piątek, 2 października 2015

This hatred lodged in my heart begins to bloom

#np  Shikata Akiko - Katayoku no Tori

Pierwszy miesiąc szkoły za nami! Czas przywitać październik, chyba mój ulubiony, najbardziej klimatyczny miesiąc. Co roku nie mam konkretnych planów na halloween, ale wyczekuję go z niecierpliwością, ot tak, bo jest fajne. I ludzie nie patrzą na mnie krzywym wzrokiem, bo jestem ubrana tak jak co dzień.
A dzisiaj outfit z białym golfem, bo golfy ku mojemu zdziwieniu pokochałam, mimo że kojarzą mi się dość traumatycznie z ubieraniem mnie przez mamę do przedszkola. Wtedy musiałam nosić brzydkie golfy, które zaciskały się wokół mojej szyi i dusiły do godziny circa 15:00, chociaż miały być gwarantem zdrowa, więc trzeba było je nosić. Teraz mam w swojej szafie jakieś 5 golfów i noszę je z największą przyjemnością. A Wy, macie jakąś część garderoby do której przekonaliście się po latach? 

turtleneck - thrift shop // creepers - ebay // pants - american apparel // backpack - la moda

59 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)
    frazeologizmastrall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W "mimo że" nie stawia się przecinków

    Golfa zawsze lubiłam, mam taki jeden w szafie - czarny, długi do polowy uda, znoszony jak złe, ale ciągle wyglądający super. A po latach przekonałam się do sukienek (jednak uznaję tylko czarne) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba ze zmęczenia, dzięki za czujność, poprawione xo

      Usuń
    2. Na końcu zdania stawia się kropkę Iza. xd

      Usuń
  3. Chyba też do golfów - bo i w czasach mojego dzieciństwa nie były najmodniejszym ciuchem ;P
    I chyba żadnemu dziecku nie wydają się wygodne ;P

    I do czapek, kapeluszy, beretów - słowem do wszystkich tych znienawidzonych nakryć głowy, które ściągało się za rogiem, jak tylko mama mogła już nie widzieć, że się je ze łba zerwało ;P

    Twój golf jest świetny!
    I cała reszta stroju też - jak zwykle zauraczasz mnie spójnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boska :) <3

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na pewno przekonałam się do sportowych spodni, które teraz noszę po domu, bo są wygodne. Kiedyś to tylko w jeansach chodziłam, nie ważne, że siedziałam całymi dniami w domu. Tak mi było wygodnie. Też chcę golfy. XD

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja ekstra, ale na takie usta to chyba bym się nigdy nie odważyła ;)

    a little CUP of ART - ilustracje, moda, sztuka, kultura

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie mogłem się przekonać do koszul, a teraz chodzę tylko w tym. Nie wiem jak Ty to robisz, że zawsze wyglądasz tak so fab
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze się, ze miesiąc już za nami ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś niesamowita <3 http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny look :) Bardzo mi się podoba!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam masę butów na sznurowadła (tylko takie mam). Gdy byłam w przedszkolu sznurowane buty były dla mnie udręką (zwłaszcza gdy nie umiałam ich jeszcze wiązać..).
    frazeologizmastrall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się przekonałam do maxi spódnic i sukienek, kiedyś mi się wydawało, że to strój głównie dla starszych pań. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię październik :) miesiąc jakoś mi bardzo szybko zleciał :o bardzo fajna stylizacja!
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci, że też zaczęłam nosić golfy. Bardzo mi się podobają, mimo tego, że kojarzą mi się z moją nauczycielką, ale ciiii... xd

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz a ten makijaż mistrzowski :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja przekonałam się do kapeluszy i jeansów, które kojarzyły mi się tylko ze zmokniętymi nogawkami :| A potem odkryłam zwężane spodnie i od razu je pokochałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię golfów ale ty w nim super wyglądasz :) Też nigdy nie mam planów na hallowen ale jest po prostu fajnie. Fajnie się ubierasz :) I ten nóż pod postem :D

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie od jakiegoś czasu planuję jakąś sesyjkę w takim czarnym golfie, ale nie mogę nigdzie znaleźć, nawet w lumpie, to przykre, tam zawsze wszystko jest.
    Ja nigdy nie lubiłem grubych i długich skarpet, a teraz je pokochałem mimo, iż nadal nie lubię, gdy jest mi ciepło w stopy.

