piątek, 5 czerwca 2015

I'll cry until my pity party's in flames

#np Melanie Martinez - Pity party

Boże ciało spędziłam na czytaniu książki Carrola Szklana zupa, którą dostałam za niecałe 10 zł w Tesco (serio, wyprawy do Tesco zawsze kończą się miesięcznym zapasem kostek tofu i kolejną tanią książką) i w owej książce znalazł się fragment o tym, że każdemu człowiekowi do lat jedenastu przynajmniej raz śni się własna śmierć. Nie jest to optymistyczny akcent notki, ale od wczoraj zastanawiam się nad tym, bo miałam mnóstwo snów, gdzie ginęłam albo przynajmniej byłam bliska tego i to pewne, ale sny są na tyle ulotne, że zawsze pozostaną gdzieś ukryte w odmętach ludzkiej psychiki, niedostępne na zawołanie jak trywialne wspomnienia lub bezużyteczne informacje. I to wyraźnie mnie męczy, bo nie jestem w stanie sięgnąć i odnaleźć tego snu.
Powiem, że zbiór opowiadań Upiorna Dłoń wciąż pozostanie moim numerem 1, natomiast pochłonęłam tę książkę w niecałe dwa dni i czuję się nasycona tą metafizyką. Lubię dziwne książki, których nikt już nie czyta. 

A teraz przechodzę do zdjęć: Korzystając ze współpracy z Dresslink, postanowiłam zamówić sobie na osiemnastkę sukienkę, ale sama nie byłam przekona co do tego, że zdąży na czas, więc jej przyjście na dzień przed urodzinami było małą niespodzianką. Brakowało mi na tę okazję specjalnej sukienki, która reprezentowałaby tak idealnie klimat holy shitballs, the supreme! a jednocześnie nie wyglądałaby delikatnie i wydaje mi się, że trafiłam z zakupem. Jedynym moim zastrzeżeniem jest wykończenie rękawów koronką, bo w pewnych miejscach nie wygląda to zbyt estetycznie. W paczce było też kilka innych rzeczy, których premiery na blogu nie mogę się doczekać. Na razie robię pierwsze testy aparatu i biegam po ogródku babci cykając zdjęcia kwiatów, ale chyba od czegoś trzeba zacząć.


 dress - dresslink // shoes - lovelyshoes.net

54 komentarze:

  1. sukienka jest oszałamiająca! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże jak Ty świetnie wyglądasz w takich ubraniach : D
    Idealnie !


    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Very chic, the dress is so cute. You look fab. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam tych książek, jednak może skuszę się, o ile będą w bibliotece. Ale chwila... Mam jeszcze przed sobą całego Nesbo. Kiedy ja się wyrobię? Uh, szkoda, że nie ma go w Tesco w "Tanich książkach". Ale zaraz... W moim zadupiu nie ma Tesco. Przykre :/
    Sukienka świetna, lubuję się w takich klimatach, choć bardziej przyciągnęły moją uwagę Twoje... buty. Gdzie je dostałaś, jak można wiedzieć i jak się nazywają? Szukam akich/podobnych od dawna i trudno cokolwiek dostać.
    Cóż, pozdrawiam i miłej osiemnastki, o ile się nie spóźniłam z życzeniami. Nich Ci bozia wszystkie posty w dzieciach wynagrodzi. + mogę do Ciebie jakoś napisać na priv? Strasznie zaciekawił mnie Twój weganizm i szczerze chciałabym przejść na niego po swojej osiemnastce (za trzy miesiące), jednak wolę wcześniej się jakoś przygotować, więc rozmowa z Tobą szczerze by mi pomogła. Do tego czasu jestem dziwną wegetarianką jedzącą ryby, bo mama na nic innego nie chciała pozwolić, bo anemia, ebola, anoreksja i zamach na WTC. I tak to cud, że zgodziła się po 5 latach błagania.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    rena-uchiha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To typ mary jane, wszystkie rzeczy z notki są podpisane pod zdjęciami :) a jeśli chodzi o kontakt, to gdzie Ci wygodniej, możesz śmiało uderzać na supcarolyn@gmail.com lub fanpage Carolyn Dolly! x

      Usuń
    2. O, nawet nie wiedziałam, że masz fanpage :) zaraz zlajkuję c: I dzięki za odpowiedź!

