piątek, 15 maja 2015

so darken your clothes or strike a violent pose

#np my chemical romance - teenagers

Kiedyś pewien fetyszysta chciał kupic moje używane majtki. Powiedziałam, że musi zaplacić wiecej, bo to majtki Carolyn Dolly. A on odpowiedział, że dla niego nie jest to żadna marka. I od tego momentu moim celem w życiu jest rozsławienie tego imienia, żeby fetyszyści płacili więcej.
To jedyna historyjka (prawdziwa), która przyszła mi teraz do głowy, a siedzę z otwartą kartą bloggera od godziny i przejrzałam już połowę internetu, ale do notki ciężko mi się zebrać. Jak do wszystkiego zresztą, bo mój cały tydzień składa się z przeżycia dnia w szkole, zobaczenia Akt Zbrodni (jeśli Bóg da wrócić na godzinę 14:00 do domu), przespania kilku godzin, skontrolowania internetu i powrotu do łóżka.

Jednak jeśli mogę się czymś pochwalić to niedawno skończyłam oglądać anime Zankyou no Terror i tak jak mi zostało ono polecone przez Weronikę, tak i ja polecam Wam, bo nauczyło mnie o mitologii i Edypie prawdopodobnie więcej niż lekcje polskiego. Powoli wracam też do moich mangowych zaległości, bo ostatnimi czasy kupowałam jedynie wychodzące tomiki i rzucałam na półkę. Zebrały się już spory stos, a ja wciąż unikałam z nim konfrontacji, więc teraz przyszło mi czytać hurtowo. Być może znajdzie się kilka perełek, o których wspomnę na blogu. Jeśli mam dalej prowadzić tę myśl, to wcale nie jest to głupi pomysł, zważywszy na częstotliwość pytań o moje top anime i mangę. Co myślicie?

So I had this situation when a fetishist wanted to buy my underwear.I told him that he has to pay more since they belong to Carolyn Dolly. He replied "but it means nothing to me". From that day on I decided to make everyting so Carolyn Dolly can be a label to fetishists. Don't know if that's amusing enough but nothing better comes to my mind at this moment.
I've finished watching Zankyou no Terror (it taught me more about ancient literature than school 10/10 would recommend). And I'm slowly back to reading manga after a while. As I'm getting a lot of requests to do post about my top anime&manga, I thought it's not bad idea. Would you be interested?



purse - CHOIES // hat, crop top, cardigan - thrifted // creepers - ebay

Also, have you seen the latest updates on Choies? Well you should, here are some treats:
bohemian dresses: X     X     X     X (crawling for this one gaaaawd)    
stripe dresses: X     X
heels: X
rompers: X     X

45 komentarzy:

  1. mam nadzieje że lepiej ci z faktem że wystarczyłaby jedna informacja na asku czy blogu a twoje majtki kupiłoby więcej osób w Polsce niż ten facet ma w domu #whatashame:( Polecaj nam mangi i anime bo masz dobry, nieprzeciętny gust ^.^ @ItsPolishShawty

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia :)

    http://booktwon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog. Piszesz bardzo ciekawie :D Bardzo ładny blog :D Zapraszam na mojego dopiero co założonego bloga:
    http://pictures-of-nature-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że jesteś bardzo oryginalną osobą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Carolyn, sprzedałaś się :////// Teraz tylko te chińskie ciuchy i chińskie ciuchy, żal :/// A tak na poważnie - czekam na mangowe rekomendacje, + boski outfit, chyba właśnie minęła moja niechęć do różu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurdełę. Ode mnie pewien chińczyk z omegli chciał, żebym wysłał mu pocztą swoje nieprane majtasy. Gdzieś może jeszcze mam adres.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jebie rly?!
      u're totally 2 pathetic 2 exist u dump hoe.

      Usuń
  7. Wyglądasz fantastycznie, te różowe dodatki przykuwają spojrzenie. A torebkę głaskałabym, gdybym Cię spotkała z takową na ulicy. Po prostu wyglądasz genialnie! Jeeej, żadne moje słowa tego nie opiszą, bo w żadnym istniejącym języku nie znajdę słowa z odpowiednią ekspresją. :3 I wiesz, zawsze możesz zrobić konkurs z bielizną. "Rozbieramy dziś Carolyn..."

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak usłyszę o tobie w TV zapłacę za twoje majtki grubo ponad 100 000$ to masz jak w banku!

    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie kolorystyczne!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/05/kamizelka-diy-i-pienkowy-plecak-od-lisy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjecia ;DD

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam połączenie czerni z różem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, a ta historyjka haha ; D


    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahah, no widzisz, nie znają się na ludziach i słynnych osobach :P
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Swoją drogą interesująca historia... Jeszcze nie spotkałam tego typu człowieka.
    Fajna ta futrzasta torebka. Może nie różową, ale np. żółtą z chęcią sama bym ponosiła ;)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa stylizacja, torebka jest super :)

    http://edsheeranpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się łączenie ostrego stylu ze słodkimi dodatkami :) bardzo przyjemny blog.

    urodazakupyrecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To połączenie czerni i różu ślicznie wygląda!
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post! I really like your blog, I'm following you now on gfc and g+. Checkout my blog and if you like it follow me too. Let's keep in touch! :D

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zupełnie nie mój styl, ale muszę przyznać, że jestem zachwycona, wyglądasz świetnie!

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarna szminka wygląda świetnie :) Idealne połączenie z różową torebką !


    Mój blog tęskni za twoją wizytą! www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie wpadłam na chwilę i zostałam dłużej. Świetne stylizacje, cudny blog, interesująco piszesz.
    Czego chcieć więcej?
    http://szeveel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna stylizacja ;) troszkę ponuro, ale dzięki różowym dodatkom dodałaś temu kobiecości ;)
    flawstyle.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja ! Ten róż idealnie do niej pasuje ; )
    Pozdrawiam , afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Czerń przełamana różem zawsze w cenie. xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz bardzo ciekawy styl c:
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. jesteś mega oryginalna ;) uwielbiam oglądać twoje stylizacje http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. hahaha ta historia na początku>>>>
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  28. Też spotkałam kilka fetyszystów na drodze.:/ Jeden chciał bym go w gorsety ubierała.

    OdpowiedzUsuń
  29. połączenie czarnego i różu nigdy mnie nie przekonywało (mimo że jestem wielką fanką pierwszego i do drugiego też nie mam zastrzeżeń) i zawsze kojarzyło mi się z typowym emo 2k09, ale sposób w jaki zestawiłaś te dwa kolory zdecydowanie do mnie przemawia! yuk-ki.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko pasuje do czarnego! :)
    Obserwujemy? :) Daj znać u mnie
    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja,naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny post ")
    http://smileforcat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się twój styl , jest orginalny a to lubię ! :D i za to obserwuję

    Zapraszam do mnie<-----klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz świetny styl, naprawdę uwielbiam go ^^
    + kocham Twój instagram

    OdpowiedzUsuń
  36. Mogłabyś opisywać tu jakieś ciekawe anime i mangi, bo gust masz super.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}