środa, 11 listopada 2015

PROM DRESS HUNTING ft. Fashionmia.com


Jeżeli najtrudniejszą decyzją w życiu maturzysty jest to, co zrobi ze swoim życiem po zdanym egzaminie, to na drugim miejscu musi plasować się wybór studniówkowego outfitu. Przynajmniej w przypadku dziewczyn, które bardzo wcześnie startują w tych zawodach. Chociaż każda żyje w przeświadczeniu, że nikt nie ukradnie jej pomysłu, ostatecznie większość wygląda tak samo. Chciałam uniknąć tego problemu i możliwie szybko nakreśliłam sobie plan działania, niestety moja sukienka została wyprzedana, więc zostałam w kropce. Przynajmniej do black friday, bo istnieje promyk nadziei, że doszyją je. Niestety od czasu zobaczenia napisu "sold out" przy rozmiarze S, temat sukienki wraca do mnie w każdej wolnej chwili, gdy nie rozwiązuje zadań z matematyki i nie ogląda the ladey gags show. Trzeba obmyślić plan B. Razem ze sklepem Fashionmia.com przybywamy, a wkrótce mam nadzieję, że otrzymam jedną z tych sukienek i napiszę Wam co nieco o jakości produktów. Teraz liczę na Waszą pomoc, w czym chcielibyście mnie zobaczyć? Daję numerki dla ułatwienia!

           #1                                         #2                                         #3
#4                                             #5                                    #6
#7                                                                    #8 i #9
Więcej na:

44 komentarze:

  1. Śliczne te sukienki! Nie potrafię wybrać najładniejszej :D
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 i 8 sukienka jest perf.
    To ich ceny:
    29.95$
    17.95$
    :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się numer 2 :) Chciałabym Cię w niej zobaczyć :p

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 i 5 najbardziej mi się podobają :>
    Zapraszam do mnie!
    http://backtoblack5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba wybrałabym taką typowo balową, księżniczkową suknię na studniówkę. Ale jeśli miałabym wybierać z tych, które pokazałaś to wybrałabym siódemkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie te sukienki są genialne, ale chyba 1. i 4. najlepsze :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż mam jeszcze dobre 4 lata do studniówki, to chyba wybrałabym sukienkę nr 4 i 2 :)
    obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się 6 i 8. Sama miałam problem z sukienką na studniówkę bo okazało się, że koleżanka kupiła taką samą i musiałam na szybko czegoś szukać.

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze trzy są weług mnie strasznee :P ale reszta w porządku! ;) szczegolnie 8: )

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi najbardziej przypadła do gustu kreacja 6 i 8. Są piękne, ale to ty musisz zdecydować, która jest tą jedyną!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie sa super ! Bardzo oryginalne co nie jest czesto spotykane :(

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rxzeczy, 6 i 8 są świetne!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Numer 4 jest genialny...Mam ten sam problem, zaraz studniówka a moja wypatrzona sukienka wykupiona! Może jeszcze będzie, ale na razie z rozpaczą w oczach przeglądam normalne sukienki i zastanawiam się co do nich dobrać żeby nie wyglądać jak pół rocznika...

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszej trojki nie powstydzilaby sie Gaga z ahs, kocham to.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienki numer 2 i 5 to moje faworytki. Wybrałaś świetne rzeczy, a znając Twoją osobę (niestety tylko z bloga, snapa) na pewno wybierzesz coś oryginalnego i pięknego. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post :) Wszystkie sukieki mi sie spodobay, ale jakbym miała wybrać to chyba nr 4 :)
    bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  17. powiem szczerze, że sukienki totalnie nie w moim stylu, ale jeśli już to najlepsza nr 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne sukienki! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tych które pokazałaś najbardziej podoba mi się numer 8 :) Ja też w tym roku mam studniówkę, decyduję się na prostą sukienkę, krótszą, wiem że chcę aby była w kolorze czarnym, ewentualnie bordowym albo granatowym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się nr 4 i 6, niby proste,ale jednak coś w sobie mają.
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w sukience nr2. Idealnie pasuje do ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam słabość do czerwonych sukienek <3 te są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka numer 3 jest piękna! Taka klimatyczna ;)

    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Na studniówce zawsze królują krótkie sukienki więc postawiłabym na którąś z trzech pierwszych. Najbardziej na dwójkę.
    Chociaż czwórka jest taka urocza... Tylko imo, troszeczkę za grzeczna.

    OdpowiedzUsuń
  25. 3,6,9
    A jeśli Twoja wymarzona sukienka dalej będzie wyprzedana to najlepiej znaleźć jakaś dobrą krawcową i ją jej pokazać. Ja też chciałam mieć na studniówkę oryginalną sukienkę i tak właśnie zrobiłam. Żadna dziewczyna nie miała podobnej :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Czarne i czerwone sukienki są najlepsze! ^-^
    Poklikałam we wszystkie linki. :*
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie, to dla ciebie idealne będzie 1 i 8! ;D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Trójka jest niesamowicie piękna i oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie są piękne, jakkolwiek najbardziej podoba mi się 6-stka, jest bardzo klasyczna i uniwersalna :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczne sukienki, są idealne
    zapraszam do mnie na konkurs, gdzie można wygrać wymarzoną torebkę oraz Giveaway od dresslink

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczne!
    Zapraszam do mnie :) może obs?
    http://locastrica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi najbardziej podobają się 4-5 i 8 i 9 :) Są cudowne, niby klasyczne, ale się wyróżniają :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. 7 jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Numer 7 jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}