      Usuń
    3. pokaż mamie różne soczewice, cieciorkę, fasolę i ich wartości odżywcze, porównajcie z wartościami mięsa/ryb :) Pokaż jej dokument 'cała prawda o rybach'. Spróbuj razem z nią gotować, wypróbujcie wegańskie przepisy np. z jadłonomii, moze to coś da ;)

      Usuń
  5. Piękny outfit i zdjęcia <3 @ItsPolishShawty x

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny outfit! uwielbiam twoje stylizacje, zawsze są takie intrygujące!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś jedną z niewielu osób, których posty po prostu pochłaniam i z niecierpliwością czekam na następne! Stylizacja jak zwykle prześwietna ♥

    nasty-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest mega, a twój styl jest po prostu świetny. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Czerń rządzi! ^-^ Może skuszę się na taką sukienkę :D

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się twój kapelusz. Pierwsze zdjęcie jest przecudne! <3
    http://efffie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale co jest z nimi nie tak? prują się? na zdjeciach wygladają wybornie - świetna ta sukienka!

    nie mam pojęcia, czym są te klimaty, o których piszesz (stara już jestem, mam prawo nie nadążać ;P), ale dla mnie to świetna rzecz w stylu boho ;)
    a że ja boho lubię, to mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, koronka jest uszyta chyba po złej stronie, bo nigdy bym tak chamsko nie walnęła po widocznej stronie, powinna znaleźć się wewnątrz :)

      Usuń
    2. chyba już widzę, o co chodzi ;)

      Usuń
  13. w moim Tesco nie ma tofu ;<
    A sukienka jest fantastyczna, i rękawy też wyglądają super :) może na zywo więcej widać, ale jak dla mnie cud-miód!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega mi się podoba ta sukienka!

    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie czytałam tej książki, ale przez to co napisałaś muszę na nią zapolować (niestety u mnie w mieście nie ma Tesco, żadna tu metropolia) , kocham "dziwne" książki, które zmuszają do głębszych refleksji.
    Co do sukienki- bardzo mi się podoba a do Ciebie naprawdę bardzo pasuje! :)
    http://taraspatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :) Zapraszam http://aryabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju jak Ci pasuje ta sukienka, a czarny to najlepszy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest swietna! i ten kapelusz :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko, przecudowna jest! Bardzo mi się podoba! *Q*

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka jest przesliczna :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjne w niej wyglądasz! i ten kapelusz!
    z tymi snami coś musi być...bo mnie się też już dawno temu (ale jednak) śniło że ktoś chciał mnie zabić :| :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi się chyba jeszcze nigdy nie zdarzyło ginąć w śnie
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie pamiętam, żebym umierała w śnie, ale nie raz w nim byłam bliska śmierci, ale oczywiście się budziłam i tyle z tego.. Świetne są te rękawy, wyglądają jak najbardziej dobrze, ale czego można się spodziewać po dresslink? Często przychodzi coś innego lub w średniej jakości choć rzeczy są często ładne i tanie. ;))

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjęcia ^^ Twoje sesje mają to coś.. :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mój styl, ale Tobie pasuje ;3
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  26. jasne, ze od czegoś trzeba zacząć :) a kwiatki no cóż... każdy kiedyś testował na nich swój aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia! Dobrze Ci w czerni :)
    Ciekawy post!
    Pozdrawiam ;D
    ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za komentarz, dodałam Cię do obserwujących bardzo mnie zainteresował Twój blog. Nie mówię tutaj tylko o jednym poście, jak to zazwyczaj bywa, że czyta się tylko jednego posta i ma się rzekome stwierdzenie o blogu, przeczytałam kilka postów i są naprawdę świetne i do tego zdjęcia. Widać, że masz pomysł na bloga! oby tak dalej! trzymam kciuki!


    w wolnej chwili zapraszam na siebie, staram się być w miare systematyczna ;)

    http://www.morethanwordsoffc.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka jest piękna. Dobrze, że ją zamówiłaś:) Świetne zdjęcia!
    http://nicolabrychcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeju jestes taka sliczna i masz świetny styl, obserwuje!
    Zapraszam do siebie http://bizzlesbab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Artystycznie. *-*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. hej. Co sprawiło ze zdecydowalas sie na wegetarianizm? I w jakim dziale kupić tofu? Zaintrygowalas mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! jestem weganką i planuję o tym napisać post w niedługiej przyszłości :) a tofu u mnie jest na lodówkach z innymi produktami z firmy polsoja!

      Usuń
  33. Ślicznie wyglądasz!
    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS - SUPER NAGRODA!
    Pozdrawiam Malwa:)

    http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ojejku jaka piękne sukienka! :)

    Dziękuje ślicznie za komentarz ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  35. Teraz mi też dałaś rozkminę z tym snem! Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja, bardzo Tobie pasuje. :)

    Zapraszam! Komentarze i obserwacje bloga mile widziane. :)
    http://byvanczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka jest cudowna !

    Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga http://dosiadudkowska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna sukienka <3
    Cudowny post! :D
    Obserwujemy?
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Sukienka mnie nie przekonuje, ale wszystko dobrze do siebie dobrałaś, więc wygląda to naprawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja uwielbiam taki buntowniczy styl :) Kojarzy mi sie z młodością :) Chętnie bym czasem się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}