piątek, 6 lutego 2015

♚ Parade around I’m gonna steal the crown ♚

#np Jeffree Star - Prom night

Mój blogowy zegar zupełnie się rozstroił, ledwo napisałam notkę we wtorek, a tu goni już piątek, wypadałoby znowu coś opublikować, choćby było kilka zdjęć, gdzie jestem owinięta w koc, a mój włącznik światła wygląda bardziej pociągająco.
Piątek sygnalizuje też, że mój pierwszy tydzień ferii ma się ku końcowi, a ja właściwie nie zrobiłam niczego ciekawego. Dziennie budzę się koło 8:00, zaczynam czytać Lalkę, oglądam telewizję, komentuję blogi, śpię, znowu czytam, a w między czasie odbieram Wasze screeny z głosami i wciąż nie mogę się nadziwić, jak duży odzew dostałam. Głosy cały czas napływają, a ja sama nie wiem, skąd tyle osób się wzięło, niemniej jednak zobaczenie siebie na drugim miejscu w rankingu już po pierwszym podsumowaniu mocno ogrzało moje serce i dało nadzieję, że to wcale nie jest tak niemożliwe, jak wydawało mi się, gdy pisałam poprzedni post. Do końca głosowania jeszcze kilka dni, przede mną kolejne fale stresu przed każdym zobaczeniem co dwunastogodzinnego podsumowania, a jeśli nawet uda się już pozostać w najlepszej 10, zapowiada się trudny miesiąc jeśli chodzi o moje skupienie w szkole. Do 23 lutego będę żyła na herbacie z nagietka i prawdopodobnie w dalszym ciągu na fabule Lalki, która swoją drogą jest świetna, gdy nie jest się pochłoniętym bardziej życiem internetowym niż realnym.

A jeśli ktokolwiek by się zastanawiał, tak, moje włosy są do połowy fioletowe. Stwierdziłam, że farbowanie końcówek jest so 2013, więc zrobiłam sobie syrenkowe odrosty i wyglądają przepięknie. Zastanawiam się, czy wykorzystywanie resztek starej pianki nie ma więcej uroku niźli skąpanie całych włosów w fiolecie. Myślę, że to kwestia równie godna zastanowienia, jak to, czy w średniowieczu, przed wynalezieniem szminek ludzie umierali w pewnym momencie na spierzchnięte usta, jak zasugerował niedawno na twitterze Pete Wentz.

ponczo - lidl / shirt - ??? / mesh shirt - thrift shop / creepers - ebay / hat - ebay / choker - catpaw 

No i standardowo: jeśli lubicie mojego bloga, a wiem, że tak jest, to wesprzyjcie moje dzieło i oddajcie głos:
Pieniądze i tak są przeznaczone na cele charytatywne, więc nic nie idzie na marne, a dla mnie to niesamowita pomoc.

84 komentarze:

  1. Nie no, kocyk jest bardzo fajny :D w podobnym moja mama chodziła po szkole, w ramach buntu, że sala w której uczy jest za zimna. Zawsze kojarzył mi się z takim luzactwem, ale w starym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry! Miło widzieć taką kreatywność i błyskotliwość wśród młodych blogerów :). Zachęcamy przy tym do ciągłego dokształcania się i doskonalenia swoich umiejętności w posługiwaniu się naszą ojczystą mową. Nauki nigdy za wiele. Dalszych sukcesów w blogowaniu życzy redakcja portalu literackiego "Nowy Wieszcz" ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serce mi prawie stanęło, już obawiałam się, że gdzieś w notce pojawił się rażący błąd, który zostawiłby permanentną plamę na moim blogerskim honorze.

      Usuń
    2. Nawet mi, gdy to czytałam, prawie stanęło serce, bo ja żadnego błędu nie zauważyłam.

