piątek, 4 września 2015

even if they make you wear a crown of thorns upon your head


Pierwsze trzy dni już skopały mnie tyłek, ale mam nastroje bardzo wojenne (co mogliście zauważyć na snapie: carolyndolly). Z jednej strony drżę na samą myśl o maturze, ale z drugiej strony jest to pojedynek, który muszę wygrać, więc będę pracować tak ciężko, jak to tylko możliwe, ale nie kosztem wszystkich moich najdroższych przyjemności, bo nie na tym sztuka polega. Chociaż czasem ciężko wyczuć tę granicę między lenistwem, a odpoczynkiem - ramy czasowe są umowne.

Jak widzicie po zdjęciach, musiałam zmienić miejscówkę będąca ich tłem. Stało się to z bardzo prozaicznego powodu, gdyż drugi plan znany Wam z poprzednich fotek jest licznie uczęszczany w roku szkolnym, a nie potrzeba mi w życiu rozrywek w postaci pojedynku na mrugnięcia z gimnazjalistami. Tym samym wybrałam się z Agnieszką na poszukiwania czegokolwiek innego i całkowicie przypadkowo trafiłyśmy na kolejną neutralną blachę. Nie wiem, czy zdjęcia podobają mi się tak bardzo właśnie ze względu na ich "świeżość" czy miejsce jest w rzeczy samej wybitne, pozostawiam to Waszej ocenie. A dzisiaj bardziej jesienny outfit, akurat wstrzeliłam się idealnie w jeden deszczowy dzień w tygodniu pełnym temperatur powyżej 25 stopni. Zapraszam!


sweater - CHOIES // shoes - ebay  // pants - American Apparel // backpack - LAMODA 

48 komentarzy:

  1. Kocham ten outfit, moim zdaniem chyba jeden z lepszych jakie widziałam ( idk po prostu swetry są super i deszcz też więc to oczywiście mój gust ), jaak super być maturzystom :))) Ale Carolyn wygramy ten pojedynek, kto jak nie my?! @ItsPolishShawty

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie, nowe tło świetnie komponuje się z outfitem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra plecak, chyba sobie taki kupię. Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tło idealnie pasuje do tego outfitu. Do innych zapewnie także będzie pasowało ze względu na kolorystykę. Bardzo podoba mi się ten sweter, a plecak świetnie do niego pasuje. Z niecierpliwością czekam na kolejne notki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Cię w tych kapeluszach :) *o*
    Sweter jest mega! :)
    Też jestem teraz w maturalnej klasie, ale musimy jakoś dać radę. Tak jak piszesz to wojna i ją wygramy! Piąteczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia! Jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter i kapelusz z chęcią bym ukradła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh,pierwszy komentarz a taki badziewny ;|

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże Carolyn czemu ty jesteś taka idealna jeny. Pięknie! Mnie wojna zwana maturą czeka dopiero w przyszłym roku, a już się stresuję :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Super piszesz !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoła również mi dała juz w kość :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Plecak skradł moje serce :)

    http://magdalenabednarzewska.blogspot.com/2015/09/chloe-wise-markowe-sniadanie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny outfit! Plecak i sweter są przecudowne <3 A nowa miejscówka- boska!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeden z lepszych twoich outfitów moim zdaniem :) Tamto tło już stało sie nudne, a to - mega! Śliczny sweterek, który komponuje się z tłem :)
    anssbae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. You look so classy. Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten outfit! Coś cudownego. A tło bardzo mi się podoba- nie dobrze gdy cała uwaga skupia się na tle zamiast na tym co jest centrum, a w tym wypadku oczy idą do razu do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny Look! :) Tło daje wielki plus, że osoba patrząca w zdjęcie zwraca uwagę na Ciebie, anie na drugi plan. Brawo!
    www.kasia-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweter cudny! *,* Kliknięty ;) Stylówa boska! :D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki, abyś wygrała ten pojedynek ;)
    Świetna nowa miejscówka do zdjęć, bardzo podoba mi się sweterek!

