wtorek, 3 lutego 2015

VOTE FOR ME~

#np Marina & The Diamonds - I'm a ruin

Przez długi czas zastanawiałam się, czy to, co robię ma jakikolwiek sens. Przez ten cały czas, który poświęciłam na bloga z pewnością mogłam przeczytać masę książek, nauczyć się nowego języka, znaleźć prawdziwe hobby, spotkać ciekawych ludzi, ale zamiast tego każdego tygodnia pisałam notki, wydawałam pieniądze na rzeczy, których nie potrzebowałam i spędzałam godziny czytając inne blogi. Starałam się promować pozytywne wartości, chciałam, aby każdy czuł się spełniony w swoim ciele, ubraniach, makijażu. Poza tym próbowałam pozbyć się złej sławy feszyn blogerek i udowodnić ludziom, że oprócz ubrań mam coś więcej do zaprezentowania. Słowo "udowadniać" odgrywa kluczową rolę w dzisiejszym poście, beznadziejnym, bo beznadziejnym, ale coś musi pochłonąć moje wszystkie żałości, a nic nie zrobi tego tak wiecznie i nieskończenie jak internet.

Oprócz bardzo prozaicznych powodów, dlaczego piszę bloga wyłania się jeden, trudno zauważalny, ale jednak - chciałam udowodnić sobie, że coś znaczę. Zastanawiałam sie przez chwilę, czy napisanie w zgłoszeniu Miałam wrażenie, że nikt mnie nie słucha, dlatego założyłam bloga nie jest co najmniej odstraszające i robi już ze mnie emo nastolatkę, ale z drugiej strony interesuje odbiorcę, co w takim razie, chcę powiedzieć w internecie. I brawo, mamy kliknięcie. Ale wciąż nie mamy ważnego głosu.

Wierzę, że jest mnóstwo lepszych rzeczy, na które możecie poświęcić swoje pieniądze, ale jeśli czytacie mojego bloga, w większym lub mniejszym stopniu jesteście aktywni tutaj, czy na jakimkolwiek moim portalu społecznościowym, wyślijcie tego SMSa i pozwólcie mi spełnić moje marzenie. Nigdy nie zbierałam żadnych kliknięć czy czegokolwiek, więc czuję się skrępowana wychodząc z taką prośbą, ale liczę na Wasze wsparcie i zaangażowanie. Na ten tydzień daję Wam pozwolenie, by kraść telefony, spamować, biegać po ulicy z transparentem i chociaż będzie mnóstwo ludzi, którzy głosy będą zbierać za nagrody rzeczowe, ja nie chcę nikogo przekupić, bo na dzień dzisiejszy jestem pewna, że zrobiłam już wystarczająco dużo przez te wszystkie lata, miesiące, dni, by udowodnić wartość swojego bloga. I udzielając szerszej odpowiedzi na to pytanie: patrzę na pudełko z listami moich czytelników, stare maile z podziękowaniami, długimi historiami, pozytywne komentarze i nie mam wrażenia, że zmarnowałam swoją młodość. Wręcz przeciwnie, poświęciłam je wyniosłej idei, może nie przyniesie mi to żadnych profitów, ale jeżeli teraz widzę w tym sens, to będę go widziała również za kilka lat.




Jeśli chcecie zobaczyć hobo czarownicę na gali w Warszawie, to ślijcie SMS o treści

G11282 na numer 7122

Możecie przesyłać na mojego maila (supcarolyn@gmail.com) screeny głosów lub jakieś inne formy aktywności, gdzie nakłaniacie innych do zrobienia tego, niezależnie od efektu, chciałabym zrobić kolaż z Waszymi zdjęciami i pomocą. Z góry dziękuję i kocham bardzo mocno,
Carolyn

