tak można stwierdzić, że zestawy są zrobione z niesamowitym wyczuciem!

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zestawy, najbardziej spodobał mi się 1, 3 i 4
    http://ilintwin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeju, te oufity są przecudowne! Co do fashiolisty mam podobnie, zawsze przechodzę wielki zawód widząc ceny ubrań, które mi się podobają :c

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne zestawy, aczkolwiek mam nieco inny styl ;D Pewnie jestem staroświecka hehe ;)

    Pozdrawiam!
    Mój >> blog lifestylowy <<

    OdpowiedzUsuń
  47. masz cudowny styl, te outfity są przepiękne! zdecydowanie przemawia do mnie ten mroczny styl! :))

    http://www.you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczne zdjęcia http://zycie-jest-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zestawy!! Najbardziej spodobały mi sie 2 ostatnie :)

    Pozdrawiam i zapraszam na mała dawke zdjec :)

    Obiektyw mym okiem

    OdpowiedzUsuń
  50. Genialne outfity :3 Zwłaszcza pierwszy!
    Haha, nie przesadzaj, może akurat Ci się uda i okaże się że znajdujesz się w tej trójce! :D Trzymam kciuki!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. perfect outfits, I would wear every single one of them! x

    londonandcoffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. 2 zestaw to mistrzostwo, które ma wszystkie mistrzostwa pod sobą
    naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  53. Podoba mi się 2 i 3 zestaw. <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Kradniesz mi serce tymi rzeczami! Mogłabym Cię zatrudnić jako osobę, która robiłaby mi stylówy XD
    Masz cudowny styl i jesteś moją inspiracją <3
    Trzymaj się :*

    thekallasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. kapelusz i spodnie z trzeciego zestawu bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziwne że kogoś kręcą czarne usta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne, że kogoś nie kręcą DUH

      Usuń
  57. Ciężkie zestawy ale genialne :)

    czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  58. Ostatnio pokochałam szminki, więc czarna jest fantastyczna!
    http://by-mickey.blogspot.com/2015/02/helplessness.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Jejku jak mi się podoba ten 2 zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Japoński! Ambitna jesteś :D Znakomite stylizacje! Dzięki za komentarz u mnie. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne zestawy, podziwiam za naukę japońskiego :D

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Z każdej stylizacji, znalazłam coś dla siebie :)
    Szczególnie buty mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo podobają mi się wybrane przez Ciebie zestawy. masz ciekawy styl pisania. czekam na kolejny tego typu post ;)

    skoneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. gdybym była bliżej większego miasta z chęcią zapiałbym się na jakiś azjatycki język. teraz są bardzo wartościowe. Myślę, że za niedługo bedą tak kluczowe jak angielski.
    Ciuszki, które wybrałaś sa świetne. Ile ja bym dała, żeby tak sie ubierac .;-;

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne outfits :) Znalazłam w nich mnóstwo rzeczy, które przypadły mi do gustu.
    Mój powrót do szkolnych obowiązków również nie był taki ciężki i szybko udało mi się wbić w to wszystko.
    Czekam na kolejne posty. :)

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. 3 i 4 zestaw podobaja mi sie najbardziej :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapraszam na konkurs - do wygrania śliczna bransoletka ChouChou

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Oh uwielbiam czerń!;> Połowa z rzeczy wyżej na pewno by mi się przydała ;> znalazłabym dla nich godne miejsce w szafie a i "wychodziłyby" często;>

    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. świetne stylizacje ;) teraz dużo ludzi ma wątpliwości co do zamawiania przez internet m.in. przez stronkę na facebooku: niezgodność produktu z opisem. pozdrawiam ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. o matko, w każdym zestawie chciałbym Cię zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  71. Przypomniałaś mi o Blogu Roku i od razu sprawdziłam, kto został nominowany do nagrody głównej! Dziękuję :) Ogólnie też uwielbiam ubrania w szarym i czarnym kolorze. Są najlepsze i pasują do wszystkiego!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystko ładne poza tymi butami na grubej podeszwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Masz bardzo oryginalny styl, dlatego zostajemy na Twoim blogu na dłużej, obserwujemy, a w wolnej chwili zapraszamy do nas (bloga prowadzą dwie siostry, na dodatek bliźniaczki) <3

    OdpowiedzUsuń
  74. Najbardziej spodobał mi się chyba 3 zestaw. ;) Ale wszystkie są genialne.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. genialny post *.*
    zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  76. clothes look very cool, I love black
    http://keepcalmandreadmorebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. widzę, że preferujesz kolor czarny :)
    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo fajny, inspirujący post. Co tu dużo mówić (pisać) dobra robota.
    Mi najbardziej podoba się ostatni zestaw, z wijątkiem butów, bo lepsze są te z pierwszego.
    Na moim blogu nowa stylizacja, twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  79. Podobne buty do tych na tym ostatnim zdjęciu są w H&M :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}