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie jestem zwolenniczką golfów, źle na mnie leżą ;/
    Ale na Tobie prezentuje się genialnie :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz w tym golfie, ogólnie cała stylizacja bardzo mi się podoba. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Brakuje mi 10 obserwatorów do wymarzonego celu. Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzooo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś taka mroczna, ale jaka piękna <3. Przypominasz mnie jeszcze kilka lat temu hihi. Super Ci w tym golfie są idealne do tego typu stylu.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja do dzisiaj nie przepadam za golfami haha xD Ale twoja stylizacja jest świetne, uwielbiam taki styl <3
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie wyglądasz w tej stylizacji, pasuje do Twojej urody :) Widać, iż masz oryginalną osobowość :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Kliknij tutaj: TUTU
    I tutaj: TU
    Zapraszam na blog! -->
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialnie wyglądasz w tej stylizacji, pasuje do Twojej urody :) Widać, iż masz oryginalną osobowość :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Kliknij tutaj: TUTU
    I tutaj: TU
    Zapraszam na blog! -->
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Golfy to była moja zmora dzieciństwa xd
    Teraz lubię w nich chodzić, ale wolę luźne, rozciągnięte swetry
    Wyglądasz świetnie - jak zawsze
    Uwielbiam to że nawet w tak prostych stylizacjach mega się wyróżniasz
    buziiii


    http://weronikaadamczykblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny blog :) ładne zdjęcia <3
    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo w końcu ktoś kto lubi październik. :) To też jedna z moich ulubionych pór roku, zaraz koło listopada.
    Co do ciuchów, to jak najbardziej prawda. Gdy byłam mniejsza chciałam się ubierać jedynie na "oczoj*bnie", a teraz doceniłam potęgę stonowanych kolorów. ;D
    http://zadumam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się w golfach jakoś źle czuję ale ty wyglądasz świetnie! :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też dopiero po latach przekonałam się do golfów. Teraz czekam tylko na ochłodzenie, żeby móc w nich gdzieś wyskoczyć :)

    Pozdrawiam!
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia! ja kocham ten miesiąc! Mam nadzieję,że ludzie przekonają się do Twojego odmiennego stylu,bo ja go uwielbiam xd
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz :) Kapelusz jest świetny! :)))


    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeżeli chodzi o mnie to nie przepadam za golfami, ale na Tobie wygląda to naprawdę dobrze! :)
    Również z niecierpliwością wyczekuję halloween.
    Jak byłam mniejsza, to mimo, że nie mogłam tego dnia spędzić wyjatkowo, np chodzic po cukierki to i tak lubiłam wycinac rozne halloweenowe ozdoby i ogladac horrory :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega kapelusz !!
    http://kaliinnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja właśnie też nigdy nie lubiłam golfów, ale ostatnio strasznie zaczęły mi się podobać i postanowiłam sobie, że muszę w końcu jakiś kupić :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolr ust i kapelusz dopełniają wszystko ! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeny, golfy kojarzą mi się traumatycznie bo nosiłam je kiedy jako dziecko prawie się powiesiłam - trzeba było zakryć skaleczenie. Nie mogę ich teraz nosić, ale popatrzeć mogę, ty fajnie wyglądasz w golfie.

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wyglądasz! :) ja też powoli przekonuje się do golfow :)

    proteinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobry look! Sama nie znosiłam golfów, ale od jakiegoś czasu bardzo je lubię. Na jesień i zimę - idealne. Ciepłe i stylowe.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia są bardzo ciekawe!
    http://fridayp.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  40. golfy to była moja zmora, nie lubię być pod szyję zapięta, ale coraz częściej widzę piękne stylizacje właśnie z golfem! chyba muszę się przekonać ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz poprostu rewelacyjnie! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja tak samo uwielbiam golfy ^^ mam chyba 3 :) i się czuje w nich dobrze. Twój jest bardzo ładny jak i cała stylizacja.
    A właśnie po latach przekonałam się do golfów czy do legginsów ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  43. Znów kapelusz, znów moja miłość do twojego outfitu. <3
    Ja standard - nienawidziłam spódniczek i sukienek. Teraz życia sobie nie wyobrażam. :D
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie wyglądasz, ja jakoś nie przepadam za golfami ale tobie w nim do twarzy :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Kapelusz jest świetny, właśnie takiego brakuje w mojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna jesteś ;)
    zapraszam do mnie :)
    http://udecidedgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Love your style and make up!

    http://styleopium.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniały post!
    Świetnie, ze masz swoj styl :)
    Również nienawidzilam golfow, ale z czasem przyzwyczaimy sie do wszystkiego
    Pozdrawiam life-to-be-great.blogspot.com i dodaje do ziomkow :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pamiętam, że jak byłam mała nienawidziłam chodzić w spódniczkach. Teraz nie mogę bez nich żyć, chodzę w nich prawie codziennie

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}