piątek, 17 kwietnia 2015

style icon: Fernanda Ly

#np  Marina & The Diamonds - Gold

Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami kolejną ciekawą osobą, której poczynania warto śledzić. Obserwuję jej instagrama od dawna, ale dopiero kilka miesięcy temu zauważyłam, że Fernanda Ly, bo tak nazywa się kolejna różowo-włosa boginii, zaczyna swoją karierę w modelingu. Na tę chwilę ma na swoim koncie liczne sesje, a także pokazy Chanel i Louis Vuitton. Pochodzi ze słonecznych przedmieści Sydney, uwielbia lody, a oprócz tego jest fanką mangi i anime. Jeśli chodzi o jej unikatowy styl, zazwyczaj trzyma się trzech kolorów: różowego, czarnego i białego. To zdecydowanie moja woman crush na wiosenny sezon ♡


Przygotowując się już na sezon wiosna/lato, polecam sprawdzić propozycje CHOIES: X  X  X Mają przeurocze stroje kąpielowe, kimona i kombinezony!

26 komentarzy:

  1. fajnie wyglądają takie jasne włosy, ale nie sądzę, żebym się kiedyś tak przemalowała :)

    pozdrawiamy!
    Ajina and Lou
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przegenialna stylówka na zdjęciu nr 3! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna pani, niewątpliwie w modelingu bardzo sobie poradzi. Chociaż nieszczególnie lubię taki połączenia kolorystyczne, dla mnie troszkę za słpdko i za blado, ale wiadomo, każdemu co innego przypadnie do gustu :)
    Miłego weekendu, Carolyn~

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twój blog! Może zatem wpadniesz do mnie? Zobacz zatem, co ciekawego u mnie ;).MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest : D ! <3

    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wiele razy widziałam ją na tumblr (czy to sie odmienia?) i mimo że jest naprawdę piękna (te włosy!), to nigdy nie zainteresowałam się nią jakoś bardziej. fajnie dowiedzieć się czegoś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakieś ona ma piękne włosy. <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna :)
    Nie przepadam za różem, jednak na niej wygląda on naprawdę dobrze. Stylizacja żółta mnie powaliła *0* Chcę takie buty </////3

    rena-uchiha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. So proud of her. Been following her for a loooong time now.
    It happened so fast but she definitely deserve all the fame!

    I wish her more and more career success!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam jej, teraz po przeczytaniu tego posta od razu zaczęłam o niej szperać, bardzo mi się ona podoba ♥

    Zapraszam do nas ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest cudowna! Bardzo pasuje jej ten kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym zobaczyła Ciebie w takim uroczym wydaniu :D
    Ciekawa z niej osóbka ;D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dość oryginalny styl. Bardzo fajny kolor włosów, choć sama nie wiem czy ja odważyłabym się na takie posunięcie. Bardzo fajny blog.
    Jeżeli znajdziesz chwilkę to zapraszam do siebie.
    http://our-loveliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. trzeba przyznać, że jest piękna, oraz idealna na women crush podczas wiosny haha
    teruart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ona jest słodka :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę ciekawy blog. Będę zaglądał regularnie - dobrze się czyta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio sama obserwuje ig kilku równie uroczych Azjatek. Bardzo spodobała mi się ich uroda a zwłaszcza w takim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna dziewczyna. Niby różowe włosy to coś nienaturalnego, ale jej jak najbardziej pasują. Naprawdę wspaniale wygląda.
    Zapraszam na nowy post!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudnie wygląda.

    vickey1444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju jaka ona jest śliczna *.* Nie każdemu pasują różowe włosy, ale do jej twarzy, karnacji i włosów pasują doskonale <3 Nigdy o niej nie słyszałam, ale teraz chyba zacznę się interesować jej osobą. :)

    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka piękna *_* a te włosy są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny blog, obserwuję i będę zaglądać!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}