piątek, 6 marca 2015

I just want to be held when I’m scared

#np Marina & the diamonds - blue 

Poprzedni tydzień był wyjątkowo gówniasty i nie boję się użyć tego określenia, bo w rzeczy samej - dawno nie czułam się aż tak źle. Żeby trochę oczyścić się z negatywnej energii, zdecydowałam podjąć 30 days minimalism challenge. Od 1 marca dziennie wykonuję skrupulatnie jedno zadanie, wstaję wcześniej, żeby poćwiczyć jogę, wychodzę na spacery, zbieram wyrzucone kwiaty i wydawałoby się, że wszystko zaczyna powoli wracać do normy. Kto by pomyślał, że można zrobić tyle rzeczy jednego dnia, kiedy nie można przez 24 godziny używać internetu? Well, na pewno nie ja, ale z racji, że zepsuło mi się wifi w telefonie, jestem teraz na dłuższym odwyku.

Poniżej długo wyczekiwana premiera sukienki, którą kupiłam za złotówkę i jeszcze dzień wcześniej szorowałam zmywaczem do paznokci, bo pewne plamki nie zeszły w praniu, ale teraz wygląda cudownie i dodaje +10 do bycia czarownicą. 


dress - second hand | boots - ebay | hat - ebay

32 komentarze:

  1. Rzeczywiście, sukienka prezentuje się mega! ;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, niezła. W sumie nie dziwię się ze była taka tania, naprawdę mało komu pasuje taki styl. Mozna powiedzieć, ze ta sukienka miała szczęście, ze trafiła na ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zdjecia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. złotówka - dlatego właśnie kocham lumpeksy!
    Bez internetu - oj nie wytrzymałabym, strasznie bardzo by mi go brakowało, ae z tym, że bez niego idzie zrobić tyyyyyle rzeczy - zgadzam się w 100% :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam ostatnio odwyk, ale wcale nie robie to co bym chciała tylko sie uczę.:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę i świetne ubrania warto chodzić do lumpeksów :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/03/weather.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah, i ta seksi noga na ostatnim zdjęciu.
    Ja dodaje kolejne +10 do sup czarownicy

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna ta sukienka. I to za złotówkę! ♥ Nigdy nie znalazłam czegoś tak genialnego w lumpeksie. Niestety. :<

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest bodajże zrobiona z takiego super materiału, w którym jestem ostatnio tak mocno zakochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Gotycko... ale podoba mi się, trafiłas tą stylizacją w mój gust, poza tym masz piękne buty *.*
    http://pralinkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój styl, ale Tobie w niej bardzo dobrze. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo świetnie zdjęcia. Sukienka meega ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ci w tej sukience *.*
    Czarownice ogólnie są zajebiste
    I nie słyszałam o tym challangu ale chętnie bym go podjęła :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny jest ten zestaw!

    Mój Boże - że ja wyrzuciłam takie sukienki ;P miałam ich kilka po mamie ;P
    teraz nie pozostaje mi nic innego, jak poganiać trochę po lumpeksach - tam takie bywają ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm z tym nieużywaniem Internetu - fakt, zyskuje się mnóstwo czasu na różniaste rzeczy.
    A co do sukienki.. Cena bardzo fajna ;) Ale styl generalnie zupełnie nie mój. Ważne, że Tobie się podoba.


    ______________________
    Mój > blog o stylu życia <

    OdpowiedzUsuń
  17. ooooo tak! <3 piękna fakturka! ostatnio mam jobla na punkcie wszystkiego, co z aksamitu, kupuję wszystko i jak nie pasuje, to przerabiam (czyli 90% przypadków) :D a i tak większość rzeczy na razie leży...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne włosy :D. Ja nie jestem uzależniona od internetu więc nie zrobiłoby to specjalnie różnicy. http://zycie-jest-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sukienka, ma swój klimat! :)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiem jak to jest bez internetu w telefonie :D super sukienka jak na taki klimat :*

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz mega styl!
    Uwielbiam takie kreatywne i wyróżniające się osoby jak ty

    Zapraszam również do mnie - dopiero zaczynam :)
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojejku, cudowna jest ta sukienka, ale ja to jestem wielką fanką Twoich butów! :D Pozdrawiam, u mnie nowy post :) whatcansay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam fakt, że można takie cuda znaleźć za taką cenę. Taka trochę...magia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna sukienka. I świetne zdjęcia. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. masz świetnego i kreatywnego bloga,
    bardzo mi się podoba
    pozdrawiam cieplutko
    http://i-can-make-you-believe.blogspot.com
    mogłabyś poklikać w linki z ostatniego posta?

    OdpowiedzUsuń
  26. Super ta sukienka :D Strasznie zainspirowałaś mnie tym minimalist challenge <3 Zaczęłam jak tylko przeczytałam u Ciebie na asku. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka ma super materiał :) ostatnio sobie spódniczkę z tego materiału kupiłam :)
    Chyba też zacznę robić te zadania :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}