piątek, 18 września 2015

You are phoenix, you are fire, you are everything

#np FKA Twigs - Glass & patron

Wybaczcie, że ostatnio nie było nawet żadnego słowa na piątek, ale w tym roku szkoła jest na pierwszym miejscu, a ja przez cały tydzień walałam się po kątach z podręcznikiem do historii i nawet nie miałam do opowiedzenia nieśmiesznej anegdotki. W takich wypadkach lepiej zostawić same zdjęcia, prawda? Chociaż sama lubię czytać komentarze osób, które odnoszą się tylko i wyłącznie do tekstu, bo wolą przemilczeć moje "wow, odważne" stylizacje. Jednakowoż, jak to mówił stajenny Jędrek, żeby brzmieć bardziej inteligentnie, postaram się w wolnych chwilach pisać dłuższe posty, a jeszcze kilka oczekuje na publikację, więc jeśli kogoś to obchodzi - blog nie umrze. Znając moje możliwości organizacyjne i zapasy notek, jakie poczyniłam przez ostatnie miesiące - jestem w stanie prowadzić bloga jeszcze pół roku po własnej śmierci. 

Dzisiejszy outfit jest bardzo niedzisiejszy, bo zdjęcia zostały zrobione jeszcze pod koniec sierpnia, kiedy temperatury pozwalały na bieganie z gołymi nóżkami (chociaż w czwartek było 30 stopni??). Ostatnio lubię takie klasyczne połączenia białych koszul z czernią, chociaż tutaj wyglądam na coś pomiędzy kelnerką a uczennicą na rozpoczęciu. Ale to fajne. 

 shirt - Johnny Was // skirt - thrifted // shoes - lovelyshoes.net // hat - choies

70 komentarzy:

  1. Uroczo i niegrzecznie naraz, podoba mi się to. :3 Rozbawiło mnie to o wpisach po śmierci. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo, że nauka na pierwszym miejscu. Na pewno Twoi stali czytelnicy Ci to wybaczą. Jeżeli chodzi o stylizację, to mi bardzo przypadła do gustu. W szczególności kapelusz. Od jakiegoś czasu szukam jakiegoś ładnego kapeluszu i wreszcie znalazłam swój ideał. :)
    http://agnieszka-wygladala.blogspot.com/2015/09/rzeka_16.html

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam to w jaki sposób łączysz ubrania. Biała bluzka i czarna spódniczka niby nic, ale w połączeniu z kapeluszem butami i skarpetkami totalne woooow!
    Mój blog. kliknij

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, uwielbiam Twojego bloga :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja akurat "zapasów nie robię", posty są "świeże" :D
    świetny kapelusz
    By Ajina Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny outfit, a buty to wgl. <3 Nie zgodzę się że jak uczennica, ani kelnerka, to po prostu cudo. :D
    Pozdrawiam. :)

    http://majorkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny outfit, dobrej jakości zdjęcia co jest ważne ^^ Bardzo spodobał mi się twój blog więc postanowiłam, że zaobserwuję :)

    http://paullalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jesteś jedyna, ja też dużo mniej piszę. Stylizacja jest bardzo urocza, a jednocześnie "z pazurem".
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladny outfit , pasuje ci taka spodnica bo nie oklamujmy sie , nie na kazdym fajnie lezy :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2015/09/haul-l-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz większość osób mniej się udziela w blogosferze przez szkołę. Świetna stylka!

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie wygladasz w tej stylizacji :)
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie, to on jest całkiem "dzisiejszy", bo tu gdzie stacjonuję (łódzkie) wczoraj było 30 stopni, a dziś niewiele mniej, tyle że bezsłonecznie ;)

    i w ogóle - chętnie zamienilabym się z Tobą na szkołę ;) w ciemno polazłabym do niej! i nawet ze dwie matury jeszcze zdała!
    Dorosłość jest zdecydowanie mniej fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie mam zbytnio czasu na blog, ale zawsze znajdę chwilę. :D Zdjecia świetne! :*
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/09/pink-midi-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny outfit, zazdroszczę zapasu notek!:(

    nasty-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie z tym zapasem notek jest podobnie :D cudownie wyglądasz!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kapelusz xx

