piątek, 10 kwietnia 2015

I'm three steps from the edge

#np Cady Groves - this little girl (nightcore)

Wciskając się w spodnie po świętach, miałam wrażenie, że zaraz do pokoju wpadnie Jason Derulo i zaśpiewa swoim charakterystycznym głosem how you fit that in them jeans? Nie wiem jak, ale się udało. Okazuje się, że wegańskie święta wcale nie są ubogie w kalorie i można się równie dobrze najeść, by zasnąć na 3 godziny (lub stracić przytomność z przejedzenia, kto wie, co działo się ze mną w tym czasie?). Ku mojemu zdziwieniu mama była bardzo przychylna w tym przedsięwzięciu i pomagała mi w kuchni, dlatego na stole pojawiły się: ciasto marchewkowe, baba kawowa, babeczki bananowo-orzechowe, pasztet warzywny, pasta bezjajeczna. Nigdy nie wątpiłam w różnorodność wegańskich przepisów, ale wydawało mi się, że święta obfitujące w kiełbasy, jajka i serniki będą dla mnie jakąś przeszkodą, a przeskoczyłam je z taką łatwością, że napawa mnie to niemałą dumą. To z pewnością jest coś, czym chciałam się podzielić, bo i właściwie wszystko z tych świąt. Resztę czasu przeleżałam w łóżku czytając, oglądając filmy i anime, scrollując ebaya, czyli standardowy zestaw na dłuższą przerwę.

Ale dzisiaj też jest przyjemnie, bo mam wolne - w mojej szkole odbywa się dzień otwarty i łączę się ze wszystkimi uczniami, którzy zostali, by oprowadzać gimnazjalistów. Sama jednak od rana szaleję, bo przygotowałam lody z zieloną herbatą i wyszłam pierwszy raz w tym roku biegać. Życzę wszystkim równie udanego piątku i zapraszam na nowy outfit z ogrodniczkami Choies ( *¯ ³¯*)♡

dungarees - CHOIES | everything else - ebay

96 komentarzy:

  1. Cudne trampeczki *o*
    Bardzo fajnie ze strony Twojej mamy, że Ci we wszystkim pomagała :)
    Powodzenia w bieganiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow te trampki są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Outfit super, ale szminka zbyt ciemna, dużo lepiej wypadłabyś np. w czerwonej :D co do świąt to super, ze wytrwałaś :)

    http://whitemisses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, wyglądałaby tandetnie w tym zestawie

      Usuń
  4. świetna buty!

    womans-point-of-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasto marchewkowe <3
    Fantastyczne trampki i super ogrodniczki :)
    Ja mam zamiar biegać, nie wiem kiedy się zbiorę XD
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś meeega fotogeniczna. <3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jak modelka *.*
    http://klaudixiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dlaczego ja tu wczesniej nie trafiłam ? extra buty extra spodnie kurcze no wszystko mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama z chęcią skosztowałabym ciasta marchewkowego. Bardzo ładna stylizacja, kapelusz i buty szczególnie mi się spodobały :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne te ogrodniczki ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te ogrodniczki i w ogóle gustuję w takich trampkach :3

    Zapraszam do mnie :
    http://shhsweetie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne ubranie ... :)👍👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne buty ♥
    zapraszam do mnie , nowa notka :)
    ->klik tutaj <-
    zaobserwowałem,liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska notka! Dałabym się pokroić za zawartość twojej szafy, haha.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezuuuuuuuuuuuu rozgrzałaś atmosfere. A ja się dziwię, że nagle taki upał się zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  17. Outfit mi sie bardzo podoba , oraz tak.,weganskie swieta nie sa takie zle haha :)

    ♥ W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga , pozdrowionka klaudiaandmylife.blogspot.co.uk ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny outfit, jak zawsze! Uwielbiam Twój styl. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  19. Ladna stylizacja. Śliczne ogrodniczki.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow świetne buty! Pozdrawiam http://ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne ogrodniczki :) I nie wygląda żebyś się w coś tu wcisnąć nie mogła bo leżą perfecto ! :)
    Wpadnij do nas jak będziesz miała chwilkę :)
    T-REBELS

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjna stylizacja! ;) Nie w moim stylu ale uwielbiam takie ciemniejsze klimaty! :D

