piątek, 29 maja 2015

I found what I’d been looking for in myself

#np Marina & The Diamonds - Happy


Wczoraj tarzałam się w kolorowym confetti, jadłam tort z lalką Barbie, śpiewałam piosenki Miley Cyrus i dostałam pluszowego kucyka do pokolorowania. Z pewnością nie są to objawy wkroczenia w dorosłość. Dorosłość tak zwaną, bo nie zmienia się zbyt wiele, przynajmniej nie z dnia na dzień. Chyba, że pani na poczcie jest wyjątkowo podejrzliwa i nie chce ci wydać paczki (twoich kosmetyków, żeby było śmieszniej) zaadresowanej do ojca, bo nie masz 18 lat i właściwie możesz z tą przesyłką uciec do Japonii, przekazać yakuzie, a pani w okienku będzie miała nieprzyjemności. Będąc już przy moim uzależnieniu od zakupów internetowych - w końcu założę sobie pay pala i będę mogła samodzielnie kupować! Tyle właściwie znaczy dla mnie ten wiek. Kolejny dziwny próg do przejścia, który za kilka kroków zniknie z mojego pola widzenia. 

Jedyna rzecz z jakiej prawdziwie cieszy się moja materialistyczna dusza to oczywiście prezenty, bo osiemnastka daje duże pole do popisu, ale też wysoko stawia poprzeczkę. Rodziców poprosiłam o aparat (wcześniej jak wiecie lub nie 99% zdjęć na bloga robiła moja przyjaciółka - Agnieszka), bo rodzinny sprzęt nie mógł sprostać wymaganiom, więc jestem bardzo zadowolona z mojego nowego Canona i nie mogę doczekać się momentu, gdy sprawnie będę operować tymi wszystkimi guziczkami - to akurat szczyt moich aspiracji, jeśli chodzi o fotografię. Agnieszkę oczywiście nie zwalnia to ze wszystkich obowiązków, ale na pewno będzie to duże udogodnienie, które pomoże w rozwoju bloga. I to w jakimś sensie uważam za początek nowej przygody w życiu, może już nawet nie koniec pewnego rozdziału, ale całej książki zapisywanej regularnie przez 18 lat. Pojawiają się nowe perspektywy, możliwość ulepszenia kilku zagadnień i skrupulatnej pracy nad sobą, by być lepszą osobą. 
And all the sadness inside me
Melted away
Like I was free

crop top - CHOIES // checkered skirt - thrifted // creepers - ebay // hat - ebay 

86 komentarzy:

  1. 18-stka to zdecydowanie nowy rozdział w życiu. Otwiera się przed nami wiele furtek, pojawia się więcej możliwości i skrzyżowań, na których musimy podejmować samodzielne decyzje, często ważne i mające wpływ na przyszłość.
    Ale czy 18stka to dorosłość? Z tym akurat bywa różnie. Często jest tak, że rodzice nadal traktują swoje dzieci jak... no właśnie, JAK DZIECI, a to często nas blokuje i nie pozwala być w pełni samodzielnym.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie nie wiem co powiedzieć oprócz życzenia Ci jeszcze raz wszystkiego najlepszego i że podoba mi się kiecka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie spieszy mi się do osiemnastki, patrzę na to jak na taki moment, od którego staje się dorosłym. Wolałabym uniknąć całej wiążącej się z tym odpowiedzialności, haha. Poza tym super post i jak zawsze świetna stylizacja. Ta spódnica jest boska, właśnie zniknęły moje uprzedzenia do maxi :D

    http://astraldialogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no cóż - wszystkiego dobrego z okazji urodzin :)

    ja sama nie wiem, kiedy minęły te wszystkie lata, które gdzieś tam sobie uciekły od czasu, gdy sama skończyłam osiemnaście lat.

    Korzystaj z młodości - drugiej mieć nie będziesz.

