czwartek, 16 lipca 2015

SIMPLE DIY HARNESS



Stęskniłam się za ręcznymi robótkami, w roku szkolnym praktycznie nie miewam dni, gdy mogę cały dzień poświęcić się jakiemuś (nazwijmy to dumnie) projektowi, więc się takich rzeczy nie imam. Ku mojemu zaskoczeniu prośby o nowe DIY na blogu napływały, a ja w końcu zabrałam się za zrobienie czegoś ultra prostego i bardzo efektownego. Wystarczy kilka gadżetów, podstawowe umiejętności obsługi nitki i igły oraz skupienie, właściwie to wszystko, czego potrzebujecie do zrobienia własnego harnessu. Właściwie nie wiem, jak przetłumaczyć to słowo. Uprząż trochę nie pasuje, skoro harness dawno już wyszedł poza krąg BDSM i stał się popularnym dodatkiem wielu stylizacji. Szelki? Nieważne, dzisiaj pokażę Wam jak zrobić swój własny harness i zaoszczędzić ok. 150 zł na sklepowym.


Obok wstawiam Wam mój ogólny projekcik, możecie go dowolnie modyfikować, dodać paski, skrócić coś lub powiększyć. W internecie znajdziecie masę różnych typów, ja zdecydowałam się na najprostszy, nie bawiłam się nawet specjalnie w tyle, bo chodziło mi jedynie o ten charakterystyczny przód okalający piersi. 
Do obrazka dołączyłam wymiary, jakimi ja się posłużyłam, oczywiście jeśli przyłożycie się do tego i odszukacie w domu miarę, mogą się one różnić.
Na wstępie chciałabym się podzielić przydatną wskazówką: guma się rozciągnie, więc lepiej nie dodawać zbędnych centymetrów "na zapas", żeby nie okazało się po zaszyciu, że wszystko wisi i zmieściłaby się tam jeszcze jedna osoba. No, teraz jak jesteście odpowiednio przeszkoleni, mogę przejść do punktu kulminacyjnego, czyli ZROBIENIA CZEGOŚ.

Składniki na jeden harness w moim wykonaniu:

* 2 metry gumy krawieckiej (zużyłam dokładnie 2 metry!!! ale jak pisałam, może być to różne w zależności od Waszych projektów)
* kółeczka/ogniwka - dostępne w pasmanteriach, sklepach internetowych. Ja użyłam 3 starych knuckle rings i 3 główek hello kitty ze starej bransoletki (eh wszystko dla bloga)
* nożyczki
* igła i nić
* akcesoria dodatkowe dla mistrzów, których nie uwzględniłam na zdjęciu: miara krawiecka i szpilki


Najlepiej zacząć od pocięcia gumy na potrzebne kawałki, a potem rozsiąść się wygodnie i doszywać kolejne części do kółek. Niestety nie można się do końca wyłączyć, bo trzeba pilnować stron, mnie machnęło się dwa razy: miałam przy jednym kółku same przody i doszyłam coś od tyłu, odpruwanie jest szybkie i bezbolesne, ale świadomość przeszywania tej samej pierdoły jest wykańczająca. Nie powielajcie moich błędów. Najwygodniej chyba zacząć od przedniej części, ja zaczęłam od paseczków pod biustem. Procesu doszywania nie trzeba objaśniać - przekładamy przez kółeczko, zakładamy jak najmniejszy fragment i jedziemy z igłą i nitką. Pewnie można się posłużyć maszyną, ale ja jestem staroświecka :(



90 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy post;) milo przegląda się i czyta twojego bloga, napewno będe wpadac czesciej;)
    zapraszam rowniez do mnie http://styledivision1.blogspot.com/ pozdrawiam i czekam na nowe posty;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sorki, że zapytam, ale w tematyce modowej jestem zielona... Co to jest????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że wyjaśniłam w notce, a jak nie, to na pewno podałam słowo klucz "harness". Wystarczy wpisać w google i pooglądać :)

      Usuń
    2. Mamy polski odpowiednik tego slowa, uprzaz. ;) moze to byloby latwiejsze do zrozumienia.
      Tutorial bardzo fajny, prosty, a efekt bardzo fajny.

