piątek, 13 lutego 2015

welcome waste of time

#np Tesco Value - Perversities in d-minor

Zapiszcie tę datę w dzienniku, wytatuujcie ją sobie na klatce piersiowej, nazwijcie tak swoje dziecko - dzisiaj dzień wyjątkowy, bo ukazuje się post, gdzie czerń nie pochłania większości moich ubrań, spięłam grzywkę, a jeszcze pojawiła się sukienka. Nie wiem, czy jesteście gotowi na tyle wrażeń. Dodatkowa ich dawka przyda się pod koniec ferii, które jak można było się spodziewać, minęły praktycznie bezproduktywnie, pomijając kilka wyskoków, gdy nuda stała się wręcz nieznośna i zobaczenie ponad 60 odcinków The most popular girls. Po tym serialu czuję, że znalazłam w życiu ścieżkę, którą chcę podążać. 

Jutro walentynki, dzień znienawidzony przez wszystkie zgorzkniałe osoby, którym dedykuje się lody umieszczone obok innych serduszkowych gadżetów w gazetkach promujących dany market. Żeby nie czuć się smutnym 14 lutego, warto pamiętać, że jest się tak samo niekochanym jak każdego innego dnia. Jeśli o mnie chodzi, co roku świetnie się bawię wysyłając walentynki znajomym, a w tym roku też kilku osobom od których w ostatnim czasie dostałam listy. Czy to nie jest paradoks, że święto w którym chodzi o dzielenie się pozytywnymi emocjami, wywołuje tak wiele negatywnych? 





// dress - The Ragged Priest / choker - ebay / creepers - ebay / hat - ebay / make up: lime crime black velvet & colour pop eye shadow //

126 komentarzy:

  1. stylizacja bardzo fajna, chętnie bym taką sfociła na sesji fashion:) Co do walentynek, ja pomimo iż mieszkam ze swoim chlopakiem 5 lat, jakoś szczególnie nie obchodzimy tego święta, dla mnie to zdecydowane dołowanie młodych, zwłaszcza gimnazjum, gdzie jest moda na kartki walentynkowe. Gdzie często sami sobie dziewczyny wysyłają kartki, a inne ich wcale nie dostają i potem mają niepotrzebnego doła... ale cóż, może też inaczej przez pryzmat wieku się patrzy:)
    http://sliwkowapanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Dobrze powiedziane, że w ten dzien jest się tak samo niekochanym jak w inne. :D
    Dziękuję za komentarz u mnie! :)
    http://bajecznyblogagnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. You're looking great! :) Love the creepers, choker & hat! <3
    Dawn // wickedly-pleasant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, cudowne, urocze, artystyczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka, ładnie wygląda na Tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ta sukienka, śliczne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ŁOŁOŁO, totalnie mój typ sukienki, kocham taki fason, taką długość, wszystko! : ) a walentynki? uwielbiam ich kiczowatość i pretekst do kupienia sobie czegoś nawzajem z lubym : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy wszedłem na bloga byłem totalnie zszokowany! Tego się po Tobie nie spodziewałem! Karolina - nie dość, że nie na czarno, to w sukience i na jednym zdjęciu uśmiechnięta! KOCHAM TO

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuuper ! Stworzyłaś obłędny look ! :) Kochana klikniesz u mnie w link ?:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look i tekst jak zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że nie tylko ja przez całe ferie siedziałam w domu i oglądałam seriale ;D Ślicznie ci bez grzywki i w kapeluszu!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że masz bardzo ciekawy styl :) Tekst genialny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w kapeluszu i sukience, śliczne :)

    Zostaje z tobą na dłużej mam nadzieję, że ty ze mną też :) girllrauhl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny kapelusz i naszyjnik *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak bardzo podobają mi się te zdjęcia! Wyglądasz na nich po prostu przecudownie. Data zanotowana- zapamiętam ten post haha.