      Usuń
  3. Wyglądasz niesamowicie, kobieta ideał po prostu! A co do włącznika, który jest bardziej pociągający to "troszkę" się mylisz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :D
    powodzenia w konkursie :*
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś już wpadłam na Twojego bloga i przeczytałam praktycznie cały. Piszesz niesamowicie mądre i inspirujące posty, które z chęcią się czyta. Szczególnie dała mi do myślenia notka o feminizmie. Masz łeb dziewczyno ;)
    www.nikodemcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie piszesz! Bardzo mi się to podoba :) Piękne creepersy, ja wciąż na nie poluje

    Dziękuję za odwiedziny, a jeśli znajdziesz chwilkę - zapraszam na nowy post:___BLOG___

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tym fioletem! :) naprawdę śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się ta stylizacja, zdecydowanie jest inna niż wszystkie, które widuję na blogach :)
    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia : )

    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje posty są na prawdę wciągające, nie mogłam oderwać się od czytania, twoje teksty są na bardzo wysokim poziomie! Obserwacja ode mnie, obowiązkowa! :D Powodzenia, trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie poncho było lidlu ?
    Jest świetne a Ty masz niesamowicie oryginalny styl :)

    Pozdrawiam,
    hati-artshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dosyć dawno, ale było. Niestety nie załapałam się już na czarne, więc wzięłam kolejny najciemniejszy kolor haha

      Usuń
  11. to ponczo jest cudowne ;) sama chciałabym takie i to własnie w takim kolorze ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie pomysł z fioletem na włosach od góry ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne poncho! :) Życzę wygranej, bo jesteś naprawdę świetną osobowością, piszesz świetne teksty i masz genialny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super creepersy :D Ogólnie super look :)

    OdpowiedzUsuń
  15. baardzo ładnie wyglądasz, ta niebieska narzutka idealnie podkreśla cały look;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post :).Obs za obs? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi na blogu http://tojaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowa sesyjka, ładnie wygladasz w tym wszystkim :)

    natlok-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kocyk, bardzo ci pasuje ten kolor,
    +Obserwacja ?

    http://yukilora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super wyglądasz. Piękna narzutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne stylizacja. Ja mam teraz tak zafarbowane włosy na turkusowo, bo końcówka toneru nie starczyła na całe włosy. :D
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam Twój sposób pisania, mogę czytać Twoje posty w kółko.
    Zasługujesz na to 2 miejsce!
    Dziwię się, że do tej pory nie zaobserwowałam Twojego bloga, chociaż wpadam tu dość często. Ale już zrobione!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/2-february.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy!:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam mocno kciuki i wierzę, że się uda! A potem będę pękać z dumy! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia. :) Powodzenia!
    http://kalaandkalla1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podobaja mi sie twoje buty :)

    http://the-watermelon-club.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  25. jesteś piękna i taka oryginalna, uwielbiam twoją urode! jak bede miala kase na koncie to wysle esemeska:) buziaki
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie w poprzedniej notce zauważyłem, że masz fiolecik u góry. Jak tak teraz na to patrzę to to fajnie wygląda, serio.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję dotychczasowego miejsca i życzę dalszy sukcesów. kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że skoro w starożytnej Grecji ludzie wiedzieli o nawilżających właściwościach oliwy czy innych olejków, to przed wynalezieniem szminek były jakieś kremy czy chociażby popularny smalec, co ratowało przed spierzchniętymi ustami. Może w średniowieczu szminek nie było, ale nie znaczy to, że medycyny i kosmetyków też. Ludzie się od dawien dawna malowali i smarowali upiększaczami, tylko miały one różne formy i pochodzenie. Mam nadzieję, że pomogłam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ładny look :>
    zapraszam do mnie:))
    http://fashion-outside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobają mi się twoje włosy, świetnie wyglądają :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Creepersy są <3 Zarąbiście żeby nie używać wulgaryzmów :D