      Usuń
    3. które również w notce się pojawiło, jeśli ktoś raczył przeczytać :-))))))

      Usuń
  3. Dzieki za odwiedziny! Interesujacy blog, dodaje do obserwowanych.

    Zapraszam do obserwowania i polubienia fanpage na facebooku. http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł! Chyba pierwszy raz spotykam się z czymś takim. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to ciekawie. Zgodzę się, że jest proste i efektowne.
    [Mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie fajny pomysł i nawet taki leniuszek i beztalencie jak ja może to wykorzystać :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł. Jest to bardzo ładne i oryginalne <3

    http://rassbery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne, tylko dzie takie nosić? Haha bardzo podoba mi sir ogólny wygląd tego ☺☺

    http://book-timesjt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł, można nim urozmaicić jakąś bluzkę.
    Obserwuję i będę zaglądać. ;)

    mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy znasz Marzie, youtuberkę, ale ona miała coś podobnego pod bluzką i się zastanawiałam jak takie coś zdobyć. Jak tylko znajdę gdzieś gumkę krawiecką to biorę się do roboty! :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, lubię harnessy i super, że zrobiłaś takie DIY. Chciałabym mieć tyle odwagi, żeby pokazać się na mieście w czymś, co wszystkim będzie się kojarzyło z zabawką do BDSM D: Ból.

    http://astraldialogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mass fajne pomysly ;3
    http://tiinkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm zrobiłabym sobie taki harness, bo pomysł jest pierwszorzędny, na tobie wygląda to świetnie, jednak ja jestem płaska prawie jak przysłowiowa deska i obawiam się, że efekt końcowy nie był by taki dobry jak twój :////

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przestań, kobito!! czy Ty widzisz u mnie tę marną namiastkę piersi? Moim zdaniem wygląda to nawet ładniej przy małych piersiach :)

      Usuń
  14. Bardzo ciekawy pomysł. ;) Bardzo podoba mi się twój blog będę wpadać częściej :) Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://girly-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglada intrygująco. Moze spróbuje. Ciekawie napisane. Czytałam na jednym wdechu. Dodaje do obserwowanych :)) Czekam na kolejne posty
    zofiastories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie to wygląda ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mhmm dobry pomysł ,czekam na kolejne DIY :D
    Ładnie ci w tych zielonkawych włoskach.
    Miłego dnia i zapraszam do mnie!
    http://la-ru-nia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super, na pewno skorzystam:)
    http://natasza-zoi.blogspot.gr/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam coś podobnego ostatnio u Taylor Swift i zwróciło to moją uwage :) Świetne DIY <3 @ItsPolishShawty

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie to wcale nie wygląda na jakąś sado-maso-uprząż, po prostu na trochę bardziej oryginalny dodatek do stroju. Ogólnie nie trawię tego typu skojarzeń, ostatnio ktoś z moich znajomych doszukiwał się uległości w moim tattoo chokerze, chore pojeby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś musiałam stanąć na środku na lekcji WOKu i inny mieli zinterpretować mój stron, pani zwróciła uwagę na mój naszyjnik-łańcuch z kolcami (taki srebrny, nie kolczatkę czy coś w tym stylu) i pyta się mnie, co to znaczy. Nosz cholera, to znaczy to, co chcesz, żeby to znaczyło? Miałam ochotę powiedzieć, że jestem suką na którą nie można warczeć -.-

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. to był faktycznie niezbędny komentarz, dziękuję.

