piątek, 13 listopada 2015

ROOM TOUR

#np Halsey - Ghost

Zawsze z maniakalną obsesją pochłaniam room toury, niezależnie od tego, czy w postaci zdjęć lub filmów, uwielbiam zaglądać do czyjegoś życia. Oczywiście jest to niezdrowe nie tylko pod takim względem, ale należy wspomnieć, że czasem błądząc w internecie trafia się na filmiki, gdzie dzieci (bo chyba jeszcze nawet nie nastolatki?) opowiadają o swojej kolekcji pamiątek kupionych nad morzem, a tego właśnie starałam się uniknąć w moim długo zapowiadanym room tourze. Mówiłam, że będzie jesienią zeszłego roku, potem w okolicach Wielkanocy, ale dopiero kilka tygodni temu zebrałam się do zrobienia zdjęć. Nie zaglądałam do szufladek, bo to trochę żenujące i chyba nic ciekawego, ale jeśli post się przyjmie, mogę na życzenie pokazać organizacje toaletki i biurka.

Potok zdjęć wygląda nieskromnie mówiąc, pięknie i nie chcę go rozdzielać tekstem, dlatego pokrótce postaram się napisać coś o poszczególnych partiach pokoju w tym miejscu, większość rzeczy jest z IKEA, więc jeśli nie zaznaczam sklepu, to pochodzi właśnie stamtąd, let's go:

b i u r k o: pojawia się pierwsze ze szczególnego względu, bo było pierwszym meblem w moim pokoju. kupiłam je na Allegro, podobne można znaleźć szukając pod hasłem shabby chic, niestety nie polecam akurat tego. Przez rok zdążyłam go ubrudzić różnymi substancjami i kiedy próbuję doczyścić go chemikaliami, farba się wybiela. Dziwnie to brzmi, ale tak - białe biurko może być widocznie jeszcze bardziej białe. Jeśli koniecznie się na nie upieracie, to polecam używanie podkładek, chociaż nie rozwiązują one dodatkowego problemu. We wnętrzu tych małych półeczek jest chropowata powierzchnia na której osadza się kurz, niemożliwy do zmycia kurz, który jedynie rozciera się po ściankach.
Nad biurkiem wisi mood board, zmieniam go co jakiś czas w zależności od nastroju. Znajdują się tam makijażowe inspiracje, cytaty, haute couture, stare rachunki, naklejki.

ł ó ż k o: walczyłam o nie długo z rodzicami aż w końcu trafiło do mojego pokoju. Uwielbiam je, jest rozkładane, a więc idealne na nocowania. Na co dzień nie chce mi się go rozsuwać i śpię na dwóch materacach, nie raz przez to zobaczyłam śmierć, ale jestem już przyzwyczajona. Szufladki są świetnie do magazynowania najdziwniejszych rzeczy, bo wszyscy spodziewaliby się tam pościeli, natomiast u mnie można znaleźć podręczniki, książki, a czasem chomikuję herbatę.
Nad łóżkiem wiszą dwie ilustracje Deandri, niestety nie znalazłam, żadnego sklepu, gdzie sprzedawałaby swoje obrazy, ozdabiają tylko stronę z ubraniami. Z tego powodu wydrukowałam je samodzielnie, bo zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia.

r e g a ł: wzięłam go ze sobą ze starego domu, a dokładniej mówiąc wzięli go tata i dziadek, ale zaraz jak stanął w pokoju, zaczęłam przenosić do niego rzeczy po które potem musiałam biegać z powrotem. Mam tam kolekcję mang, magazyny (większości pozbyłam się przy przeprowadzce, zostawiłam tylko Harper's Bazaar kupowane przeze mnie na bieżąco i kilka numerów Wysokich Obcasów). Oprócz tego są dwa czarne pudła zła, gdzie ląduje wiele rzeczy, które nigdzie nie przynależą, ale szkoda ich wyrzucić. W pierwszym białym pudle trzymam faktury, potwierdzenia wysłania, maile ze współprac, czasem inne ważne kwitki, a w drugim pamiątki.

t o a l e t k a: mój prezent za zeszłoroczne świadectwo, zawsze wyobrażałam ją sobie ogromem pachnideł i szminek, ale częściej stoją tam przypadkowe rzeczy: wazon/karafka, ramka z obrazkiem, koszyczki z kosmetykami, świece, sole do kąpieli.

