piątek, 13 marca 2015

OUTFITS FT. CHOIES

#np Kyary Pamyu Pamyu - candy candy

Porzuciłam karierę naukową i całe czwartkowe popołudnie poświęciłam na spanie i sklejanie outfitów, o które poprosiła mnie przemiła pani z Choies argumentując, że muszę nazbierać jakieś punkty i potrzebne jest klikanie w linki pod ubraniami, także there you go:


futro: KLIK  // buty: KLIK  // crop top: KLIK  //
 kapelusz: KLIK // buty: KLIK  // sweter:  KLIK 
 kimono: KLIK  // spodnie:  KLIK  // buty: KLIK  // top: KLIK

 crop top: KLIK // spódniczka: KLIK 
spodnie: KLIK // torba: KLIK // kapelusz: KLIK  // sweter:   KLIK // buty: KLIK

21 komentarzy:

  1. Wszystkie propozycje bardzo przypadły mi do gustu :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawy, jednak trzeci najchętniej bym ubrała! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne miksy 2, 3 i ostatni to zdecydowanie moi ulubieńcy :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale oszukaństwo! czarno-białe futro z Choies ma poprzestawiane kolory w linku :''c

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę Cię tutaj dosłownie we wszystkim, no może oprócz drugiego zestawu! ale to wszystko jest stworzone jakby specjalnie dla CIEBIE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak bogata w treść notka :P outfity super, cały czas mam zamiar zamówić coś z choies, ale jak zwykle nie mogę się zebrać. A teraz ty przekonujesz mnie do wydania pieniędzy, których nie mam :c A, i w linki oczywiście poklikałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają, zwłaszcza ten pierwszy
    kocham Cię i Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm, ciężko się zdecydować, ale najlepsza chyba 2.

    OdpowiedzUsuń
  9. ten czarny kapelusz>>>>>> *.*
    poklikałam.;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się wszystkie poza przedostatnim zestawem ;)

    zapraszam na post z drobnym podsumowaniem mojego rysowania ;)
    http://www.littlecupofart.pl/2015/03/illustration-mix-instagram.html

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 outfit najlepszy!xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie sety genialne, to dokładnie mój styl <3 jednak trzeci jest najbliższy memu sercu, muszę mieć to kimono!

    OdpowiedzUsuń
  13. i tu się chce klikać, a nie "hej, kliknij w baner na moim blogasku bo bardzo mi się marzy współpraca z tą firmą plizzz" copy+ paste xd

    OdpowiedzUsuń
  14. B.U.T.Y <3
    http://seeanedesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zestawy !
    Zdecydowanie w moim stylu :)
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super zestawy, ale najlepsze buty! ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zestawy, z każdego bym sobie coś wybrała :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}