      Usuń
  22. świetnie morze uda mi się zrobic coś takiego <3

    http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, że w końcu zabrałaś się za jakieś DIY! :) Pomysł fajny, oryginalny, ale znając siebie szybko nie zrobiłabym tego. Szycie nie jest moją dobrą stroną :/
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pomysłowe DIY :D
    Nigdy nie spotkałam się z takim pomysłem, ale powiem, że mnie pozytywnie zaskoczyłaś :D
    Bardzo fajny dodatek do stroju, czarne pasuje do wszystkiego i oczywiście dobrze na Tobie leży.
    Super notka!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    Mój blog - Klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt jest genialny, można to fajnie stylizować. Też zabiorę się za DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziwne, ale bardzo mi się podoba :) Obserwuję! Zapraszam do mnie Kamienne Oblicze - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Wcale nie wygląda to na jakiś element BDSM. Wiele razy towarzyszy i jest w wielu stylizacjach :)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  28. Super Ci to wyszło. Będzie świetnie pasować do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, fantastyczne :o

    Zapraszam :)
    hobbyjanki.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawe, pomysłowe diy. Nie widziałam nigdzie podobnego!
    Efekt jest bardzo fajny :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. wow,l ale masz pomysły :D ja raczej czegoś takiego bym nie włożyła :D

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik



    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny projekt ;D

    http://ourslittlebigworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. To chyba najdziwniejsza rzecz jaką widziałam ostatnio w modzie, serio. A już myślałam, ze nic mnie nie zaskoczy....Mimo wszystko wole jednak zwykłe szelki, ponieważ to cudo podkreśla cycki, których raczej nie posiadam, i nie zależy mi na dosadniejszym ujawnianiu tego faktu....W każdym razie, widząc kogoś w tym na ulicy nie pomyślę, ze podebrał szelki od swojego pieska, czyli jakaś wiedza przydatna nabyta :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ooo superowe, ale szkoda, że mi się nigdy nic nie chce robić :((((( #LENIWA #TAKBARDZO

    Pozdówki ;***
    T.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie wyszło. Ja mam zawsze problemy w mierzeniu siebie, nawet przy kupowaniu ciuchów, często wychodzi mi za dużo centymetrów niż w rzeczywistości mam. ^^" Skoro już nawet na etapie mierzenia się mam problemy to tym bardziej nie dałabym rady tego stworzyć. haha

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie Ci to wyszło, jednak chyba nie będzie mi to do niczego pasować, ehh... moja szafa nie jest zbyt modna w ostatnim czasie. Jednak, jeżeli kiedyś uda mi się kupić coś co będzie mi do tego pasowało, niezwłocznie udam się na Twojego bloga i zrobię to według twojej instrukcji!


    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny pomysł, podziwiam osoby które są na tyle kreatywne, że potrafią coś zaprojektować i coś stworzyć :)
    Aczkolwiek jak mam być szczera, to to akurat mi się nie podoba :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyznam, że ten dodatek wygląda bardzo ciekawie, a niby to tylko kilka kawałków gumy. W Twojej stylizacji wygląda super :) Brawo za pomysłowość!
    http://zadumam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. piękny wygląd bloga, pomysł ciekawy warto wypróbować a akurat mam taką samą bluzkę jak ty więc chętnie ją urozmaicę ;) dziękuję za odwiedziny na moim blogu ;* http://xpaulaszx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny pomysł! Daje świetny efekt :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczerze powiedziawszy, jeszcze nie słyszałam o takich szelkach. :P Efekt świetny! *,*
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Całkiem ciekawe , nie słyszałam jeszcze o tym :)
    Zapraszam również do mnie :) http://nooordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Robiłam coś takiego kilka miesięcy temu, świetnie to wygląda na biustonoszu. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawie wyszło! Ja miałam w wakacje wziąć się za przerabianie ciuchów i diy, ale jakoś o tym zapomniałam :D Może jutro coś wykombinuję.
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie to wygląda na stroju kąpielowym xD Pomysł mało znany, a ciekawy. Pozdrawiam xD
    akiszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawe DIY. Też miałam robić DIY, ale jakoś nie mam na to chęci. ;]