To chyba tyle, z rzeczy, gdzie można coś więcej powiedzieć. Na parapetach stoją moje sukulenty, wizerunki Buddy (gdzieś przeczytałam, że sama głowa wiążę się z jakimś nieprzyjemnym wydarzeniem i właściwie jest obraźliwa, kupują ją tylko ignoranci, ale to była jedna z pierwszych rzeczy, która stała w pokoju, bardzo dawny zakup...). Ten w szklanym domku jest z home&you, a kolejny z Agata Meble (?? chyba tak). Między biurkiem a toaletką stoi wieszak, gdzie trzymam swoje najładniejsze ubrania, coby odwiedzający wiedzieli, z kim mają do czynienia. Buty postawiłam do zdjęcia, tak naprawdę wszystkie znajdują się w garderobie z resztą ubrań.







78 komentarzy:

  1. też uwielbiam patrzeć na wnętrza :D
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój pokój jest idealny! Sama chciałabym taki mieć... Pięknie, aż nie wiem co napisać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku,masz idealny pokój<3

    OdpowiedzUsuń
  4. woow, jaki piękny pokój <3 uwielbiam biało-czarne wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz najpiękniejszy pokój na świecie, moje dwa ulubione motywy kolorystyczne czyli czarny i biały! Po prostu perfect <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie samo łóżko, a w szufladach trzymam rzeczy do szkoły i różne drobiazgi, które się nigdzie indziej nie mieszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też będę zmieniać pokój, i chcę białe mebelki + miętowe i różowe dodatki!:)

    http://www.justcleo.pl/2015/10/checked-shirt-black-waistcoat-washed.html

    OdpowiedzUsuń
  8. okna sa najlepsze!!😇 kocham cie, bog mi cie zeslal przed remontem💛💛

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym utrzymać w moim pokoju taki ład i porządek. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. O boziu dodałaś room tour yass
    Pokój idealnie wpasowuje się w moją estetykę, jest piękny, aprobuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, cudny pokoj! Każdy szczegół dopracowany! *o* Łóżko cudowne! ;*
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam meble z IKEA, choc nie sa najlepszej jakosci, ale sie na nie uparlam i mam ich sporo, m. in. taka toaletke jak Ty:)

    Pieknie wyposazylas ten swoj pokoj! Gratuluje i serdecznie Cie pozdrawiam, Carolyn Dolly:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne wnętrze, wszystko pasuje do mojego stylu, kiedyś chciałabym tak urządzić mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny pokój, i te łóżko <3
    Osobiście chcę też zmienić na takie, i też namawiam rodziców :)
    Zapraszam do Siebie
    http://mawii17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejciu jakie pięknee <3
    Zapraszam do mnie :)
    Poklikasz?
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/11/wspopracacooperation-with-bangggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post and amazing pictures :)...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie masz w pokoju i zgadzam się, też kilka razy widziałam śmierć leżąc na tym łóżku hehe... <3
    Ofc, też mam tą toaletkę, ale w ogóle nie umiem się przy niej malować i głównie służy w moim pokoju za składzik/śmietnik papierów i pierdół. Z kosmetyków leżą na niej jedynie perfumy i oczywiście zasypana jest biżuterią która się niemiłosiernie kurzy i niszczy. Zazdroszczę, że masz tak biało i minimalistycznie, sama czasem wolałabym taką wersje niż mój różowy pokój z Disneja, no ale cóż, gdzieś trzeba składować te wszystkie kolorowe piękne rzeczy.