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo ciekawy gust! podoba mi się, jak też ta sukienka, którą masz na sobie :) genialne!

    http://hair-is-orange.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  17. Juz któryś raz jestem u Ciebie, ale dopiero dziś zdecydowałam się zostawić komentarz. Twój styl jest świetny, a ta sukienka jest ciekawą odskocznią od czerni - ale w czarnym Ci zdecydowanie lepiej! + Robisz idealne kreski eyelinerem, moje są zawsze krzywe. :/ No i ten kapelusz- genialny! Uwielbiam! :)
    Jeśli masz chwilę i ochotę wpadnij do mnie, ale oczywiście nie zmuszam :D Może kiedys przypadkowo trafisz ;) dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha rozwaliłaś mnie początkiem posta : D Super ! <3

    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jesteś ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. DOBRA NIE MYŚLAŁAM ŻE DOŻYJE DNIA W KTÓRYM ZOBACZE CAROLYN W BIELI, ALE JAK ZAWSZE WYGLĄDASZ TAK ŻE JEDYNA MOJA MYŚL TO SLAY THEM QUEEN <3 "Czy to nie jest paradoks, że święto w którym chodzi o dzielenie się pozytywnymi emocjami, wywołuje tak wiele negatywnych? " Coś w tym jest .... . @ItsPolishShawty

    OdpowiedzUsuń
  21. Great look! This hat is totally awesome... Do you happen to have the Ebay store name cause I've been looking for it for so long?

    -X-

    Joy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sadly not :( but i remember typing something like "round blogger hat"

      Usuń
  22. Ciekawa stylizacja, ale bardzo podoba mi się Twój makijaż, ja nie miałabym odwagi na to, ale BRAWO! :)

    Lubisz czytać? Zapraszam ----> emmastory.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądma już te zdjęcia z 5 raz i nie mogę się napatrzeć, styl inny od wszystkich ! Podoba mi się :)
    P.S.Zapraszam do siebie, do wygrania podkład Sephora + mała niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. brzydka ta sukienka , jedynie kapelusz mi sie podoba

    http://jestememi.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cóż za zniewalający uśmiech na pierwszym zdjęciu od razu na powitanie. Rzadki widok.
    świetny zestawik

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie bez grzywki :) co do walentynek nie mam zdania.. trzeba mieć naprawdę smutne życie, żeby się tym przejmować i żeby budziło to w nas 'tyle negatywnych emocji', przecież nie musimy tego święta obchodzić :) a nawet jeśli jesteśmy sami i smutni z tego powodu, trzeba nauczyć się cieszyć szczęściem innych i doceniać to, co się ma :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna stylizacja, z resztą jak każda inna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ejj nie słyszałam wcześniej o tym serialu, ale zapowiada się jak coś, co polubiłabym bardzo. Czy możesz mi napisać dzięki której stronie go obejrzałaś? Moje ferie właśnie się zaczęły, póki co z Sabriną, ale szybko mi idzie oglądanie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to serial youtubowy :)

      Usuń
    2. Dzięki, czyli jednak dobrze mnie internety skierowały :D

      Usuń
  29. Ślicznie wyglądasz, czarna szminka- obowiązkowa :'D Uwielbiam czytać Twoje posty, są świetnie złożone :)

    paulittastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pozwolę sobie stwierdzić, że moim zdaniem bez grzywki jest Ci lepiej. Właśnie, zdumiałam się, wchodzę na Twojego bloga a tu taka jasność bije. Dla mnie bomba, taka miła odmiana, urozmaicanie to fajna sprawa.
    Trzy ostatnie zdjęcia wymiatają totalnie.
    Pozdrawiam serdecznie :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz świetny styl ! ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodobała mi się stylizacja :o
    pięknie wyszłaś
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super sukienka! Ja ignoruję walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne zdj, czym je robiłaś? świetna jakość !<3
    + zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z boku bloga jest informacja, zdjęcia robi moja koleżanka Nikonem D3100

      Usuń
  35. SUPER zdjęcia :3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://kamalife69.blogspot.com/2015/02/walentnki.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładnie wyglądasz gdy zepniesz grzywkę :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Pasuje ci kolor biały tak samo jak czarny :)
    Śliczne zdjęcia!
    Ja walentynki zwykle spędzam z przyjaciółmi.
    Również mam egzamin w tym dniu haha

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  38. Ejejej, bardzo ładnie Ci bez grzywki, powinnaś ją częściej spinać! ; ) Dla siebie zmieniłabym buty na wielkie, masywne botki na słupku i byłoby idealnie.
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie poznałam cię! Wyglądasz bardzo ładnie z tą upiętą grzywką. Powinnaś częściej tak się czesać.
    Ja walentynki obchodzę tak, że robię coś dla siebie. Takie wielkie samouwielbienie. Jutro kupie sobie hantelki.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie Ci z tą grzywką...wyglądasz pięknie!
    Obserwuję ;*