    Poklikasz w banner i w linki w wishliście? :)
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. moja koleżanka ostatnio kupiła takie :D

    OdpowiedzUsuń
  48. fajne, po co przepłacać skoro można stworzyć samemu

    OdpowiedzUsuń
  49. Nominowałyśmy Cię do LBA, zajrzyj do najnowszego posta na naszym blogu newwstarss.blogspot.com pozdrawiamy ciepło :* może wspólna obserwacja? daj znać u nas na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcę być uszczypliwa, ale jak kurwa możesz mnie nominować do swoich ulubionych blogerów, ale nawet nie obserwujesz mojego bloga ?????

      Usuń
  50. Oryginalny pomysł, jednak to raczej nie w moim stylu, hehe :D Super design bloga ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  51. Pierwszy raz słyszę o czymś takim jak harness, ale ja i moda to nie jest najlepszy związek... Uwielbiam jednak projekty DIY i czekam na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kiedy harnessy dopiero zaczynały się pojawiać, zastanawiałam się, co to kurka jest i co z tym robić. Teraz się przymierzam do zrobienia własnego i paradowania w nim publicznie :P Przydatny tutorial.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Nigdy o tym nie słyszałam :)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny pomysł! Pierwszy raz słyszę o takim czymś ;). Masz bardzo ładny kolor włosów!
    Oczywiście obserwuję! :)
    ♥Different Diamond♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Widziałam ostatnio sporo takich harnessów, ale to trochę nie w moim stylu :p

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak dla mnie jest to dziwne o.o
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetnie to wygląda! :)
    Zapraszam na konkurs :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  58. fajne zdjecia i bardzo ciekawy post :))

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajnie wygląda :)
    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie spotkałam się z czymś takim jak harness, ale muszę przyznać,że to świetnie wygląda :)
    http://zycieaneczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. interesujące diy, ale ja chyba bym tego nie nosiła ;p
    Nowy Post

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajnie wyszedł Ci ten harness i z daleka nie widać, że użyłaś zwykłej gumy krawieckiej :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo cenię sobie ludzi, którzy wyznają zasadę "zrób to sam". Ja też często lubię bawić się w majsterkowicza. A pomysł z szelkami bardzo ciekawy. Ja sam lubię nosić szelki, ale te tradycyjne ^ ^

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawie to wygląda ! :)
    Mogłabyś poklikać w linki u mnie na blogu? Dla mnie to bardzo ważne :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Kreatywnie !

    www.konieczkoo.blogspot.com Zapraszam do mnie !
    fit przepisy , moja metamorfoza i wskazówki jak zdrowo życ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. uwielbiam posty z seri DIY, bardzo podoba mi się pomysł, na poczatku myślałam ze to jest ze sklepu,a potem zauwazyłam ze sama to zrobiłąs. teraz bardzo modne sa biustonosze z dodoatkowymi paskami, i mozna tego typu diy wykorzystać do innych staników jako ozdoba, super, na pewno skorzystam. pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o koku samuraja.

    OdpowiedzUsuń
  68. A ja się właśnie okropnie nie nadaję do takich rzeczy, bo nic mi nigdy nie wychodzi haha :D Ale za to świetnie to wygląda!

    Minimalistyczny- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  69. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki i napisać ceny? bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  70. jak dla mnie wyglada to całkiem okej :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Wow! Wygląda to genialnie. Mi ostatnio do gustu przypadły staniki z dodatkowym paskiem jakby połączonym z nim, nie wiem jak to się nazywa, ale wygląda genialnie. :) W sumie góra wygląda bardzo podobnie, dlatego mnie to urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo fajnie blogujesz! Będę zaglądać częściej.
    Zapraszam do siebie. Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz i zaobserwujesz. http://aleksandrabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudowny post! :) Tak trzymać :D

    Zapraszam na mojego bloga! Dopiero zaczynam:) może wspólna obs? daj znać u mnie :*

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}