środa, 13 maja 2015

⋆✦⋆✦⋆ summer witch // dresslink.com ⋆✦⋆✦⋆

#np Rihanna - black butterflies (demo)

Wiosna rozpoczyna sezon na wszelkiego rodzaju ogrodowe spotkania z rodziną i zamartwianie się, co ubrać na kolejne wesele. Zapewne nie będą to propozycje dla wszystkich, bo nie wszyscy gustują w stylu stowarzyszenia sprzysiężonych czarownic, ale czarne sukienki chcąc, nie chcąc pozostają w kanonie i warto czasem zaopatrzyć się w nowy fason. Ostatnio dostałam ofertę współpracy ze sklepem Dresslink.com, postanowiłam krytycznym okiem spojrzeć na jego ofertę i tak przez ponad pół godziny przeglądałam 49 stron samych sukienek w wyjątkowo niskich cenach (jakich? klikajcie). Zapisałam sobie kilkanaście linków w ulubionych i dzisiaj przygotowałam dla Was małą część tego, również w odpowiedzi na kilka pytań, jakie dostałam na asku w związku ze zbliżającymi się eventami i polowaniem na odpowiednią sukienkę. Przy okazji można zaopatrzyć się w kilka innych rzeczy, bo asortyment mają bogaty i chyba każdy znajdzie coś w swoim stylu. Sama jestem naprawdę podekscytowana, by przetestować ich jakość, czy czasem nie okaże się, że to jak na tym słynnym obrazku, krążącym po internecie. Krzyżuję palce, ustawiam kryształy w odpowiedniej konfiguracji i zostawiam Was z moimi propozycjami:

                        ⋆ click ⋆                                          click        


                       ⋆ click ⋆                                              click


                        ⋆ click ⋆                                       ⋆ click ⋆


                       ⋆ click ⋆                                        ⋆ click ⋆


37 komentarzy:

  1. 1 jak dla mnie jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza i ostatnia mi się najbardziej podobają, nosiłabym. Ceny faktycznie przystępne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta mała czarna w stylu lat 90-tych spodobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnia najlepsza:) http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNE!
    pozdrawiam kochana!

    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie propozycje świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. druga i czwarta to są najlepsze, jeju, sztos <3 podkreślają mega figurę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! ^^ Te dwie na dole są boskie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sukienka z odsłoniętym brzuchem jest>>>>!

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnia mojaaaa <3
    wiecej takich postow! :D

    http://pinkintherain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny post i bardzo ladne zdjecia! :)

    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie tak dawno składałam zamówienie na tej stronie. Mają bardzo fajny asortyment :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerń zawsze w modzie, bardzo podoba mi się ostatnia propozycja. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerń zawsze jest dobrym rozwiązaniem, niezależnie od pory roku. W mojej szafie górują ciemne ubrania :)

    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety nie za bardzo mój styl,ale słyszałam że firma jest świetna ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. 1 jest idealna
    Klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rzeczy <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham ten sklep! Wszystkie ubrania z niego są świetne ;) zapraszam inlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jestem w trakcie poszukiwań sukienki, ale jednak szukam czegoś żywszego;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie sukienki chciałabym w mojej szafie, ok:")

    Nowy post!{ ➽ chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  21. Kliknęłam w kilka linków.
    Ogólnie, ja bym się bała zamawiać sukienkę z azjatyckiej strony, bo jestem bardzo wysoka (175 cm) i obawiam się, że większość byłaby zdecydowanie za krótka...

    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikane! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Co to za logika tłumaczyć tytuły postów na angielski, a posta pisać po polsku?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "?!" cóż za oburzenie. Nie ma w tym logiki, w większości tytuły postów to cytaty z piosenek, czasem notki tłumaczę dla moich zagranicznych czytelników (yas, mam zagranicznych czytelników)
      pozdrawiam cieplutko
      carolyn (karolina)

      Usuń
  24. Poklikałam :DD

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. great post as always :) love your blog:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikałam! :)
    Mogłabym Cię prosić, o poklikanie w linki w poście? Dla Ciebie to tylko chwila, a dla mnie to wiele znaczy! Jeśli to zrobisz to mnie poinformuj, a niezwłocznie się odwdzięczę ;)))) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rzeczy! Poklikałam, mogę liczyć na to samo u mnie? :)

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z CHOIES w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne rzeczy! Poklikane :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienki generalnie nie w moim stylu, mimo to znalazłam chyba dwie, które mogłabym założyć :)
    teoriakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam czarne sukienki, bo pasują na każdą okazje.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}