    Mój Blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak zwykle wyglądasz świetnie♥♥

    OdpowiedzUsuń
  42. masz świetny styl! bardzo mnie zainspirowałaś♥

    przy okazji zapraszam do mnie, założyłam bloga kilka dni temu, ale myślę, że daję radę! sprawdź sama:)
    http://izu-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ci ktorzy maja bratnia dusze niech spedza ten dzien razem z nia i wykorzystaja ten czas jak najlepiej, ci ktorzy sa sami - niech czekaja na swoja kolej, dla kazdego z nas gdzies tam na ziemi jest ten ktos, kto jest nam pisany ;-) milego wieczoru.
    www.justcallmegino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. love the minimal/witchy vibes of this look. you nailed it
    xx http://1finedai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne zdjęcia ! ;) <3 bardzo ciekawy post <3
    masz świetny sty :3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wglądasz bardzo uroczo, pasuje Ci :3

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna, nienachalna notka, zakończona puentą do przemyślenia! Zdjęcia też świetne!

    OdpowiedzUsuń
  48. o kurczę, no, wbiło mnie w fotel muszę przyznać.
    " warto pamiętać, że jest się tak samo niekochanym jak każdego innego dnia" <3
    ja tego 'święta' nie obchodzę, podobnie jak narzeczony, my kochamy się we wszystkie dni w roku, nie potrzebujemy sobie tego dodatkowo udowadniać właśnie dziś. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie wygląsz! :*

    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten ciemny makijaż ci nie służy, ale to tylko moje zdanie. Kapelusz w 10 pasuje!
    http://polsko-powstan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na propozycję innego makijażu

      Usuń
  51. Świetna ta stylizacja.Ten ciemny makijaż nadaje takiej...tajemniczości? To chyba dobre określenie.Ogólnie wszystko bardzo fajnie,nic dodać nic ująć :)

    kasialifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. A wiesz- bardzo ładnei Ci w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  53. genialnie wyglądasz! nie mogę oderwać wzroku ;) pasuje Ci biel

    OdpowiedzUsuń
  54. W bieli wyglądasz bosko !!! Uwielbiam Cię za twoją oryginalność.

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Jest wspaniała moc!! pozdrowienia i całusy na Walentynki

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Obsewuję :)
    Bardzo fajny post, super dzień ... Pozdrawiam ;)
    http://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowna sukienka! <3
    Ja tam do walentynek nic nie mam, jak każde święto uważam, że jak ktoś chce niech obchodzi jak to nie to nie, nie ma się o co rzucać i wybrzydzać, bo nikt przecież nikogo do niczego nie rzuca, a nie przesadzajmy znowu, że trochę więcej serduszek i różu w okolicy wypali komuś wzrok, bo tak to nie działa. xP Jak ktoś ma na tyle mało zmartwień, żeby narzekać na walentynki to zazdroszczę spokojnego życia. Ja w zeszłym roku również wysyłałam kartki znajomym, ale że w tym roku jestem biedna to musiałam sobie darować. T.T

    OdpowiedzUsuń
  58. obserwuję:) http://onepicstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Kochana, ale W walentynki chodzi właśnie o pozytywne emocje, które możemy okazać nie tylko miłości swojego życia, ale także znajomym i bliskim! :)
    Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  60. Jestes przesliczna i tak bardzo oryginalna! Bardzo udana styliazacja.
    (obserwuje;))

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Pięknie wyglądasz. ;) Kapelusz jest cudowny!
    Ah, te walentynki... Nie przepadam za tym świętem i nie obchodzę go wcale, bo przecież miłością można się dzielić przez cały rok, a nie tylko w jeden, konkretny dzień.

    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. taka młoda a już się robi na czarno, kolczyk w nosie i obroża wygląda tragicznie

    OdpowiedzUsuń
  63. Kocham twój styl :)

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ślicznie wyglądasz :) Ja osobiście uwielbiam walentynki <33

    Zapraszam na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Masz świetny styl, podoba mi się :)
    Obserwuję ;)

    http://aniamojepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Wooow! I love your blog. I hope you will like mine

    http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

    http://www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Pięknie Ci w sukience, tak inaczej. <'3

    OdpowiedzUsuń

  68. Hello,
    You have a nice blog :)
    i am following you on GFC now, you can also follow me back please !
    Kisses ! <3
    My blog: www.mehtapslifestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajnie wyglądasz w takim wydaniu! :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/be-happy.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  70. Walentynki wzbudzają tyle negatywnych emocji właśnie przez to, że ludzie są nieszczęśliwi, nie tylko samotni, ale też nie dostają wszystkiego, czego by chcieli w związkach.

