piątek, 3 lipca 2015

VENITA #37: szmaragdowa zieleń

#np Blur - My Terracotta heart

Temat kolorowych włosów wciąż pozostaje topowy, zaraz po ich zrobieniu mam masę pytań, co ile rozjaśniam lub jakiego toneru używam, a wtedy owijam się w dywan i próbuję podpalić, niestety ciężko jest użyć zapalniczki w takim położeniu. 
Wydawało mi się, że wystarczająco często piszę, jakiej PIANKI KOLORYZUJĄCEJ używam, a nawet pokazałam ją w osobnym poście, ale trochę napracowałam się przy poniedziałkowym konkursie (wciąż można brać udział, guys!), więc stwierdziłam, że luźniejsza notka się przyda. A to też przez to, że pierwszy raz używałam pianki z Venity.
Wizja zamówienia czegoś niesprawdzonego z innej firmy była stresująca, jednak kiedy pierwszy raz w życiu robi się zielone włosy, człowiek naprawdę przestaje się martwić o pierdoły. Już od końca czerwca chodzę z nastawieniem "dajcie mi ten kolor, dajcie mi ten kolor, dajcie mi ten kolor". Zieleni nigdy nie lubiłam, dalej uważam, że jest irytująca na ubraniach, ale włosy w odcieniu butelkowej zieleni - toż to kwintesencja młodzieńczego buntu, gothek z amerykańskich filmów, które tworzą swój osobny stolik w liceum, dziewczyn do których lepiej się nie zbliżać. Podziwiałam go z daleka, aż w końcu zobaczyłam tę jedną szczególną postać w But mom i'm a cheerleader i stwierdziłam, że to najwyższy czas, aby go posiąść.

Trudno, trzeba zamówić piankę z Venity i przetestować coś nowego. Jeśli się spłucze w przeciągu tygodnia albo będzie wyglądać jak zeschnięta trawa - show must go on.  Natomiast jeśli chodzi o moje dotychczasowe doświadczenia to są bardzo pozytywne. Napisali, że jeśli skóra pobrudzi się pianką, to należy ją przemyć mydłem lub płynem do demakijażu, więc specjalnie na rzecz testów uwaliłam sobie pół szyi (heh żarcik, to było dzieło wypadku) i nie biegłam zaraz jej szorować, tylko poczekałam do czasu spłukania włosów. Jakież było moje zdziwienie, gdy wszystko pięknie schodziło, gdy w odróżnieniu do Elysee ślady pozostają nawet do tygodnia przy szorowaniu spirytusem na zmianę z kremem nawilżającym. Oczywiście to będzie działać w dwie strony, bo widocznie Venita nie da tak silnej koloryzacji i będzie mniej trwała, ale zobaczymy. Na pewno będę Was na bieżąco zasypywać masą selfies, bo jestem zakochana! A cytując klasyka: If you don't love yourself, how in the hell you gonna love somebody else? 

I've been crushing on that specific shade of green for ages and now when it's finally here and I can feel the summer starting. I don't even like green, but sweet Jesus, bottle green reminds me of those goth girls making another table at American highschool. You don't mess with those weirdos, huh? But I like the feeling when I'm walking down the street and I know everyone's starring at me. Being in centre of attention was always making me a bit uncomfortable but since I know I'm looking fierce as fuck, I don't mind at all. 
It was also my first time using Venita colour mousse and I'm postively impressed. Don't know if they're selling it worlwide (I guess it's availible in more countries - multilingual instruction) but if you want to play with your hair for a while and not demage them, try it! 
Now I'm courious how quick will it wash away but I'll keep you updated on my hair, don't know if you're ready for the selfie spam but I'm so in love. However, quoting RuPaul: If you don't love yourself, how in the hell you gonna love somebody else?