    OdpowiedzUsuń
  32. jak zrobiłaś takie włosy? są świetne! właśnie rozmyślam nad fioletem, Twoje są idealne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, po prostu nałożyłam piankę do od nasady do mniej więcej połowy i tyle :)

      Usuń
    2. a co to za pianka? kurczę bo wyszły mega, takie odwrócone ombre, ja pewnie jakbym się za to zabrała wyszłoby mi jak odrysowane od linijki :P

      Usuń
    3. uwierz mi, że jak masz uciapciane ręcę, wszystko wokół tonie w kolorze, a ty ledwo chwytasz puszkę z pianką, to ciężko to zrobić jak od linijki, chociaż efekt byłby równie ciekawy ;p
      ja używam pianki elysee kolor violet

      Usuń
  33. hehe mnie też kusi zrobić coś z włosami, być może i też fiolet, ale jednak od drugiej połowy :P
    Mój lifestyle - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  34. Super look - bordowa szminka by super pasowała!

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoje włosy wyglądają super :) Masz świetny styl ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe zdjęcia.

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz świetny styl, bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  38. klimatycznie ! ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się, że masz swój styl, jesteś bardzo oryginalna ☺

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę Ci, że dobrze wyglądasz w takich ciuchach!

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialny kapelusz :)

    Pozdrawiam gorąco, http://shslove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne zdjęcia!
    ja również zagłosowałam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super wyglądasz i świetne zdjęcia :D
    Maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. fajne fotki, może wspólna obserwacja?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ojej, jaka jesteś piękna :) bardzo podoba mi się jak piszesz - tak lekko.. i zazdrość zżera mnie, kiedy czytam, że masz jeszcze przed sobą tydzień ferii, a moje już się kończą! :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie, że masz tylu wspaniałych czytelników, którzy uwielbiają Twojego bloga i na niego głosują! Mam nadzieję, że i mój blog w przyszłości będzie tak doceniany :) Życzę powodzenia!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Love this look! xx

    stylepetal.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

  48. Ale jesteś śliczna i piękny płaszczyk.
    Zapraszam do konkursu. http://u.42.pl/5EBr

    OdpowiedzUsuń
  49. Ponczo świetne, nawet nie wiedziałam, że było kiedyś w lidlu :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny efekt na włosach jest :3
    super wyglądasz!
    genialne ponczo *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ostatnio i mój zegar blogowy się rozstroił :)
    Życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ciekawa stylizacja, chociaż to nie mój styl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak zwykle świetna stylizacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. ponczo jest idealne ! powodzenia w konkursie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie wyglądasz :) To gratuluję tylu głosów i życzę powodzenia! Hehe, włączniki do światła zawsze są pociągające ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam ogromne poncza, a Tobie wyjątkowo do twarzy w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Rzeczywiscie mój zegar blogowy tez ostatnio szybko leci hah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Super stylizacja :-) .

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. O kurde moje klimaty!!!

    Chcesz Zniszcz ten dziennik lub jego kontynuację? Gwiazd naszych wina? W poszukiwaniu Alaski? A może post promujący? Obserwuj! :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech Bóg mnie przed tymi książkami uchroni

      Usuń
  60. Świetna stylizacja! Gratuluję zakwalifikowania się do następnego etapu konkursu na blog roku ;)
    Obserwuję! Jeśli spodoba ci się mój blog to miło by mi było gdybyś ty też go zaobserwowała ;*
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Widzę, że nie tylko ja zeszłam ostatnio z fioletu do delikatnego brązu. Niestety farbowalam elumenem i nie dało rady nic innego zrobić. Nawet pod brązem prześwituje mój ukochany kolor... jednak taka miłość na siłę nie jest dobra. Mógłby sobie już zniknąć :(
    Myosotis

    OdpowiedzUsuń
  62. Naprawdę fajnie wygląda te ponczo, szkoda, że nie natrafiłam na nie w sklepie x

    OdpowiedzUsuń
  63. super zdjęcia!


    http://lufortune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}