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam zamiar jechać na takie dni otwarte (jestem w trzeciej gimnazjum), jednak szkoda mi teraz opuszczać dni w szkole. A wszystkie dyrektorki liceach są tak genialne, że nie wpadły na to, że gimnazjaliści za kilka dni piszą egzamin gimnazjalny. Więc dla nas takie opuszczenie zajęć w tym czasie to po prostu najgorsza rzecz, jaką możemy zrobić. Co prawda są osoby, które mimo to decydują się opuścić lekcje, jednak jest ich naprawdę garstka. Szkoda, że nikt nie wpadł na to, aby organizować dni otwarte po egzaminach :(
    A jeśli chodzi o ogrodniczki - są po prostu cudowne! Sama już od jakiegoś czasu jestem w takich zakochana. Jednak chyba wolę takie luźne boyfriendy ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi Carolyn!
    I love all of these photos. You look wonderful in each one. Wonderful post.
    Lets follow eachother on GFC. let me know if it is yes. Leave a comment about following and then I will come back immediately and follow you.

    http://vkusnosbety.blogspot.com/


    Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  25. kurde uwielbiam cie.. chciałabym zobaczyć jakiś filmik w Twoim wykonaniu!:)

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na snapa: carolyndolly! Chciałabym nakręcić kiedyś filmik na youtube, tak na poważnie, ale jestem na to zbyt niezręczna T-T""

      Usuń
  26. Świetne ogrodniczki i kapelusz! ;) Zestaw w moim stylu.

    SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna stylizacja. Świetnie wyglądasz :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie podobają mi się buty z taką podeszwą (nawet nie pamiętam, jak moja młodsza siostra je nazywa). No, ale trampek też od lat nie noszę...

    Od czasu do czasu wpadnę na Twojego bloga i... wreszcie widzę zdjęcie Twojej osóbki :D Chociaż może to również świadczyć o tym, że dawno nie wpadałam... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? bardzo regularnie dodaję zdjęcia outfitów, więc dużo musiało Cię ominąć haha!

      Usuń
  29. Świetnie wyglądasz w tych ogrodniczkach! Bardzo, bardzo cute <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiam cię, ja bez mięsa rady bym nie dala :(

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne ogrodniczki *.* Ślicznie wyglądasz :D
    Obserwuję :D
    http://aguuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeju idealne ogrodniczki! <3 I te usta :3
    twosoulsforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zastanawiałam się ostatnio jakby to było gdybym została weganką. :)
    Świetne ogrodniczki i super zdjęcia! ;))

    sometimes-we-need-a-little-magic.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega zestaw!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna stylizacja, szkoda tylko, że ta minka taka bez humoru~
    Chciałabym być wegetarianką, ale na wegankę niestety się nie nadaję. Podziwiam Cię, że tak dobrze sobie z tym poradziłaś :) Długo już tak jesz?
    Pozdrawiam :)

    rena-uchiha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każde ograniczenie jest dobre! od 4 miesięcy właściwie :)

      Usuń
  36. Wygladasz cudownie, świetnie pasuje do Ciebie taki styl!:)
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. sama bardzo chętnie bym spędziła święta w taki sposób! gorzej będzie przekonać tatę, który kocha żurek z białą kiełbasa (︶︹︺) teruart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zdjęcia! <3
    pozdrawiam i obserwuje!
    http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ogrodniczki i w ogóle cały outfit jest świetny :)
    powodzenia w bieganiu!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  40. Wooow, zachwycasz coraz bardziej! Stylizacja jak najbardziej na plus, uroczo wyglądasz w ogrodniczkach! :)

    Zapraszam na nową profesjonalną sesję zdjęciową! Bardzo wiosenną! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/fruit-make-up.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Wow nie wiedziałam, że da się przeżyć w ogóle święta po wegańsku, ale jednak udowodniłaś, że nie ma rzeczy nie możliwych :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/ciezka-praca-blogerek.html
    Jeżeli Ci się spodoba zaobserwuj! To bardzo motywuje <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Outfit super..buty *.*

    hihellookaybye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna stylizacja ;) Dziękuję za odwiedziny u mnie :D
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna stylizacja :) Dziękuję za odwiedziny u mnie :D
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Booskie ogrodniczki! <3
    I śliczne zdjęcia, może wspólna obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow świetna stylizacja! <3
    Zdjęcia genialne!

