piątek, 23 października 2015

halloween inspirations

#np Justin Bieber - sorry

Co roku otaczam halloween szczególnym kultem i jeśli widzicie w internecie te filmiki ludzi z dyniami na głowie od początku października - it me. I chociaż co roku nie robię niczego szczególnego, halloween ma swoje specjalne miejsce w moim sercu. 
Tym razem jednak robię coś wyjątkowo szalonego, bo zostałam przez moją rodzinę zwerbowana do specjalnej drużyny szukającej tajemniczej komnaty na zamku w Mosznej. Nie wiem, co to znaczy, nie pytajcie. Niestety kiedy człowiek cały swój wolny czas poświęca szkole i maturze to zaczyna dostrzegać rozrywkę wysokich lotów w tego typu wydarzeniach. Cieszę się mimo wszystko, bo odpocznę trochę, dokonam corocznej wizytacji rodzinnych domów i odpowiem na sto pytań, dlaczego nie jem sera i nie noszę kolorowych ubrań, ale nawet to będzie miłą odskocznią od zestawów maturalnych. 

A dla Was garść inspiracji, jeśli dalej nie czujecie nastroju: 

25 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe inspiracje, zwłasza sukienki ;)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To przed ostatnie... creepy. :v Kilka dobrych lat temu obchodziłam z koleżankami halloween. Poprzebierałyśmy się jakoś i chodziłyśmy po domach. Mam straszny uraz, bo nie wszyscy mile witali... "wypie.rdalajcie" - dorosły do dzieci. Lubię ozdoby, ale niektórzy nie potrafią zepsuć zabawę jaką się wtedy miało. :x

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh. Tyle pomysłów na makijaże i brak czasu na cokolwiek...
    Czuję klimat wystarczająco dobrze, bo też uwielbiam Halloween, ale inspiracje super :)
    Mam nadzieję, że to niezidentyfikowane coś, cokolwiek szykuje Twoja szalona rodzinka, będzie super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sukienka jest taka.. idealna.
    Chodziłabym w niej nie tylko w halloween. Chyba się właśnie zakochałam.
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rok temu i dwa lata temu robiłam z moim chłopakiem dynie :) Niby nic, ale jakoś tak zawsze fajnie czas się spędzało :) Tak inaczej... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza sukienka - mistrzostwo świata <3
    jakoś nigdy nie obchodziłam tego typu świąt, w liceum to nie było jeszcze takie popularne, a potem poszłam na studia i poczułam się nagle na to za stara. Ale fajnie jest pogapić się na takie piękne obrazki u kogoś ;)
    ja na razie walczę z "ale ryby jesz?", boję się wspominać o niejedzeniu nabiału, żeby mnie nie teściowa nie wysłała do wariatkowa... chyba zacznę kłamać, że mam nietolerancję laktozy, bo inaczej nie zrozumie.

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie takie fajne inspiracje, że ciężko wybrać jedną albo kilka, które podobają mi się najbardziej, ale te drewniane 'lalki' wyglądają super :)
    introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna jest pierwsza suknia ♥

    www.sylw-photos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Inspiracje są świetne !:D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy szczególnie nie obchodziłam haloween i nie czuję jego szczególnego klimatu, ale jak się na te zdjęcia patrzy to trochę dreszczyk przechodzi :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No, udało Ci się. Zainspirowałaś mnie i właśnie wpadłam na świetny pomysł z dekoracją.
    I przyznam szczerze, że chciałabym mieć te matrioszki w swoim domu. ;-;
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Co roku obchodzilam Halloween teraz mi się po prostu nie chce xD ale Lubie to święto. Pierwsza sukienka Lolity śliczna! :*
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę udanego poszukania tego zamku! :D Cudowne inspiracje! Świetnie wprowadzają do tego mrocznego klimatu :D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie interesują mnie te zwyczaje, ale pod względem estetycznym Halloween całkiem do mnie pasuje. Malowanie na paznokciach dłoni to wyższy poziom schizy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ogółem nie obchodzę halloween, ale bardzo lubię ten klimat :3
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne inspiracje!
    Dobrej Nocy! :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam halloween i ten cały klimat <3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do twojego komentarza na moim blogu, to tak to słodycze z Lidla :D

      Usuń
  19. Ja raczej nie świętuję halloween, chociaż nie wiem czy w tym roku to się nie zmieni :)
    http://amberludmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Halloween jak dla mnie jest cudownym świętem. Ma w sobie tą orginalność i odmienność. Jestem katoliczką jednak uważam że świętowanie halloween to nic złego.

    adresjestdlaciot.blogspot.com komantarz=motywacja ):(

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}