    Ja z perspektywy czasu żałuję tego, że tak się rwałam do dorosłości ;)

    A zestaw jest świetny!
    Uważam go za jeden z fajniejszych, spójniejszych "looków", jakie ostatnio miałam przyjemność oglądać w blogosferze.

    spódnica, ten pasek.... i dobór butów!

    dla mnie - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak mówiłam, że coś zmienię w swoim życiu a od roku czyli od dnia kiedy wkroczyłam w dorosłość nie zrobiłam nic ;D Ale tb się uda,powodzenia :) Widziałam cię u purpurowejkaruzeli,bdb wywiad :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, że jeszcze wiele brakuje mi do dorosłości to nie rozumiem dlaczego ludzie robią z "osiemnastki" takie wielkie halo. Przecież to urodziny jak każde inne tylko masz więcej praw jak i obowiązków. Może gdy sama wkroczę w ten wiek to zrozumiem.
    our-fangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyne co przybywa w wieku 18 lat, to kar za naruszenie prawa. Niesamowite zdjęcia.
    http://onlybyme7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spódnica.:) bardzo przypadła mi do gustu.:) 18 to jest taki symboliczny stan przejścia. Przed 18 czas się przedłuża, a po skończeniu leci jak oszalały.:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie życzę powodzenia sprostaniu nowej przygodzie :)
    Świetne zdjęcia, od dawna mam chęć na zakupienie takiego kapelusza, muszę w końcu to zrobić.

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju wygladasz na zdjęciach na dużo starszą niż 18 lat! W każdym razie wszystkiego najlepszego :*
    >mój blog KLIK<
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Więc powodzenia:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione wszystkiego najlepszego... ;)
    Ja będę wkraczać w dorosłość we wrześniu, więc jeszcze mogę sobie pośpiewać Miley Cyrus/Hannę Montanę/Selenę Gomez/Demi Lovato i obejrzeć High School Musical (jak mi się to kiedyś w ogóle mogło podobać? Przecież to jest do bani).
    Zazdroszczę Ci noszenia tej spódnicy, ja bym się nie odważyła, a Ty wyglądasz super, masz swój styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat! Stylizacja jest mega!:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  14. Creepersy ♥

    Obserwuję, http://zollysx.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Z ciekawości - co masz na myśli pisząc o "moim stylu pisania"? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie wyglądasz, uwielbiam taki styl <3
    Obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Creepersy bardzo fajnie wygladaja z tym lookiem
    Fajny maz styl
    Cudna spódnica
    Wogóle to jestem nowa w blogosferze:D
    Moze wpadłabys do mnie i oceniłabyś bo sie na tym znasz:D
    Obserwacje przyjmuje:DD
    http://pozytywna-veronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zainteresował mnie Twój blog! A więc przy okazji zapraszam do mnie na nową notkę KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post. Widać, że masz dużo do zaoferowania ludziom. :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia , super stylizacja :)

    Mój blog :http://aryabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. W takim razie spoznione sto lat :)
    U mnie mały konkursik :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie dobrałaś Creepersy do tej spódnicy.
    Spódnica w kratę, jest zajebista !
    100 lat, troszkę spóźnione ale szczere :)

    http://przemekadamczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Spóźnione wszystkiego najlepszego!!
    Bardzo ładnie wyglądasz ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Już nie mogę doczekać się zdjęć wykonanych Twoją lustrzanką :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka swietna spodnica! ja tez jestem 18-latka od dokladnie tygodnia i jakos w ogole tego nie czuje. pewnie dlatego, ze nie mialam wielkiej imprezy, ani nic takiego szczegolnego. coz :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiele osób czeka na osiemnastkę, ale szczerze mówiąc mi jeszcze trochę do niej brakuje i nawet dobrze mi z tym. Spóźnione "wszystkiego najlepszego" odemnie :) A co do stylizacji to bardzo podoba mi się spódnica w połączeniu z butami ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny blog!
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny blog!
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chciałabym już mieć 18-stke! Świetna stylizacja :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale świetne zdjęcia ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego, tak po pierwsze! Co do OOTD to jakoś mi ta spódnica nie przypadła, ale reszta jak zawsze świetna. Dla mnie 18 będzie pewną linią, którą gdy przekroczę w końcu będę mogła poczuć się tak jakby nagle ludzie zaczęli mnie brać na poważnie.

    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialna stylizacja i wspaniały blog! Pozdraiwm Kochana

    OdpowiedzUsuń
  33. spódnica jest przecudowna ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny outfit, ciekawe urodziny (:
    http://marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaka genialna stylizacja :o ten kapelusz i spódnica cudo *.*
    madfie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna stylizacja!

