piątek, 6 listopada 2015

Is my terracotta heart breaking?

#np Blur - my terracota heart

W piątek przyjechałam na zamek w Mosznej i od razu pożałowałam nie wzięcia aparatu, bo mogłabym spokojnie trzasnąć nową notkę z halloween. Dekoracje były naprawdę imponujące, szczególnie restauracja; spowita sztucznymi pajęczynami, z rozstawionymi dyniami, świecznikami, czaszkami. Pierwszą atrakcją wieczoru była komnata tajemnic, która została naprawdę dopracowana, na początku myślałam, że to jakiś chwyt reklamowy, ale chyba naprawdę hrabia przygotowywał taki pokój dla swoich gości i sprawdzał ich zdolność logicznego myślenia. Albo wciąż żyję z fałszywą informacją? W każdym razie, mogę nieskromnie powiedzieć, że miałam duży udział w znalezieniu 5 z 8 run. Podobno przeciętnie wychodzi się z 3-4, więc jesteśmy trochę powyżej normy.  Nocne
zwiedzanie było dla mnie raczej zabawne, chociaż rodzicom z małymi dziećmi do śmiechu nie było.

Spaliśmy również na zamku, niestety nie wykorzystano potencjału dawnych komnat, meble rodem z PRL-u, a w moim pokoju nawet chamski kloc obudowany boazerią, który robił za łazienkę. Nie wiem, jak mam to inaczej zobrazować, ale wyobraźcie sobie wysoki sufit i przyklejony do jednej ze ścian, sięgający połowy wysokości białego pokoju, drewniany prostopadłościan. Bulwersujące, wiem. Kiedy budzisz się rano, widzisz przez mgłę prawe skrzydło budynku i biegające wokół panny młode, bo przecież nie ma nic lepszego niż odkryte ramiona w październiku i przeciętne zdjęcia, co właściwie rekompensuje Ci nieestetyczny pokój.

Rano poszliśmy na spacer wokół zamku. Moim zdaniem wygląda on najdostojniej z tej jednej alejki (lipowej?), kiedy patrzy się na niego z daleka, wciąż unosi się mgła, a liście nieustannie opadają, wchodzą ci w kadr, co jest trochę irytujące, ale później patrzysz na ekran telefonu i pałac wygląda tam zjawiskowo. Chociaż wciąż wolałabym mieć moje zdjęcie ślubne na plastikowym krześle ogrodowym niż dołączyć do grona zmarzniętych małżonek.



coat - DRESSLINK // shoes - ebay // pants - f&f // turtleneck - thrifted // hat - choies

56 komentarzy:

  1. Super stylizacja, jesteś mega inspiracją :)
    Zapraszam na mój nowy kanał na yt: effie4 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny płaszcz! <3
    się ubawiłam przy tym opisie :P ale tak to już jest, kiedy takie miejsca są zarządzane przez nieodpowiednie osoby - tak jest w miasteczku w którym mieszkam: jest tu piękny zamek z XIV wieku, ogromny potencjał, ale wieje nudą, dyrektor zamku blokuje wszelkie inicjatywy z nim związane, pokoje z najtańszymi meblami, tandeta... podobno ojciec obecnego właściciela odwalał tutaj kawał dobrej roboty, były międzynarodowe turnieje rycerskie, imprezy, sylwestry ze śmietanką i prezydentem na czele, a teraz na turnieje przyjeżdżają tylko ludzie z województwa, a od kilku lat jest ten sam identyczny, przeraźliwie nudny program. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat jakiś ponad tydzień temu robiłem prezentację na zawodowe o tym Zamku, bo zachwycił mnie jego wygląd i też na stronie tego hotelu była informacja o organizowanym tam Halloween i już zazdrościłem ludziom będącym tam, a gdy zobaczyłem na fejsie, że tam właśnie spędzasz czas to takie o jaaaaa ale zazdroooooooo

    OdpowiedzUsuń
  5. super płaszcz!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spać na zamku? Ale suuper! Piękny płaszcz! Ja w tym roku spędziłam halloween na oglądaniu horrorow z chlopakiem ;)

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz fenomenalnie! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie spędziłaś ten dzień. Świetne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz fantastycznie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizacja. :)
    http://agnieszka-wygladala.blogspot.com/2015/11/wywiad-z-angelika-martyn.html

    OdpowiedzUsuń
  11. wooow ale super ci w takiej grzywce ! malej ilosci osobom by taka pasowala.
    Co do Halloween nie mam parcia na obchodzenie go mimo, że w Anglii jest na to parcie.

    www.xAgathelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tekst z krzesłem ogrodowym zrobił mi wieczór ;P
    Podpisuję się pod nim - również jakbym się miała wygłupiać, marznąć i jeszcze za to płacić, to nigdy, przenigdy bym się na taką "zabawę" nie zapisała ;P