78 komentarzy:

  1. Idealna jak zawsze <3
    http://karolazzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jess, cudowne :( ❤ jeszcze tak fajnie komponuje się z grzywką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz w takim kolorze idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda ten kolor :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w zieleni bym wyglądała jak nimfa jakaś :) Ale Tobie bardzo ładnie!
    I co do klasyki! Mam nadzieję, że kochasz samą siebie :)

    Pozdrawiam, KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Cytat mnie uderzył. :o Kolor bardzo ładny. Po zieleni zawsze spodziewałam się jakichś neonów. Zauważyłam też, że takie "zgaszone" kolory są bardzo popularne. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał odważna jesteś ;) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważnie i oryginalnie! Wyróżniasz się, widać, że masz swój własny styl!:)
    ZAPRASZAM NA KONKURS U MNIE NA BLOGU, DO WYGRANIA PERFUMY Z ZARY!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze to mi się nie podoba, ale tylko dlatego, że nie lubię zielonego koloru ;/
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie zrobiłabym sobie zielonych włosów ponieważ do tego potrzebna jest odwaga. :)
    Natomiast ty wygladasz w nich pięknie. :)
    Zapraszam na konkurs. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/konkursowo.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolorek ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam jeszcze takiej pianki koloryzującej, ale ja wybrałabym chyba trochę inny kolor. Co nie zmienia faktu, że Ty w zieleni wyglądasz bardzo dobrze. :)
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kolorowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli ja mialabym zrobic sobie kolorowe wlosy to tylko i jedynie pastelowe ale Tobie jest w tych ładnie :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz przepięknie! To chyba najlepsza z Twoich farbowanych decyzji. Szczerze mówiąc, podoba mi się 62782 razy bardziej niż fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie to wygląda :)
    Naprawdę bardzo pasuje ci ten kolor :)
    Ja na razie nie myślę o farbowaniu, nawet piankami :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  17. nie słyszałam o takiej piance, a nowy kolorek świetny :3

    byAjina
    KLIK mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Looking great !!

    http://www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS
    follow for follow

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie ze dzieki Tobie ktos moze stac sie piekniejszy, tak trzymaj, zapraszam do siebie www.krystianwojtowicz.pl - wlasnie pojawil sie nowy post, zapraszam, po zapisie masz ebooka

    OdpowiedzUsuń
  20. łał, kolor wyszedł naprawdę świetny!
    bardzo podoba mi się Twój styl pisania :D
    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz!

    www.darlsic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kolor, ładnie Ci w nim c:
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz naprawdę fajnie :) Odważny kolor wybrałaś, ale pasuje Ci!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/herbata-z-lipy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, masz mega wyróżniający się zarówno styl,jak i osobowość:) Mi w zielonym akurat nie jest do twarzy, ale docb pasuje i ślicznie w nim wyglądasz:)
    Pozdrawiam i życze udanego wakacyjnego wypoczynku!:**
    manniaabloog.blogspot.com ---> Zajrzyj, jak masz czas:)

    OdpowiedzUsuń

  25. Oh, very brave! And many gothic! You look great!
    When my son was a little boy constantly made me dye my hair green ....


    Would you like to follow each other? let me know and I follow you back)

    http://vkusnosbety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialnie wyglądasz, gratuluję odwagi sama chyba nie odważyłabym się na taki odcień :)
    Zapraszam
    http://ruchliwe-leniwce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet nie wiesz jak mi się podoba. ;o

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super to wyglada :)
    http://vspforfashion.blogspot.com/ liczymy ze wpadniesz

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, bardzo ładnie ci w tym kolorze :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny kolor Ci wyszedł aż sama mam ochotę zaszaleć i walnąć sobie jakiś kolorek na włosy. xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie wyobrażam sobie siebie w takim kolorze, ale Tobie to idealnie pasuje! ♥
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny efekt! Mi zieleń i niebieski trzymały najdłużej, na róż i fiolet szkoda kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten Ci pasuje świetnie : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. W życiu bym się nie odważyła na taki kolor włosów, ale wygląda świetnie!
    http://think-positiive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne włosy i wgl kolor szminki też mega pasuje ci :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne włosy, niesamowicie Ci pasuje ten kolor!

    -----------------

    http://hint-of-relief.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. matko jak ty świetnie wyglądasz w tych włosach <3

    http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądasz jak syrena, zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnie wyglądasz, ten kolor ci pasuje
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Taki kolor glonów, odważnie, akurat Tobie pasuje, chociaż sama bym się nie odważyła.
    Oczywiście nie odbieraj źle komentarza, mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. No kosmicznie! A jeszcze parę tygodni temu, gdy zarzuciłem pomysł zielonych włosów na moich włosach, to powiedzieli, że wyglądałbym jak gówno. A gdy Ty zrobiłaś wszystkim niespodzankę nowym kolorkiem, to rzekomo namówiłem Cię na ten kolor lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + mam nową, wyczesaną (dosłownie) tapetę. Gaga już mi się znudziła.

