środa, 26 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL 2015 EDITION: slay them with cuteness

#np Melanie Martinez - Training Wheels
♡♡♡

Lubię otaczać się ładnymi rzeczami. Wychodzę z założenia, że nawet największe gówno można pokryć grubą warstwą brokatu i udawać, że jest czymś innym. Ładne rzeczy od zawsze bardziej motywowały mnie do pracy, już na początku podstawówki musiałam wykłócać się o ołówki z Barbie, bo te zwykłe nie działają tak samo. W ładnych rzeczach jest pewien kompromis - masz mnie, więc teraz się staraj zrobić ze mnie pożytek. Każdego roku blogosfera przyjmuje kolejne posty i filmiki z serii back to school i każdego roku jestem pod wrażeniem, ile osób chce, żebym również pokazała zawartość swojego plecaka. Jednak patrząc na tutoriale z ozdabianiem zeszytów, które kończą gorzej niż wyglądały na początku, szkolnymi outfitami, poradnikami na prawie wszystkie sytuacje, pokazanie kilku zeszytów mieści się jeszcze w granicach mojej aprobaty.

Za chwilę początek roku szkolnego. Przywołując klasyka z Tumblr, szkoła jest jak jazda na rowerze. Poza tym, że rower się pali, podłoże się pali i wszystko się pali, bo to piekło. Jednak pod koniec roku szkolnego, gdy już wszyscy chwalimy się średnią dostałam kilka pytań na asku rodem z agony column, jak się uczyć i jeszcze mieć czas na przyjemności. Z tego wynika, że sprawiam wrażenie osoby mającej jakieś życie, ale tak naprawdę wszystko kręci się u mnie wokół szkoły i bloga, nigdy nie musiałam znajdywać złotego środka, bo rzadko kiedy te światy się mieszały. Jestem w żywiole, gdy ktoś prosi mnie o rady (90% przypadków mnie nie obchodzi, ale jak się zaangażuję dla tych 10% to wychodzi ze mnie coach motywacyjny), niestety nie mam żadnych sekretów, staram się pracować systematycznie i w miarę możliwości przykładać się do wszystkiego. Zainteresowanych szkolnym poradnikiem odsyłam do zeszłorocznego postu. 

A co na ten rok szkolny przewiduję?
♡ super urocze i wojownicze naklejki oraz naszywki Sugarbones, żyletkę zatopioną w lizaku, serduszko wifi, krew wrogów i dziewczyński gang, nie mogłam oprzeć się pokusie, by przyozdobić jakoś swój plecak.
♡ portfel Hello Kitty z Ebaya, bo chyba od podstawówki chowam pieniądze po kieszeniach, dlatego mój majątek jest podzielony w spodniach, kurtkach, bluzach, co czasami jest niewygodne, a założenie konta i otrzymanie karty tylko przyspieszyło moją decyzję o jego zakupie.
♡ zeszyty na kółku, w tym Pukka Pad z teczuszkami w środku; do polskiego i tysięcy kserówek.
♡ gumki Monster High, geez były zbyt czaderskie, żeby ich nie wziąć.
♡ ołówki z Barbie, jak wyżej.
♡ zakreślacze, bo jetem wzrokowcem, a większość zgubiłam, co jest w sumie dziwne biorąc pod uwagę to, że uczę się w jednym miejscu, no ale???
♡ kalendarz, chociaż rzadko zdarza mi się o czymś zapomnieć, a jeśli już to robię, to zazwyczaj udaję, bo stawia mnie to w bardziej komfortowej sytuacji.
♡ serduszkowe karteczki samoprzylepne, jak wyżej.
♡ naklejki z Hello Kitty, które dostałam w liście od czytelniczki (kc Hania!!)
♡ brokat: chyba każdy, kto mnie choć trochę zna wie, że kocham brokat.
♡ iPad mini, zauważyłam trend na rzucanie swoich sprzętów Apple dla estetyki zdjęcia, ale dla mnie jest to dość ważny element, bo nie będę musiała nosić w plecaku kilogramowych lektur, które swoją drogą zajmują trochę miejsca, a w dodatku dostanę możliwość czytania w autobusie i dworcu. Miałam plan, aby pokazać go wraz z obudową z klawiaturą, niestety paczka najprawdopodobniej zaginęła w niewyjaśnionych okolicznościach i czekam na kolejną.