    Tak czy siak, daje 10/10 ;*

    Pozdrawiam i całuje,
    Tamarka ;*

    PS: mam nadzieję, że kiedyś na twojej tablicy znajdzie się naklejka ohydek hihi

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie urządzony pokój, żyrandol urzekł mnie najbardziej! ♥
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowity pokoj, szczerze zazdroszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku kocham Twój pokój, jest wręcz idealny, nawet nie wiesz jak ja Ci go zazdroszczę hahah

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. prześliczy pokoj! Uwielbiam czarno-białe kolory. Najbardziej podoba mi sie lozko <3 z takiego to juz bym w ogóle nie wstala haha/K

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cudowny pokoj *.*

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki świetny pokój, jeju zazdroszczę go na maxa.
    Pozdrawiam,

    http://xmixola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny wystrój! *.*
    Widzę tu mnóstwo artykułów z Ikei :D

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  26. widzę nawet perfumy Lady Gagi! <333
    masz cudowny pokój, i jaki porządek... u mnie by to nie przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te dwa obrazki, co masz nad łóżkiem, są po prostu genialne. Ja nie przeglądam jakoś room tour, ale czasami miło popatrzeć na kogoś pokój. Podoba mi się, że utrzymujesz pomieszczenie w czarno-białych barwach. Świetnie to wygląda!
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pokój, sama bym taki chciała bo uwielbiam białe meble, a sama mam brązowe haha
    Obrazi nad łóżkiem są cudowne, bardzo mi się podoba ten pokój ;P
    Obserwujemy? :))
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój pokój jest perf, zazdroszczę! :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też lubię zaglądać do pokoi innych, preferuje jednak zdjęcia. Oddają klimat którego za bardzo często nie da się pokazać w filmiku, chyba, że jest dobry.
    Usprawiedliwiam się, że szukam inspiracji, a nie, że wchodzę ''w butach'' do czyjegoś małego światka. Bo jednak pokój to coś prywatnego, ale wartego czasem przechwałek- mam nadzieję, że dobrze to zrozumiesz, a nie obraźliwie (;
    Mnie czeka remont, a, że mam dosyć mały pokój czeka mnie kombinowanie. Ale już wiem chociaż jakie łóżko będzie u mnie idealne, rozkładane, ale może stać się małe- no i te ścianki i szuflady! Bajka.
    Ogólnie cały wystrój przypadł mi do gustu, ah no i te plakaty- idealne.
    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz genialny pokój! (jakbyś o tym nei wiedziała haha) Normalnie jakbym przeglądała tumblra. Ja swój planuję zaprojektować, wybieram meble i wgl wgl. Ale stwierdzając po Twoim pokoju mam podbny styl do Twojego xd
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku, ale pieknie! Jestem zakochana w tego typu wnetrzach <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę porządku i konsekwencji w urządzaniu pokoju!
    I to łóżko... chciałam je kiedyś T^T
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny pokój, uwielbiam taki wystrój :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chcę taki pokój!!! :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny, biały pokój! Nie wiem jak wyrabiasz z ubraniami w niezamkniętej szafie, bo w naszym klimacie kurz bardzo szybko się zbiera, ale i tak wygląda to bardzo ładnie.
    Łóżko mam takie samo, również śpię na dwóch materacach, co nie jest najlepszą rzeczą, ale przynajmniej nie ma problemu z nocowaniem przyjaciółek.
    Niedawno zaczęłam prowadzić bloga, byłoby mi bardzo miło, gdybyś przeczytała choć jeden post ;)
    tasty-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się bardzo. Biały i czarny, to idealne połączenie
    Pozdrawiam jeeverlly.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Twój pokój jest genialny|!
    Idealnie pasuje do ciebie.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Pokój trafiony w mój%<3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam podobnie, jeśli chodzi o room tours :D Mogłabym je oglądać bez przerwy, nieważne w jakiej postaci.
    Masz genialny pokój! Całkiem ładna kolekcja roślinek :3 No i ta piękna szklarnia! ♥
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziewczyno, jaki Ty masz piękny pokój! Tylko pozazdrościć, super, że jest on utrzymany w Twoich klimatach. Ozdoby bardzo mi się podobają, szczególnie parapecik z roślinami i posążkiem, to bardzo klimatyczne. :)
    http://zadumam.blogspot.com/
    http://jannaphotos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale masz świetny pokoj. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Niesamowity, piękny pokój, wygląda jak z profesjonalnego katalogu