    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny outfit 💗 Takie ogrodniczki z pewnością znajdą się na mojej liście must have w te wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawy zestaw, podoba mi się, szczególnie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna, oryginalna stylizacja, nawet powiedziałabym, że jedna z Twoich lepszych! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajne ubrania, świetnie to wszystko wygląda :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. mhm.. chociaż nie jestem wegetarianką, chętnie zjadłabym takie ciasto marchewkowe i inne potrawy, które pojawiły się na twoim stole!


    ~ M Y B L O G

    OdpowiedzUsuń
  52. Zjawiskowy outfit!;) Bardzo ładne te ogrodniczki, świetnie komponują się z tymi cudnymi trampeczkami:)
    U mnie jeżeli chofzi o jedzenie w Wielkanoc, to było tradycyjnie: jajka, kiełbasy itp. Ale były też ręcznie robione mazurki przeze mnie i moją mamę, dodałam o nich post na blogu:)
    Jednak ja (stety/niestety) cokolwiek zjem, nie widać tego po mnie. Mimo, że ważę 37 kg to czasami lubię sobie dobrze zjeść:) Tak więc to wszysrko zależy chyba od genów i budowy ciała xD
    Pozdrawiam,
    Mania:*
    Zapraszam na mojego bloga---> KLIK!♥
    Zajrzysz? Będzie mi bardzo miło! ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak zwykle świetny zestaw! :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny zestaw -_-
    Ja osobiście świąt nie cierpię pomimo, że jestem chrześcijanką,nienawidzę robienia jedzenia XD

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny outfit :)
    http://fuskawka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ogrodniczki mega! idealne :)

    www.blizniaczki-laskowskie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładna, oryginalna stylizacja!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  58. ja po świętach miałam podobne odczucia ;) świetne spodnie ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. TEN OUTFIT WYGRAŁ ŻYCIE @Itspolishshawty

    OdpowiedzUsuń
  60. Super ! :) Najbardziej podobają mi się te trampki i ogrodniczki

    OdpowiedzUsuń
  61. fajna i oryginalna stylizacja :)

    Dziękuje ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie ♥
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam ogrodniczki! Tak uroczo się w nich wygląda C:

    OdpowiedzUsuń
  63. super są te ogrodniczki :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo oryginalnie, ale jednocześnie świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudnie. Tylko moim zdaniem powinnaś częściej uśmiechać się do zdjęć, masz bardzo ładny uśmiech. :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudnie. Tylko moim zdaniem powinnaś częściej uśmiechać się do zdjęć, masz bardzo ładny uśmiech. :)

    OdpowiedzUsuń
  67. cudowny design bloga ! *.*

    by-natalixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. To chyba moja ulubiona stylizacja, jaką do tej pory zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam ogrodniczki, świetne są :)
    A przygotowanie wegańskich świąt to jest wyzwanie, ale świetnie sobie poradziłaś ;) Brawo:)
    http://amira-asante.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowna stylizacja, świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  71. piękne ogrodniczki :3
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. świetna stylizacja - super Ci w niej

    OdpowiedzUsuń
  73. oo też byłam w piątek pierwszy raz w tym roku biegać :D ♡

    OdpowiedzUsuń
  74. świetne są te ogrodniczki, najbardziej podoba mi się ich tył. ;) a wegańskie święta brzmią interesująco, chociaż ja akurat najbardziej lubię je za jajka, którym oprzeć się nie mogę. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Też zamierzam biegać :) Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  76. świetny outfit, odważny :) uwielbiam takie kapelusze :)
    ciasto marchewkowe jest pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  77. świetna stylizacja *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Zazdroszczę Ci figury, która pozwala na takie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  79. Genialne ogrodniczki ! :D

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Boskie ogrodniczki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  81. No cóż, niestety moja rodzina nie wspiera mnie tak w jedzeniu zdrowo , tak jak Ciebie w jedzeniu po wegańsku :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Masz swoj styl i to bardzo mi sie podoba! Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ogrodniczki cudowne :3
    świetny styl i blog :*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}