    OdpowiedzUsuń
  71. Nawet w jasnych kolorach ci dobrze <3 Sądzę że w każde święto w które wszyscy powinni się radować zawsze znajdzie się ktoś kto właśnie będzie rozpaczał że te święto obchodzi sam .
    Zapraszam: http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetna stylizacja. Uwielbiam połączenie tej sukienki z kapeluszem, gdyby nie tak mocny kolor szminki byłoby to totalnie w moim stylu :) Pozdrawiam i obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudne zdjęcia! ♥


    http://dreamsareeverythingx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo lubię takie niekonwencjonalne połączenia, świetny styl :)

    Pozdrawiam, http://shslove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. fajna stylizacja, urocza sukienka i rewelacyjny choker :)

    OdpowiedzUsuń
  76. bardzo oryginalnie, pozdrawiam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. nie mój,ale bardzo ciekawy i oryginalny styl :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  78. Genialny tekst o walentynkach! :)
    Świetnie piszesz, masz świetne zdjęcia, czy od blogera można chcieć czegoś innego? :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczne zdjęcia :D http://zycie-jest-1.blogspot.com/ zapraszam ;P Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  80. Heee nie lubię walentynek, niestety dużo osób udaje że się kocha tylko niestety w tym dniu :) fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ujmę to tak: WOW <3
    http://gnieciak-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja spędzam walentynki z najlepszymi przyjaciółkami, bo wszystkie jesteśmy singielkami :')
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  83. Masz nietypowy styl, ale bardzo mi się on podoba:) Świetne zdjęcia:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. WOW. Bardzo odważny look, lubię takie mroczne klimaty :) jak najbardziej za!

    http://izaogarniafaze.blogspot.com
    Ja dopiero zaczynam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Jejku...Twój styl jest taki niezwykły!
    Przytulny design i cudowna jakość zdjęć :)
    Z chęcią przeczytam więcej! Pozdrawiam ♥

    Również zaczęłam bloggować! Zapraszam do mnie ♥klik♥ Liczę na komentarzyk ;*

    OdpowiedzUsuń
  86. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. wow świetna stylizacja :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo pasuje Ci outfit składający się z biało-czarnych rzeczy. Powinnaś częściej dodawać do czarnych ubrań, białe :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  89. Podoba mi się to 3cie zdjęcie :)
    Sukienka do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ładne ci w białym :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. masz ciekawy styl podoba mi się : ) dodaje do obserwowanych ; p

    OdpowiedzUsuń
  92. Stylizacja świetna! Bardzo pasuje Ci biały kolor ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  93. Lol czarne usta ? :D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  94. Z dumą podziwiam spiętą grzywkę i białą sukienkę :d

    Zapraszam http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/02/personal.html

    OdpowiedzUsuń
  95. świetny look nawet z jasnych kolorów zrobiłaś grungowy zestaw super ! :)
    a i jeszcze bardzo ładny makijaż oka <3

    OdpowiedzUsuń
  96. Mega podziwiam odwagę w tworzeniu stylizacji :)

    www.trojanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Łał świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  98. Rewelacyjny post! Zdecydowanie widać Ciebie w tych wpisach :) Jak zwykle całość przykuwa moją uwagę :) Pozdrawiam!

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. super:) kapelusz idealnie dopełnia zestaw:)
    www.mesmerize87.blogspot.com
    www.minimalstylemagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  100. ladny outfit

    Zapraszam na moj blog :) Jestem 14 letnia blogerka mieszkajaca w Irlandii http://the-watermelon-club.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetny outfit i zdjęcia. Uwielbiam Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Witaj. :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award u mnie na blogu : http://kajkams.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award-x9.html
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  103. nie do końca mój styl ale bardzo mi się podoba :)
    zapraszamy
    http://topgala.blogspot.com/2015/02/ferie-diy.html?showComment=1424526199217#c7344941265905970318

    OdpowiedzUsuń
  104. bardzo podobasz mi się w spiętej grzywce, a sukienka to maximus seksowności moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}