      Usuń
  42. Cudowny te kolor ! marze o takim *.*
    Zapraszam do siebie :* http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoje włosy wyglądają jak takie mięciutkie wodorosty widziane przez taflę wody jeziora ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. wow, bardzo fajny post, śliczne zdjęcia <3
    zapraszam do mnie:
    MÓJ BLOG: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale jesteś śliczna i w dodatku ten styl! Porwałabym Cię na sesję zdjęciową! *.*

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi  
    Nowy sesja zdjęciowa pt. ''Elf'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/elf.html

    OdpowiedzUsuń
  46. odważnie :D
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Myślałam że w tym roku znowu postawisz na fiolet, nie spodziewałam sie ciebie w zieleni nigdy w życiu ale wyglądasz nieziemsko *O* chyba sie zakochałam :D @itspolishshawty

    OdpowiedzUsuń
  48. PIĘKNY KOLOR!
    Słyszałam, że u niektóry trzyma się nawet pół roku :)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    NOWY POST: MÓJ NAJWIĘKSZY WRÓG? JA SAMA.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakie śliczne! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowny blog, miło się czyta to co piszesz
    może wspólna obserwacja? jeżeli tak to zaobserwuj i daj znać u mnie na blogu a na 100% się odwdzięczę
    zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Do twarzy Ci w zieleni! :3
    http://charlotte-carolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Mi marzą się niebieskie włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny kolor, bardzo Ci pasuje !!! Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też nie przepadam za zielenią, ale na włosoach nie wygląda źle :P

    OdpowiedzUsuń
  55. wow, odważnie, ale do twarzy Ci! :) naprawdę fajnie wyglądasz.
    Ja ostatnio zrobiłam sobie niebieską kredą do włosów końcówki, a że mam blond włosy, to mi wyszedł piękny turkus <3 zakochana byłam i zastanawiałam się, czy nie zrobić sobie takich na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  56. wow, fajny efekt, ja kiedyś miałam różowe włosy

    OdpowiedzUsuń
  57. Odważnie wyglądasz w takich włosach, ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja marzę o niebieskich końcówkach, albo różowych pasemkach. Kiedyś na wszystko przyjdzie pora. Zawsze zielone włosy kojarzyły mi się z wodną nimfą, która ma pełno glonów we włosach, ale ten post odmienił moje myślenie na ten temat!

    veronica-veronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Niezły efekt :D zapraszam do mnie i proszę o poklikanie w linki :)

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. odważnie, ja bym się chyba na to nie zdobyła, jedynie na kolorowe końcówki :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Efekt przepiękny ❤
    Mój blog: http://rassbery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajny efekt... *w*
    Kolorowe końcówki też u mnie zagoszczą ale dopiero pod koniec lipca. :))
    Zapraszam na recenzje filmu → MINIONKI!
    Udanych wakacji! :3

    OdpowiedzUsuń
  63. łoosz, odważna Ty! ale bardzo Ci pasuje ten nietuzinkowy kolorek, daję okejkę!

    OdpowiedzUsuń
  64. Wow, to wygląda naprawdę super! Zwykle zielony na włosach niezbyt dobrze mi się kojarzy, ale w połączeniu z ciemnym kolorem jest ekstra! Ja nie odważyłabym się na taką zmianę, jednak mój mysi brąz zamierzam wkrótce zmienić na ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Miałam ten kolor na końcówkach jakieś dwa lata temu i byłam bardzo zadowolona. Długo się nie spłukiwał i włosy były po tej piance bardzo przyjemne. Świetnie Ci w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  66. Jaki ładny kolor włosów
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny masz kolor włosów, ale mi podobają się osobiście pastelowe odcienie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Kolor włosów świetny <3
    Bardzo wciągający i przejrzysty post:)
    Tak trzymać;3

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  69. Ślicznie wyglądasz, pasuje Ci ten kolor :-) Ja miałam zamiar przefarbować się w wakacje na zielono, żeby być prawdziwą punk rock girl, aż ostatecznie uznałam, że szkoda mi niszczyć moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  70. pozdrowionka z sąsiedniej ściany sister

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}