piątek, 9 października 2015

SPICY AUTUMN VEGAN LIP SCRUB

Trochę czasu minęło od ostatniego DIY, tym bardziej od ostatniego kosmetycznego, więc wracam z jesiennym przepisem na jadalny scrub do ust. Jesień to trudny okres dla moich ust, potrzebują wiele uwagi przez częste zmiany pogodowe, więc oprócz balsamów postanowiłam ich zaserwować pikantny peeling. Całkowicie wegański i właśnie nawiązujący do dyni, bo zawierający ważny składnik znanego przynajmniej w Ameryce ciasta dyniowego, czyli tajemniczą przyprawę, którą dzięki Bogu udało mi się rozłożyć na podstawy dzięki polskim blogom kulinarnym. Jesień to sezon wszystkich czarownic, więc jak? zabieramy się za zbawienne mikstury?

Składniki:
* szczypta mielonej gałki muszkatołowej
* szczypta cynamonu
* szczypta mielonego ziela angielskiego
* szczypta mielonego imbiru
* 2 łyżki brązowego cukru
* 2 łyżki oleju kokosowego
* łyżka syropu z agawy

Wszystko mieszamy, trzymamy w szczelnym słoiku/pojemniku i traktujemy nim usta jak najczęściej!




28 komentarzy:

  1. Świetny scrub do ust :) Kojarzy mi się z Halloween w Ameryce, bo tam wszystko jest dyniowe :)
    malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś apetycznie nie wygląda, ale spróbuję zrobić xD
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha serio? mnie się trochę kojarzy z cynamonowym musem jabłkowym z wyglądu :(

      Usuń
  3. Szczerze to bym się bała zjeść i tak patrząc na składniki trochę się boję szczypiących ust. xd

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham scruby , sama mam swoich diy juz z ok.5 :D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię polewać syropem z agawy pełnoziarniste naleśniki. Ale takiej mieszanki, jak Twoja, jeszcze nie czarowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie jadłam nigdy! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzy mi się bardzo z jesienią, w prost idealny na tę porę roku :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Może nie wygląda zbyt pięknie, ale pewnie działa cuda :)) No i cudownie pachnie! Kocham połączenia dyni i przypraw!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, muszę spróbować! :)
    Podoba Ci się design tego bloga? http://frazeologizmastrall.blogspot.com/ Jeśli nie to co należy zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę spróbować zrobić, bo moje usta też przeżywają właśnie trudny okres.

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę spróbować ;)) Świetny blog ;))

    http://www.fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  13. Postaram się kiedyś wypróbować. ;)
    Mogłabyś poklikać u mnie? <3 roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wygląda apetycznie, ale jest taki jesienny i pewnie fajnie się sprawdza. Może spróbuję ^^
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje usta zapewne byłyby wdzięczne za taki peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skorzystam z przepisu. U mnie tez się tak zdarza, ze w jesienno-zimowej porze moje usta potrzebują większej pielęgnacji, niż zwykle.
    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie rzeczy, i już wyobrażam sobie jego zapach.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega, fajny pomysł na własny diy scrub, zrobię taki tylko musze zaopatrzyć się w składniki. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o histori denim, jeansu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszyscy piszą, że wygląda nieapetycznie, a mi na samą myśl pociekła ślinka. Spróbuję, ale czy coś z niego zostanie... W każdym bądź razie wielkie dzięki za podsunięcie pomysłu na kurację dla moich umierających jesienią/zimą ust!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe połączenia, ale przypomina mi trochę smalec :) lubię smalec :D zapraszam do mnie http://normalgirl999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdopodobnie najgorszy komentarz, jaki można napisać wegance pod postem z wegańskim kosmetykiem

      Usuń
  21. Scrub nie wygląda zachęcająco ale chyba jednak go sobie zrobię :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. taki troche dziwny kolor... to zdaje sie od cynamonu. Pewnie pachnie oblednie!
    Co powiesz na obserwacje? Daj znac!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostaję na dłużej <3

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Karo, moja mama pyta gdzie kupujesz olej kokosowy xd

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}