56 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia <3 Śliczna fryzurka ^^

    http://luxwell.blogspot.com/2015/01/long-absence.html

    OdpowiedzUsuń
  2. JAKIE PIĘKNE ZDJĘCIA!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz ślicznie, nei każdemu pasuje grzywka ale Tobie baardzo <3 http://kasjaa.blogspot.com
    Kochana będę Ci bardzo wdzięczna za klik w jeden z linków w ostatnim poście:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, Carolyn, wyglądasz prześlicznie! Zmusiłam już całą rodzinę do za głosowania na Ciebie, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, że wysłałem SMSa od momentu kiedy powiadomiłaś mnie o głosowaniu! Mam nadzieję, że wygrasz, zostaniesz zauważona przez innych oraz bardziej doceniona! Zdjęcia są niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę trzymać kciuki. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma mowy, żebyś nie wygrała.
    Wyobrazilem sobie siebie jak zbieram moją ekipę, której nie mam i jedziemy do Torunia z transparentami na starówke wykrzykując Twój psudonim lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHHAHAHAHHAHAHHA je będę Twoją ekipą #squadgoals

      Usuń
  8. powodzenia! :) sliczne zdjecia ;)

    U MNIE KONKURS :) zapraszam :*
    http://bonjourkate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia śliczne :*
    moze obs za obs

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz ślicznie! *.*
    Życzę powodzenia. ;)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zdjęcia :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oo jakie piekne zdjecia!!:) a notke sie przyjemnie czyta:)
    + mam prośbę, klikniesz w link podany w notce? to ważne bardzo dla mnie!:) Prooszę pięknie, to tylko parę sekund :) ---> Kliknij,notka!

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo jej, to jest szminka ??
    gdzie można taką dostać?

    http://litigioo.blogspot.com/
    zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lime crime "black velvet", zagraniczne sklepy głównie :)

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia i blog:)
    http://xnadiaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Yes, I follow you on gfc, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój blog ma świetny styl i klimat. Zdecydowanie praca nad czymś takim nie pójdzie na marne ;). Mnie się bardzo tu podoba i z pewnością będę dalej tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie podoba mi się wygląd Twojego bloga, a zdjęcia są przepiękne.
    Życzę sukcesów i powodzenia w dalszym blogowaniu !

    http://alwaystinyvera.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia ♡
    natalyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia!

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę powodzenia w konkursie, niestety jestem abonamentowcem, więc nie mogę sobie pozwolić na tego typu konkursy. T.T
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śledzę Twoje postępy regularnie i widzę, że jak na razie jesteś na 2 miejscu. To na prawdę dobry wynik! ;)
    Niewiele Ci brakuje, a zdobędziesz 1. Będę Cię wspierać na tyle ile mogę. :)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  22. powodzenia, hehe my też startujemy!:*

    Pozdrawiamy♥
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzonka!
    http://klaudiake.blogspot.com/

    chcę dobić do 100 obserwatorów także.. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie śliczne zdjęcia ♥
    mam nadzieję, że uda ci sie wygrać! Powodzenia;)
    Zapraszam 1k11.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. powodzenia w konkursie!
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pościk!!! Makijaż masz świetny! <3
    http://i-still-do-not-give-up-fight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. dużo osób uważa, że to tylko puste dziewczyny prezentujące ubrania
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  28. Carolyn, mam wielką nadzieję, że wygrasz. Może nie komentuję często, ale czytam każdy wpis i już zagłosowałam na ciebie. Powodzenia.
    Poza tym, cudne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo powodzenia ;**:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie by było cie zobaczyć na gali ! zagłosowałam na ciebie
    pozdrawiam :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia! :) Na pewno zagłosuję :)
    Pozdrawiam ;)
    http://patrusska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia !
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne zdjęcia!
    Życzę Ci, aby spełniło się Twoje marzenie :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Kto jak kto, ale ty zasługujesz aby znaleźć się w najlepszej trójce!

    OdpowiedzUsuń
  35. Co do Sia, też lubię czasem posłuchać jej piosenek :) a nie oglądałam filmików jak na żywo śpiewa, więc chyba czas zobaczyć je :)

    Zagłosuje na ciebie :) bo uwielbiam twój blog i styl ubierania ^^ masz piękne włosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne zdjęcia! Pasują ci takie ciemne usta :)

    Fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzymam kciuki ;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. masz świetnego bloga, super styl i bardzo zaciekawiłaś mnie swoją osobą ;)
    oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjecia, powodzenia <3

    Klikniesz u mnie w link Sheinside
    Klikniesz w link Sheinside w tym poście? KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne usta :) Trzymam za ciebie kciuki!
    + obserwuję

    zrecenzowano.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. czarna szminka bywa "niebezpieczna", ale Tobie wyjątkowo pasuje!


    http://lufortune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}