    https://pisany-z-pasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz piękny pokój <3 Jaki porządek!:)
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. kocham twój pokój..
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  47. masz przecudowny pokój! zazdroszczę *.*
    pozdrawiam cieplutko :*
    zapraszam do mnie http://przez-rozowee-okularyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale pięknie masz w pokoju! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Też uwielbiam room toury/ room tagi! Jest to w sumie trochę inspiracja. Również mam biało w pokoju i nie myślałam że może być tak ciekawie! Wcześniej ten kolor ścian uważałam za nudny a tu bardzo fajnie u Ciebie :) http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  50. Rowniez kocham ogladac room toury! Jejku jaki ty masz cudowny pokoj! <3 Dobrze, ze sie nim z nami podzielilas :3 Niedlugo bede urzadzac pokoj i takie "inspiracje" sa dla mnie bardzo pomocne! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  51. przepiękny pokój, od razu wiadomo kto tu mieszka - i to lubię we wnętrzach :) sama robiłaś te rysunki na ścianie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w notce jest napisane, że są autorstwa Deandri :)

      Usuń
  52. cudowny pokój ♥
    marzy mi się taka toaletka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. masz prześliczny pokój :D
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. kiedyś myślałam że czarny i biały to nuda, jednak ten pokój pokazuje że się myliłam. Masz gust dziewczyno.
    http://sisterse-k.blogspot.com/ Serdecznie zapraszam na bloga !

    OdpowiedzUsuń
  55. Też uwielbiam oglądać wszelkiego rodzaju room toury ♥ a twój pokój jest po prostu niesamowity, aż nie mogę się napatrzeć

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Patrzę na zdjęcia Twojego pokoju, po chwili spoglądam na swój pokój. Znów na zdjęcia Twojego i znów na swój pokój. I chce mi się płakać z zazdrości, chociaż wiem że to bardzo niedobrze i tak dalej, masz naprawdę super urządzone małe królestwo. Kiedy wyprowadzę się już "na swoje", zrobię wszystko, by mieć również śliczny pokój, w którym wszystko będzie do siebie pasowało i nie będzie miało okropnego koloru jasnego drewna + podłogi udającej jasne drewno, brr.

    OdpowiedzUsuń
  57. Karolino, proszę bardzo, wejdź na mojego bloga i daj znać na jaki kolor byś pomalowała mój pokój.
    Meble będą białe, nie chcę więc bieli na ścianach.
    Fiolet?Szarość?
    Bardzo lubię Twojego bloga, Twoje zdanie się liczy.
    http://www.mollymoonlight.eu/2015/09/i-wish-that-i-could-be-like-cool-kids.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękny masz ten pokoik, naprawdę widać, że jesteś w nim obecna. Zapraszam do mnie http://mrozikyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Mega pokój ;) Chyba sie trochę zainspiruje :3
    https://gadagadula.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  60. tak długo czekałam na ten room tour, aż wreszcie się doczekałam! wszystko jest piękne, serio, genialnie odzwierciedla Twoją osobowość moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawy pokój, trochę zazdroszczę ;)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Łoł, świetny pokój, widzę w nim dużo podobnych rzeczy co w moich, chociażby lustro i wieszak. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Pokój jest prześliczny .klasyczny i do tego w kolorach czarno -białych kocham <3
    Pozdrawiam !

    rasberrrt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja również jestem fanatyczką room tour'ów! Świetnie, że zrobiłaś to w formie zdjęć. Masz bardzo klasyczny pokój, dość wytrawny, jednak bardzo przytulny!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  65. Twój pokój jest idealny *^* Jeju, mój jest tyci i nic ze sobą nie współgra, a u Ciebie wszystko tak świetnie wygląda :3 Zazdro!
    Ja również uwielbiam pochłaniać room toury.

    OdpowiedzUsuń
  66. pokój po prostu marzenie :)
    monsv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Pokój jak marzenie *.*
    Czy tylko ja nie dostaję prezentów za dobre świadectwo? XD

    OdpowiedzUsuń
  68. Omg perfect !

    themorgai.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}