    Co do smutnej doli zamku - normalka w Polsce, jak ktoś kto tym zarządza tkwi mentalnie w środku epoki Gierka ;)
    Jako dzieciak jeździłam na kolonie do obiektów wojskowych - córka wojskowego, wiadomka.
    Dwa Wojskowe Ośrodki Wypoczynkowe w których dane mi było się "kolonizować" mieściły się w pałacykach - w Walimiu w Górach Sowich i w Jeleniej Górze. Ten drugi w pałacyku Paulinum.
    Piękne to było z zewnątrz, ale w środku kredensy, grzyb na ścianie i walący się tynk.
    Nie wiem, co z pałacykiem w Walimiu - ten w Jeleniej ktoś kupił i zrobił tam luksusowe spa.
    Ceny powalają, obiekt błyszczy!

    Świetny płaszcz!
    A cały zestaw w Twoim stylu, konsekwentny.
    Za to lubię do Ciebie wracać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja!
    Świetny kapelusz;)
    Pozdrawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze na co spojrzałam, to był Twój makijaż. Piękny :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow!! Cudowna stylizacja :*
    Dziękuję za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahah, tekst z krzesłem spadł mnie z łóżka i rąbnął szafką nocną w oko xD
    Jej, ile bym dała za takie przeżycie! Niestety, w moich okolicach mogłam się poszczycić jedynie dzieciakami żebrzącymi o cukierki, ale i tak było ich mniej niż w tamtym roku :/
    Też napisałam pościk o Halloween, dużo w nim bólu dupska i zdjęć, ale może Cię zainteresuje, zostawiam link xD
    http://rena-uchiha.blogspot.com/2015/10/halloween-2015-wensday-adams-doll.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie napisane! A tekst z krzesłem mnie rozwalił :D Podoba mi się Twój płaszcz :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa deska :) super płaszcz!♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. hihi ciekawa przygoda z tym zamkiem :D
    swietny plaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Będziesz miała dużo do wspominania z tego zamku.
    Podoba mi się twój kapelusz. Jest śliczny!

    Obserwuje i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie ładna jakość zdjęć! <3 jaki to aparat?

    http://jessica1209240.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny płaszcz <3
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się nasz blog spodobał-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post i design bloga !

    http://xcallmechanelx.blogspot.com/ - zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny blog
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę dobrze spędzonego halloween :) Świetna stylizacja

    Zapraszam do siebie ☺
    http://rozoweokulary-goldberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny wystrój bloga !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałaś super halloween <3
    Świetna stylizacja:)
    dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  28. Płaszcz jest rewelacyjny <3
    Bardzo ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega zdjęcia ^^ Musiało być super :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój blog jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych <3
    Szkoda że nie wzięłaś aparatu, z chęcią pooglądałabym zdjęcia i przeczytała posta o zamku w Mosznej.
    Lubie zamki(już nie mówiąc o tych ozdobionych w halloween'owe dekoracje), może dlatego że jestem księżniczką, którą podmieniono na porodówce.
    Supi zdjęcia, bardzo podoba mi się Twój styl :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham twój styl pisania, jak to się przyjemnie czyta! Spoko gdybym trafiła do takiego pokoju też bym była zbulwersowana! hahah Nie wiedziałam, że gdzieś tam zdobili zamki z okazji Halloween, dlaczego mnie tam nie było?!
    pozdrawiam i obserwuję :) nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Halloweenowa przygoda musiała być ciekawa. Cudowna stylizacja.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przyjemnie czyta się Twoje posty, piszesz w naprawdę interesujący sposób. Płaszcz, który masz na sobie jest fenomenalny! Pozdrawiam :) http://aamongus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie byłam w Mosznej i nigdy nie spałam w żadnym zamku! :O
    To musiało być ciekawe przeżycie. Jakaś odmienność, coś nowego pośród rutyny...

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  35. masz swietna grzywke ! plaszcz jest przepiekny

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny wpis, a zdjęcia wprost niesamowite!
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. Haha, ja też niekiedy mam tak, że bardzo żałuję niezabrania aparatu. Uwielbiam uwieczniać piękne czy ciekawe sceny. :)
    Strój jak zwykle bardzo ciekawy, podziwiam Cię, że masz swój styl, bo tak naprawdę trudno o odnalezienie własnego.
    http://zadumam.blogspot.com/
    http://jannaphotos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcia są mega ! Jestem zakochana w tym płaszczu nie mogę się napatrzeć :O Dodaje się do obserwujących :')

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super się czyta Twoje posty.
    Wspaniała stylizacja! ;))
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Z chęcią odwiedziłabym ten zamek, bardzo lubię takie klimaty :) Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A mi się podobają buty i deskorolka :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zazdroszczę wyjazdu, a zdjęcia świetne!

    nasty-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. wycieczka musiała byc świetna, nigdy tam nie byłam :) outfit bardzo w moim guście! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny zestaw <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}