piątek, 26 czerwca 2015

I DON'T WANT YOU TO FORESEE WHAT I'VE BECOME

#np Tokyo Ghoul OP - Unravel

Wakacje to fajna sprawa, o ile nie są one ostatnimi wakacjami przed maturą, a Twoje życie powoli nie zaczyna przypominać tych gier, gdzie trzeba biec do przodu, bo droga za Tobą zaczyna się urywać. Nie możesz się zatrzymać, pomyśleć, musisz po prostu biec na przód, żeby nie spaść. Takie dość obrazowe porównanie wpadło mi do głowy, gdy leżałam wczoraj i zastanawiałam się, co ze mną będzie po trzeciej klasie. Sufit nie przyniósł żadnej odpowiedzi, więc postanowiłam jedynie uporządkować myśli, co do wakacyjnych planów, bo chciałabym się wziąć za japoński na który chodziłam w roku szkolnym, ale do kserówek praktycznie nie zaglądałam, angielski (to akurat nic nowego, czytam mangi w tym języku i uczę się słówek), szycie, gotowanie i oczywiście przyłożenie się do bloga! Postaram się wykorzystać te wakacje i sumiennie wypełniać wszystkie postanowienia, chociaż jestem pewna, że wiele dni i tak przeleżę w łóżku oglądając anime. 
Nie wiem jeszcze, czy gdziekolwiek pojadę, bo rodzicom jak zwykle późno zebrało się na organizowanie czegokolwiek, ale nawet jeśli miałabym przesiedzieć całe dwa miesiące w domu, to trudno. Będę sobie robić lokalne wycieczki. 

Czy jeśli ubieram wszystko czarne jest to już total look? Chyba tak. Ten zestaw jest akurat super komfortowy i jestem pewna, że sprawdzi się na upalne dni, gdy dla czarownic robi się już za gorąco, ale pewne sprawy czasami potrafią wywabić je z domu, a wtedy trzeba kombinować.
Bransoletka to prezent od uroczej autorki bloga Nasty-rose, tę i inne może zakupić na jej stronce (link pod zdjęciami). Przy okazji zerknijcie na jej stylizacje, same cudeńka!

skirt - CHOIES // crop top - CHOIES // hat - CHOIES // bag - ebay // bracelet - nasty-rose blog
choker - ebay // shoes - ebay 

68 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy nie widziałam, żebyś ubrała się np. cała na biało :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam kiedyś w sukience the ragged priest haha!

      Usuń
  2. Cóż, doskonale Cię rozumiem. Gdybym była w LO, byłabym teraz po maturze, ale że uczęszczam do technikum, będę pisać egzamin dojrzałości w tym samym czasie, co i Ty. I moją jedyną reakcją jest popłoch. "Jak to? Już? Tak szybko?"

    Moim zdaniem super wygląda takie zestawienie ubrań. Chociaż chyba preferuję cienkie rajstopy zamiast gołych nóg, ale kto normalny wytrzyma w rajstopach w upał. Moim ulubionym zdjęciem z tej notki jest to, które dodałaś na insta - z uniesioną nogą. Mojej cioci, która zajrzała mi przez ramię również bardzo się podoba :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś taką młodą istotą, a tak fajnie udaje Ci się utrzymać konsekwencję stylową - chwalę, chwalę.
    ile tu razy wejdę, to zawsze się uśmiecham - bo trochę mi przypominasz samą mnie z młodości :)

    a ta spódnica jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu te upragnione wakacje.
    Cudowne zdjęcia i śliczny kapelusz :)
    http://blackandwhiteandbutterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz w czerni. Ogółem fajny outfit, bardzo mi się podoba. Ja niestety takich spódnic nosić nie mogę bo jestem za niska;c
    http://anonym-madia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pisałam maturę w tym roku i za pare dni wyniki :) Nie taki diabeł straszny jak go malują , najważniejsze to się nie stresować :) co do stylizacji boooska uwielbiam taki styl :)

    naataliam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle wyglądasz świetnie :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku też chyba przez całe wakacje ''siedzę'' w domu. Gdybym wyszła w takiej stylizacji na słońce to bym się prawdopodobnie ugotowała. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pewnie w tym roku też przeleżę te wakacje w łóżku ;) a ta bransoletka od blogerki jest mega śliczna! podoba mi się ta stylizacja, uwielbiam takiego typu kapelusze c;
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna stylizacja i boski kapelusz, musze taki gdzies znaleźć :)

    nicoole-nicolee.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna stylizacja i boski kapelusz, musze taki gdzies znaleźć :)

    nicoole-nicolee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnica genialna ;) no i kapelusz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, jak zawsze <3 Spódnica i torebka mi się podobają szczególnie :D

