poniedziałek, 12 października 2015

HALLOWEEN WISHLIST

#np B.O.B - out of my mind ft. Nicki Minaj

Ponaglana przez współpracę musiałam wcisnąć gdzieś post promujący ciuszki Dresslink, więc stwierdziłam, że nie będzie to kolejny post typu zdjęcie ze sklepu + link, a do tego kawał tekstu przyjmujący formę lamentu, jak bardzo ważne jest dostawanie darmowych ubrań, dlatego nabijajcie kliknięcia, a ja zrobię tak samo. Nie, chciałam Wam dać coś fajniejszego, bo jak wielokrotnie podkreślałam, kocham klimat Halloween i ostatnio przeglądałam kilka zagranicznych blogów, gdzie takie wishlisty się pojawiły, a mamy jeszcze idealny czas, żeby zamówić coś z zagranicznych stron i otrzymać paczkę przed 31 października. Niezależnie od tego, czy będziecie balować czy siedzieć w domu w swoich dyniowych skarpetkach, dobrze jest sobie coś takiego sprawić. Zatem ruszamy z kolejną edycją carolyn goes halloween:


1. Halloween themed socks // 2. skeleton hands sweatshirt CLICK // 3. witching hour tee CLICK // 4. gemini crop top CLICK // 5. Alien babe top // 6. trick or treat bag

1. spooky notebook // 2. Inu Inu bat socks // 3. Kreepsville 666 compact mirror  // 4. Inu Inu skull emoji cap // 5. orange tee CLICK // 6. boho-witchy crop top CLICK // 7. spider patch // 8. Kreepsville 666 compact mirror

1. baddest witch in town crop top CLICK // 2. witchcraft notebook // 3. lace crop top CLICK// 4. bat cup // 5. moon satchel bag // 6. velvet crop top 

20 komentarzy:

  1. Śliczne i niebanalne podejście do przeglądu sklepu ! Znudziły mi się już zwykłe posty z ubraniami i treścią typu "poklikajcie w linki". Tutaj wykonałas naprawdę świetną robotę! Podoba mi się :)

    malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy. Najbardziej podoba mi się ten kubek, 4 bluzka z pierwszego zdjęcia, i 1 i 6 bluzka :)
    Fajny blog i obserwuję od jakiegoś czasu :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne gadżety halloweenowe :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. my w tym roku z Madzia spedzamy razem Halloween w Irlandii wiec trzeba wymyslec jakies kostiumy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witching hour. *.* Koszulka zaraz będzie zamówiona.
    Nie mogę się doczekać Halloween. <3
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej jakie czadowe rzeczy, ja chce, ja chce, ja chce ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kubek chwycił moje serduszko <3
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy! :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Poklikałam ^^


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie rzeczy i oczywiście wszystko poklikane! :*
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. w sumie to bardzo prosty post, ale bogaty po względem graficznym, widać, że się napracowałaś, Carolyn Ty czarownico, cały czas zaskakujesz

    OdpowiedzUsuń
  12. poklikałam, powodzenia :) musiałaś nieźle się napracować z tą grafiką :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się taki sposób pokazywania tego wszystkiego. ^_^ Poklikałam. :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo dobrze przemyślane posty ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Such an inspiring post!
    Maybe you'd like to follow each other? Let me know! ❤

    Maggie from
    Secretpassageinthebilberrypie

    OdpowiedzUsuń
  16. te rzeczy są boskie!! idealne na halloween, poklikałam :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobną koszulkę jak ta z rękami kościotrupa w strategicznym miejscu i jest naprawdę genialna:D Robi wrażenie nie tylko w halloween. Zwłaszcza że go nie obchodzę, tylko robię imprezę potem, na cześć Powstania Listopadowego :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}