    http://natasiak.blogspot.com/2015/08/taka-mnie-znasz.html

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz cudownie
    ja jestem w 3 gimnazjum (jestem jak te gimnazjalistki od ciebie pewnie) i boję się testu gimnazjalnego (wiem, to nic porównując do matury, ale to nie zmienia faktu ze jestem scared)

    zapraszam do siebie-klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna stylizacja :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. zawsze wyginasz ta noge jak dziki Filipinczyk na zbior wzorow

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem w drugiej klasie technikum,a już słyszę o maturze. W sumie egzamin zawodowy mam w czerwcu i trzeba się przyłożyć. Bardzo fajna stylizacja.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. O, jaki fantastyczny sweterek. Uwielbiam jesień, bo dzięki niej można nosić takie właśnie sweterki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega outfit!
    Powodzenia w roku szkolnym! : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny outfit, zdjęcia i w ogóle tło. xx Akurat robiłam zadanie z Polskiego, żeby mieć spokój na niedzielę, ale nieszczęśliwie wpadłam na bloga, gdzie zostawiłaś swój link i tak od godziny, zamiast pisać kim był Józef Tischner, przeglądam Twojego bloga i aż oderwać się nie mogę, niestety naprawdę szkoła wzywa, więc zostawiam komentarz i lecę XX
    Pozdrawiam xx

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  27. Matura nie taka straszna jak ją malują - naprawdę, sama przekonałam się na własnej skórze w tym roku i doskonale wiem jak to jest być tuż przed. Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  28. Woow mega sweter, życie bywa okrutne.. :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawe zestawienie! Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie także czeka matura w tym roku, więc łączę się z tobą w bólu, poza tym dwa egzaminy zawodowe, czyli uroki technikum, ale nie narzekam. Bardzo podoba mi się miejsce, ktore zostało tłem do zdjęć! A sweter genialny, właśnie za to kocham jesień, że można nosić swetry bez konieczności gotowania się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post. Uwielbiam ten outfit! Najbardziej podoba mi się plecaczek i buty są cudowne ♥.
    zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. To już dwa lata po mojej maturze... Na przestrzeni czasu wiem, że to naprawdę bzdura. O wiele bardziej będziesz się stresować zwykłą wejściówką na studiach, egzaminem, czy jakimkolwiek zaliczeniem ;) Uwierz starszej koleżance :)

    www.meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny sweter! od roku męczę mamę żeby mi taki zrobiła i chyba zainspirowałaś mnie do kupienia wreszcie tej wełny :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tak samo jestem teraz w maturalnej klasie i sama myśl o tym aż mnie przeraża ;/ Świetny outfit jak zwykle zresztą. Hehe dawno nie miałam zdjęć na tle blachy, a sa super :p

    OdpowiedzUsuń
  36. zapraszam na mojego bloga i zachęcam do pomocy byłabym bardzo wdzięczna!
    blooondyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Potrzebuję ten sweter w swoim życiu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jezus Chytrus, pamiętam ten stres maturalny - za nic bym nie chciała tego powtórzyć. Głownie dlatego, że był najbardziej bezsensowną rzeczą w moim życiu, bo matury są tak proste, że małpa z zawiązanymi oczami by je napisała na 30%. No, ale powodzenia i nie spinaj się, bo nie ma co! :D

    A tło jak najbardziej na plus, lepsze od poprzedniego imo.

    OdpowiedzUsuń
  39. ale dawno tu nie byłam , genialna stylizacja jak zawsze i super miejscówka ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mi się podoba strój <3 http://sweetgirls23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny jest ten sweterek :D
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny masz ten plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowny plecak oraz sweterek.. zakochałam się w tych rzeczach ... Zapraszam do mnie i do udziału w konkursie http://madimartula.blogspot.com/2015/09/konkursu-ja-i-moje-zmiany.html

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}