    http://astraldialogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu, a w torebce się po prostu zakochałam! :D
    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jestem fanką totali, ale wyglądasz nieźle :) aczkolwiek kurcze, w tę pogodę to cała bym "płynęła"... ale spódnica świetna :)
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż, mnie również czeka za rok matura...
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna stylizacja :)
    Poklikasz?
    http://rikaa-blog.blogspot.com/2015/06/first-wish-list-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie jeszcze do matury zostało trochę czasu, ale po wakacjach czeka mnie już liceum. Pewnie szykuje Ci się ciężki rok, ale póki co nie martw się i ciesz się wakacjami! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tą stylizację, z resztą jak każdą inną. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam sie w tym połaczeniu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka fajna torebka! :D
    Zapraszam KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super outfit, bardzo podoba mi się taki styl chociaż sama się tak nie ubieram. A ta torba, genialna!
    No to cóż, życzę udanych wakacji i pozdrawiam!

    Serdecznie zapraszam do mnie! - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przejmuj się maturą, nawet nie zauważysz kiedy ją zdasz, a plany na przyszłość same się zrealizują, nawet jak ich nie masz. zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No ,ale w skarpetkach bd ci gorąco,wiem , że creepersy czy inne tego typu buty i skarpetki to w upały ciężka sprawa ;)
    Ogólnie totalnie totalny look moja droga :D
    Jak bd miała jakieś wątpliwości i lęki to pisz do mnie,też piszę maturę w przyszłym roku ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny look - troszkę mroczny ale za to bardzo oryginalny i ciekawy :) Pozdrawiam
    PS : Dodaje do mojej listy czytelniczej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna stylizacja, szczególnie spódnica! C:
    Zapraszam do siebie!
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega stylizacja uwielbiam taki styl ♥ zapraszam
    http://yukinephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz!

    nasty-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko mi się jak najbardziej podoba, ale te czarne usta jakoś do ciebie nie pasują
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Po pierwsze - uwielbiam takie all black everything stylizacje! Po drugie - ta spodnica! Jakakolwiek z rozcieciem u mnie zawsze wygrywa! Mega!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina


    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Przez wpatrywanie się w zdjęcia z twojego wpisu nabrałam silniej ochoty na zakupy online, njlepiej na chińskim ebayu. Teraz! Już! Byleby znaleźć takie świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieje,ze twoje wakacje beda udane!Licze na jakies super notki zebym miala co czytac i sie nie nudzila przez te 2 miesiace haha
    ps.na pierwszym zdjeciu wygladasz przepieknie!!❤️

    OdpowiedzUsuń
  34. Super post i fajne zdjęcia! ^_^

    http://olcia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja ;)

    http://moncoin39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna stylizacja! Torebka jednak najlepsza ;)
    http://niniakk.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia. Fajny outfit. Ciekawa torba, nie widziałam takiej.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia i bardzo ciekawa stylizacja! :)


    zapraszam=> http://aleksandraszabla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. To powodzenia ci życzę jak to są twoje ostatnie wakacje przed maturą. Ja również żadnych planów na wakacje nie mam :))
    super blog, obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz! Z każdą stylizacją mega mnie inspirujesz :) Ta torebka jest świetna, kiedyś chciałam zamówić podobną, ale bałam się, że będzie za mała :(
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/we-can-hide-under-sheets-under-heavy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta torebka i sukienka <3
    Aleś ty szczupła, ja też tak chcę!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne połączenie, piękna spódnica + super fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowna! Ten kapelusz i buty.. *-* Torebka również bardzo oryginalna.
    Ja chyba również przeznaczę część wakacji na nadrobienie zaległości w anime.

    OdpowiedzUsuń
  44. O jejku jak cię zobaczyłam.. *.*
    Masz świetny styl, taki "inny", podoba mi się ;)
    No a z tym porównaniem masz rację, chociaż ja podchodząc do matury...cóż - nie spędziłam ani jednego dnia na nauce :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Great style and your shoes look really comfy.New fan on GFC you are welcome to pass by my blog.Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  46. great post :) have a nice Sunday:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjecia ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Torebka!!! Cudowna!! ❤ :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Great photos!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/06/red-stripes-and-print.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Takie lokalne wycieczki są zawsze lepsze niż siedzenie w domu ;))
    Dasz radę z maturami! :D
    Bardzo fajnie wyglądasz ;)) Masz super wyczucie stylu :)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna stylizacja! Marzy mi się taka torebka :)

    stop-wasting-oxygen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Wyglądasz przecudownie w tej stylizacji. ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. W czerni wyglądasz najlepiej. Potrzebuję takiej spódnicy od zaraz!

    OdpowiedzUsuń
  54. Interesujący blog. Super stylizacje:) obserwuje
    Zapraszm do siebie http://ronsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}