68 komentarzy:

  1. Nie lubię strasznie serii back to school, bo pokazywanie swoich rzeczy wydaje mi się niepotrzebne, natomiast lubię DIY. I kurde mimo, że nie żywię do tej serii żadnego pozytywnego uczucia to w twoim wykonaniu jak zawsze wszystko przeciętne robi się fajne. Do tego na początku ten twój krótki tekst, który uwielbiam, wydaje mi się trochę sarkastyczno-życiowy (nie umiem tego inaczej opisać) z hasztagiem #lejenaświat. Jak nie wyszła mi jedna strona w 'Zniszcz ten dziennik' to wysypałem na nią kilogramy brokatu i powiedziałem, że tak miało być od początku #brokatgórą #brokatżyciem

    OdpowiedzUsuń
  2. Back to school z serii 'Pokaż swoje rzeczy' jest jak dla mnie trochę nudny, chyba, że jak napisała koleżanka wyżej, są połączone z jakimś DIY. W mojej wiosce zeszyty miały zawsze strasznie nudne okładki, więc sposoby, materiały jak to zmienić, by się wtedy przydały. Bardzo podoba mi się jak zaczęłaś, bo to w sumie prawda. XD Jak się ma np. nowy outfit to od razu motywuje to do pójścia do szkoły i się pokazania w nim.

    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z poprzednikiem. Sama już w pewnym sensie nauczyłam się, że tradycyjna gadka o tym co się kupiło czasem nudzi przy serii back to school. No i niby jest to notka. Ale zupełnie inna niż wszystkie! I za to chyba każdy kocha tego bloga haha.
    KC! (ja już drugi rok z rzędu będę świecić tymi naklejkami haha)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy. Ja bardzo lubię back to school

    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zeszyty na kółku jednak są drogie. Właśnie zamiast książek powinniśmy do szkoły nosić tablety.. :)

    http;//justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię ładne rzeczy, najbardziej te kawałki ♡ polecam Ci sklep blippo.com, znajdziesz tam dużo słodkich akcesoriów w przystępnych cenach ^^"
    Szkoda, że u siebie na blogu nie mogę zrobić back to school, no chyba że pod koniec września ;_:

    OdpowiedzUsuń
  7. A my czasem lubimy zerknąć na post "Back to school" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalne rzeczy <3
    nataliathere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne rzeczy sprawiają, że dużo chętniej się ich używa :P

    <a href="http://justmajka.blogspot.com>justmajka.blogspot.com</a>

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo porządnie przygotowana ;) Bardzo podobają mi się takie kołowe notesy ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię otaczać się ładnymi przedmiotami. Jakoś tak z ładnego zeszytu wszystko łatwiej wchodzi do głowy.
    Gumki z MH <3.

    OdpowiedzUsuń
  12. Są śliczne! POddzrawiam.
    Zapraszam na moje back to school :) http://nicolbey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Carolyn, jak ty to robisz, że nawet pokazywanie zeszytów w twoim wykonaniu jest arcyciekawe... Strasznie zazdroszczę całej wyprawki, jest przeurocza! Szczególnie te naszywki, nigdy dotąd takich nie widziałam :D

    http://astraldialogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba też muszę przerzucić się na lektury w wersji elektronicznej. To faktycznie o wiele wygodniejsze.
    Truth of Thunder | Heaven in Black

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/2015/08/desert.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Te naszywki są supi, w sumie to nawet zastanawiam się nad ich kupnem, ale są dość drogie, wybrałam sobie 3 i wyszło ponad 70 zł, wtf. Poza tym, masz bardzo ładne rzeczy do szkoły i widać, że jestes bardzo zorganizowana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są te rzeczy :D Ja co prawda nie lubię brokatu... nie czaję co w nim ładnego :P ale każdy lubi to co lubi :)
    Jednak tak samo jak ty lubię mieć wszystko takie... ładne. Lepiej mi się wtedy uczy :)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubie ozdabiac różne rzeczy!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Naszywki są mega <3 ja już jako tako zeszytów nie kupuję ;) (studenckie życie ;) ) ale wyposażenie bardzo ładne.
    Robisz bardzo estetyczne zdjęcia :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne zakreślacze :) mi raczej nie potrzebne są takie notatki, wolę się na głos uczyć :D
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  21. Woah te naszywki są super *^* Chyba sobie sprezentuję podobne, chociaż w planach miałam naszywkę z logiem The Beatles, ale co tam, im więcej, tym lepiej :3
    http://solidscript.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko jest bardzo ładne. Świetne są te naklejki, ale najbardziej podoba mi się różowy notatnik.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy post :)
    Rowniez jestem wzrokowcem i zakreslacze to absolutny must have w moim piorniku zaraz po dlugopisach!