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  37. Pani w poczty mogłaby pójść za to siedzieć czy nie wiadomo co :D haha, one są cudowne, te kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz bardzo oryginalny styl! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczny zestaw! Wyglądasz pięknie! Super zdjęcia ;)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  40. zajebisty kapelusz :D

    www.takaroo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny outfit, wszystkiego najlepszego ;3
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. kiedy to bylo, ze mialam 18lat... ponad 10lat temu hehhee :) fajnie, nowy rozdzial przed Toba i gratuluje posiadanie nowego canona :)

    OdpowiedzUsuń
  43. genialnie wygladasz w tej spodnicy, ma swietny kroj!
    co powiesz na wspolna obs?

    OdpowiedzUsuń
  44. KOPIARA! ŚCIĄGNĘŁAŚ CZCIONKE Z BLOGU POPPY MIAU!! ŻAłOSNA JESTEŚ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wat? A z jakiej strony "Poppy Miau" ściągnęła tę czcionkę? Sama jej na pewno nie zrobiła. Żałosna!
      haha ^-^

      Usuń
  45. Ja czekałam na swoje 18-te urodziny tylko po to, aby móc zrobić prawko. Mimo, że już przekroczyłam ten magiczny wiek to nie czuję się dorosło. Czasami mam wrażenie, że tylko mi się to śni i w pewnym momencie przebudzę się mają te 14 lat.

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna stylizacja, jakoś nie oczekuje osiemnastki :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna stylizacja, widać, że masz swój niepowtarzalny styl- BOMBA!!!

    + obserwuję, zostaję na dłużej i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Styl---> Perfekt. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    http://nikaaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Hey , masz świetnego , bloga !
    I ciekawie piszesz!
    Zapraszam do poklikania u mnie na blogu! Gdyż robie mini , konkurs pt,, Kliknij w 8 linków w obie firmy i twój blog , wyląduję , u mnie w poście'' Wystarczy chwilka , a zyskasz dużo! Wszelkie zasady poznasz w poście!

    OdpowiedzUsuń
  50. jej, ale masz czadową spódnicę;o nie mogę się napatrzeć! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  51. Spódnica jest przepiękna! ♥
    __
    Zapraszam na bloga i zachęcam do obserwacji : ozu-zu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  52. So adorable. Skirt is perfect! :)

    I am following you via gfc, hope you can follow me back :)
    Visit me: Kapege life moments :)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetne creepersy :)!
    http://tattooed-brain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna spódnica! *-*
    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  56. u mnie na poczcie pani nie robi takich problemów ;D
    śliczne zdjęcia :*

    Klikniesz u mnie w link do koszuli? :)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  57. jak pięknie wyglądasz, cudowne zdjęcia. I tekst też śiwetnie napisany i wciągający :)
    obserwuję i pozdrawiam serdecznie! :))

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  58. super czekam na następną notkę pozdrawiam najlepszą blogerke

    OdpowiedzUsuń
  59. śmierdzą ci stopy

    OdpowiedzUsuń
  60. Ciekawie piszesz, bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Sto lat i takie tam, wiesz :) ładna spódnica, nietypowa (jak nietypowa to jasne, że fajna- takie moje kryterium :D)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  62. zapraszam do wzajemnej obserwacji i na nowy wpis na moim blogspocie : )
    http://ordinaryarsonist.blogspot.com/2015/06/sia.html
    podrawiam,
    D.

    OdpowiedzUsuń
  63. O super spódnica! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny look, a post bardzo fajnie napisany. Wszystkiego najlepszego, mam nadzieję, że aparat będzie Ci długo służył ;-)

    OdpowiedzUsuń
  65. wow, sper stylówa!:D

    http://pinkmysteryofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetna Spódnica!
    http://karczix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. fajnie w sumie, ze spedzilas swoja 18 w taki sposob a nie zaczynajac od alkoholu:)
    teruart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Kocham twój styl. Widać że urodziny sie udały :D
    Wpadniesz?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Spódnica jest świetna, uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  71. Ogólnie to chciałabym życzyć Ci powodzenia, bo tylko tyle mogę napisać. Przecudnie wyglądasz, spódnica >>>>

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetnie :Dapraszam na mojego bloga, dopiero co zaczynam :) ---------------------->
    http://nyciak.blogspot.com/
    Może obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  73. cudna sesja mniam ;) zapraszam ;) http://celemprzezswiat.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}