piątek, 24 kwietnia 2015

You're no better then they say

#np Brand New - Silk

Hejka naklejka! Cieszę się, że w końcu nadszedł weekend, bo wymęczyły mnie ciągłe próby na zakończenie maturzystów, ale dzięki Bogu już po wszystkim. Przerażała mnie myśl porażki, bo jeszcze rok będę musiała tym nauczycielom patrzeć w oczy. Porażki nie było, zatańczyłam dość dobrze i wróciłam do domu z kubkiem mleka kokosowego oraz poczuciem satysfakcji. 

Chwilę odpocznę i zabieram się do pieczenia babeczek z zieloną herbatą, bo jutro wybieram się na hanami, tymczasem zostawiam Was z kolejnym outfitem sponsorowanym przez Choies. W drodze jest moja druga paczka i jest super podekscytowana, żeby pokazać Wam więcej!


sunglasses - CHOIES / crop top - ebay / skirt - american apparel / socks - CHOIES / creepers - ebay / choker - ebay + diy

35 komentarzy:

  1. that skirt is perfect <3

    http://britishmermaid.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Ta spódniczka od dłuższego czasu jest po prostu moim must have! <3
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem podekscytowany, żebyś pokazała nam więcej! Chciałbym takie skarpetki, są super. A outfit super hiper

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że zatańczyłaś dobrze, najgorzej jakby zjadł Cię stres.
    Styl, który posiadasz nie jest do końca w moim guście, jednakże dobierasz fajnie ubrania. Podoba mi się spódniczka i creepersy.

    http://laura-ss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Że tb się chce je piec ;D
    Ja mam już dosyć gadania o maturach bo za rok ja będę tak mówić :/
    Look jak zawsze genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka bardzo fajnie komponuje się z bluzką :)
    Lubie przeglądać blogi o podobnej tematyce co moja :)
    Organizuję na blogu akcję dla blogerek modowych. Przejrzałam kilka Twoich stylizacji i bardzo bym chciała żebyś wzięła w niej udział. Łowię wśród blogerek najlepsze stylizacje miesiąca, które lądują u mnie na blogu wraz z pełnym opisem bloga - promuję blogerki. Masz ogromne szanse na rozpowszechnienie swojego bloga - ilość stałych odbiorców.Tworzę również wielki katalog stylizacji, który będzie cały czas dostępny i bardzo bym chciała żebyś się w nim znalazła :) Pierwsze osoby już się zgłaszają! Więcej informacji na
    http://www.camesss.pl/2015/04/zabawa-moda-z-camesss.html
    Liczę na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się wymęczyłam testami gimnazjalnymi XD
    Śliczny outfit : ))

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie! Te skarpetki są super, musze je mieć awgh ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna spódniczka <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to wygląda! Szaleję za tą spódnicą od dawna ale boję się o jej długość. Ale obroża piękna!
    http://nekoworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie! Masz super spódnicę, bardzo do Ciebie pasuję. Gdybym ja taka założyła ze swoją figurą, to wyglądałabym 10 razy gorzej.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/april.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne skarpetki! (Chyba że to ma jakąś swoją nazwę a ja o tym nie wiem). jako dzieciak zawsze chciałam takie nosić i chyba teraz zacznę po trochu spełniać marzenia :D Całość wygląda jednocześnie mrocznie i słodko, najlepsze połączenie, zeby nie było zbyt nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerń rządzi <3 świetne skarpetki i spódniczka :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat ja też teraz mam na sobie sama czarne ubrania, haha! :*
    http://roxannee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie wyglądzasz Carolyn! Sorki, że z anonima

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka jest mega urocza *.*
    Odpoczywaj, dobrze ci to zrobi ^^
    http://lovett-lov.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. kliknęłam i liczę na to samo u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny, cudowny outifit! Miałam taką plisowaną spódniczkę, ale niestety musiałam ją sprzedać, bo trochę się na nim zrobiła za duża.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny outfit zapraszam do mnie
    http://marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się ta stylizacja <3 Ładne zdjęcia :3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super wyglądasz! jestem szczerze zakochana w tej spódniczce i skarpetkach

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna stylizacja, spódniczka mi się chyba najbardziej podoba. :)

    Pozdrawiam i życzę udanej majówki, Jullie! ♥
    http://just-aulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna stylizacja :) Zalatuje mi trochę mundurkiem szkolnym gdyby bluzka była trochę dłuższa :D :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale tam pięknie, super wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Dokładnie 2 minuty temu trafiłam na tego bloga i czuję się oczarowana!
    Zainspirowałaś mnie tą stylizacją. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}