    OdpowiedzUsuń
  24. I'm a total sucker for back to school supplies :p

    WonderGoth

    OdpowiedzUsuń
  25. Te naszywki są mega *o*
    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;) Pozdrawiam mogłabyś poklikać w linki ? bardzo mi zależy !

    NOWA NOTKA

    OBS ZA OBS ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Mimo, że według mnie back to school to żenada, to w twojej wersji jest super
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale świetne masz te przybory ;) Cudne naszywki ^^
    pozdrawiam,
    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rzeczy! Też bym chciała nosić tablet zamiast książek :D
    Zapraszam na szkolny post DIY: http://im-dollka.blogspot.com/2015/08/zeszyt-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne rzeczy :)
    zapraszam: http://rysialand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Lovely post, have a beautiful weekend dear! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny haul :*
    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :) gabrielle-fashion.blogspot.com[klik♥]

    OdpowiedzUsuń
  33. Tyle słodkości, wow. Ale tak czy tak przybory są super :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne wyposażenie do szkoły :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie przepada za BTS
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  36. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  37. Najlepszy Back to school! ^,^ Świetnie sie czyta! Mega zakupy! *,*
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak dawno nie widziałam u kogoś w serii 'back to school' dodatków z hello kitty :D a uwielbiam te produkty :D
    http://piiinkelephant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. PukkaPad! ♥
    Świetne rzeczy x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale świetne rzeczy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ja z kolei bardzo lubię tę serię :3 podpatruję, czego zapomniałam jeszcze kupić, znajduję zeszyty diy i różne inne :)
    świetnie napisany tekst, podoba mi się Tw charakter. Nie jesteś przeciętna :)
    świetnie notesy oxfordowe :3
    a dodatki mega mega urocze <3
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Oby te słodkie przybory umiliły Ci nudne lekcje w szkole :D

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też uwielbiam kupować ładne zeszyty, przybory itp. To umila mi naukę i zdecydowanie bardziej motywuje, no i ogólnie mam z tych szkolnych zakupów taką radość :D
    Btw gdzie kupiłaś te ultra słodkie karteczki w kształcie serduszka? *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tesco! ale widziałam też w Kauflandzie :)

      Usuń
  44. świetne rzeczy, bardzo podoba mi się Puka Pad iraz zeszyty z Oxford ♥
    zapraszam do mnie oraz do obserwacji Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. PukkaPad najlepszy !
    http://kaliinnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie oryginalne rzeczy! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Przesłodkie rzeczy ♥ Bardzo spodobał mi się Pukka Pad :)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  48. O stara, ty też? :P Kochaniutki masz ten zestaw, aż zaczęłam przez chwilę się zastanawiać, czy by sobie podobnej wyprawki na studia nie zrobić, ale na-ah, na studiach to już tak nie działa xD

    W ogóle to żyję, zobacz napisałam nowy post KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. z takim zestawem powrót do skzoły Ci nie straszny :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak ja uwielbiam twój styl pisania. :D
    Genialny post, chociaż nie moja tematyka totalnie.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Masz tak samo jak ja, ja także lubię otaczać się ładnymi przedmiotami, ponieważ chociaż odrobinę poprawia to nastrój podczas pracy, czy nauki. Bardzo lubię ten moment, gdy wybieram akcesoria na najbliższe kilka miesięcy, a jeszcze dużo rzeczy tak bardzo zachęca do kupna! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Z jednej strony lubie się otaczać łądnymi przedmiotami, ale z drugiej nie mam ich dużo. Na przykład do szkoły postanowiłam na standardowe zakupy. Kupiłam jedynie parę zaszytów i okładek, bo większość rzeczy mam w domu.

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne rzeczy ♥ te naklejki i naszywki są genialne *.*

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}