    JAK PRZETRWAĆ ROK SZKOLNY? POKLIKASZ? Kliknij tutaj
    GOŚCIE NA BLOGU! Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz w tym kapeluszu! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny styl, naprawdę niesamowity look
    uwielbiam taki dziewczęcy a zarazem bardzo kobiecy
    wizerunek, kojarzy mi się trochę z Japonią :) buciki
    są świetne, masz wyczucie stylu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Za uroczo
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle zakochałam się w Twoich butach. Ogólnie w całej stylizacji. Chętnie bym ją z ciebie zerwała. Razem ze skórą :)))
    sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne połaczenie bardzo lubie ostatnio nosic kapelusze
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz prześliczne butki. Zestaw bardzo ciekawy . Fajnie by jeszcze wyglądało ze spodenkami z wysokim stanem. Butki wymiatają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog ! Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Prosta, klasyczna stylizacja. Bardzo mi się podoba ;)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Love it!! You're so cute!!! This is a real classic look <3

    JESSTHEGRRL

    OdpowiedzUsuń
  26. oryginalnie :D bardzo mi się podoba że masz swój styl :D

    Z perspektywy blondynki - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo pieknie :* dość oryginalnie :)

    u mnie: recenzja kremu do twarzy Loreal Paris. Gorąco zapraszam:* http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio często chodzę w białych koszulach ;) Bardzo fajne połączenie do takich butów i spódnicy !!
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Such a beautiful outfit! I have major shoe envy! x

    zingerbee.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia, masz bardzo ciekawe włos. Chce przez to powiedzieć, że są mega xd

    http://majka-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna stylizacja : świetne zdjęcia

    pozdrawiam ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Hahaha..też mam taki zapas notek :P
    Wiadomo, że szkoła zabiera dużo czasu, więc doskonale rozumiem to, że czasami będziesz wstawiać same zdjęcia, które i tak pochłaniają dużą ilość czasu :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Każde notki mam przygotowane na kilka dni przed. Najśmieszniejsze jest to, że jak nie mam przygotowanej notki na dziś to zawsze w czeluściach blogspota znajduje się notka, którą kiedyś tam miałam opublikować i wtedy przychodzi jej pięć minut :) Uwielbiam Twój kapelusz ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know! ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne włosy! ~best-frieend.blogspot.com zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  36. Łał świetne zdjęcia *.*

    Zapraszam do mnie nowy post
    http://princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Meega stylizacja! ;))
    Swietne zdjecia!

    http://www.fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się kapelusz i buty. ;)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  40. dobrze, że masz taki zapas notek ;)
    świetne zdjęcia :*

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się, że masz swój styl i nie przejmujesz się opinią innych:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zakochałam się w tym kapeluszu ♡ widzę że to taki Twój atrybut :) Naprawde niesamowity blog, więc zostaję tu. Naprawdę super 👌

    Pozdrawiam serdecznie c:
    podmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. zazdroszczę Ci tego planowania notek, u mnie wszystko w biegu i na ostatnią chwilę, często mam zastój bo pogoda nie taka albo narzeczony odmawia robienia zdjęć. I o. Poza tym taka moja natura, ze niczego nie potrafię zrobić na czas.
    Fajny masz kapelusz <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo mi się podoba Twoje stwierdzenie, że mogłabyś prowadzić bloga jeszcze pół roku po śmierci ^^ A wyglądasz elegancko ale nie nieciekawie ;>

    OdpowiedzUsuń
  45. Chciałabym mieć taki zapas postów ;d . Fajna stylówka. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Najważniejsze, że dobrze czujesz się ze swoim stylem :) Fajnie wyglądasz!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteś taka fotogeniczna! Świetne zdjęcia :)
    http://classy-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja, wszystko super się komponuje ze sobą :)

    Zapraszam - tutaj mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  49. Ah I wish I could understand anything but I love it, you look so freackin adorable!
    xMM
    THE LAME LIP
    INSTAGRAM
    LOOKBOOK

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja w tym roku też na nic nie mam czasu, ach to życie maturzysty.. :P a outfit bardzo mi się podoba, od dawna poluję na takie buty! *.*

    OdpowiedzUsuń
  51. teraz nauka, nikt nei ma czasu :'(( buty są mega i ten kapelusz :)
    pozdrawiam! Zapraszam na mój BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Interesująca sesja. Niespotykana często, ale przez to interesująca stylizacja. Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wyglądasz bosko, choć na ogół nie lubię wystylizowanych dziewczyn, to u ciebie mi się to podoba. Może dlatego, że twój wygląd zdaje się być niewymuszony. W każdym razie cieszyłbym się,gdyby moja dziewczyna miała podobne wyczucie stylu, co ty.

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowny outfit ^^ kapelusz wpadł mi w oko i tak samo buty;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}