piątek, 20 listopada 2015

TAG: confessions of a nail polish addict

#np Lor - the garden of happy dead people

Ktoś zasugerował, żebym napisała na blogu o moich paznokciach. W zasadzie nie zajmuję się ich pielęgnacją, z natury są dość mocne i potrafię je złamać tylko przy zakładaniu butów lub w szparze między panelami a kaflami (.... tak). Mam za to sporą kolekcję lakierów, chociaż nigdy nie nauczyłam się poprawnie malować paznokci i na tym się dzisiaj skupię. Zapraszam na wyznania, mało skandaliczne, ale na Wasze życzenie jest i notka o tym:







1. Jaki lakier masz teraz na swoich paznokciach?
Malowanie paznokci u stóp w okresie jesienno-zimowym nie jest dla mnie sprawą pierwszorzędną, więc przyznam nieśmiało, że są tam jedynie pozostałości srebrnego lakieru Golden Rose.

2. Jaki jest jeden produkt do paznokci bez którego nie jesteś w stanie przeżyć?
Jak już wspomniałam, moja pielęgnacja ogranicza się do ich malowania, dlatego nie potrafiłaby, przeżyć bez zmywacza, zawsze obserwuję jego ilośc, a gdy jest na wyczerpaniu, od razu kupuję nowy. Nie potrafię znieść odprysków, jeśli pójdę do piekła, na pewno będą kazali mi nosić obdrapane lakier, bo nie ma gorszej kary za grzechy. 

3. Jaka jest Twoja ulubiona marka lakierów?
Chyba Golden Rose i Wibo, przynajmniej ich mam najwięcej, bo są łatwo dostępne i można je kupić praktycznie w każdej drogerii, więc spędzam dużo czasu przed ich stoiskami.

4. Jaki kształt paznokci preferujesz (długie czy krótkie?)
Zdecydowanie długie. Uwielbiam paznokcie, które wyglądają, jakby można nimi rozciąć aortę. Kiedy już osiągam wymarzoną długość najczęściej piłuję je na migdałki lub mountain peak. W roku szkolnym ze względu na wf (staram się nie mieć kontaktu z piłką, ale są sytuacje bez wyjścia...) noszę krótsze paznokcie, półokrągłe.

5. Jak jest Twój niezawodny kolor?
Czarny i biały! Oczywistością jest, że pasują do wszystkich moich ubrań, więc korzystam z nich najczęściej, chociaż mam też słabość do wszystkich odcieni fioletu.

6. Jakie jest Twoje ulubione wykończenie lakieru?
Nie jestem pewna jak przetłumaczyć to pytanie, ale chodzi w nim o efekt, jaki daje dany lakier na paznokciach. A że nie wiem też, jak odpowiedzieć po polsku, to skorzystam z tej palety i posłużę się angielskimi nazwami, ale każdy na podstawie zdjęć powinien zrozumieć o co chodzi, prawda? Więc tak: kocham lakiery dające efekt podobny do żelowych paznokci, więc na pewno na mojej liście znajdą się jelly, oprócz tego pearl, metallic, iridiscent (syrenkowe!) i glitter, chociaż nienawidzę zmywać drobinek brokatu.

7. Co jest na Twojej paznokciowej wishliście?
Och, chyba jest za dużo lakierów, które chciałabym kupić, większość z nich znajduje się na innym kontynencie, a gigantyczne koszty przesyłek lub brak możliwości sprowadzenia ich do Polski są strasznym ograniczeniem, ale na pewno chciałabym wypróbować:
smoke on the nail, blood suede and tears Floss Gloss, lavendairy Lime Crime, vovolicious I Scream Nails, naklejki na paznokcie VALFRÉ. Dodatkowo chętnie kupiłabym więcej lakierów Golden Rose express dry, bo na chwilę obecną mam 3, a jestem z nich bardzo zadowolona.

8. Kiedy najczęściej malujesz paznokcie (rano, popołudniu, wieczorem)
Przeważnie w niedzielny wieczór

9. Jaka jest najważniejsza rada paznokciowa rada?
Upewnij się 30 razy, że lakier na Twoich paznokciach na pewno wysechł, zanim wpadniesz na pomysł dotknięcia czegokolwiek. Chyba powinnam sobie to wytatuować.


10. Zakupu jakiego lakieru żałujesz?
Prawdopodobnie dwóch lakierów Joko, Street Fashion, Vinylmania, które słabo kryją, a nakładanie 88 warstw lakieru jest sprawą średnio przyjemną, bo wydłuża czas schnięcia. Jakościowo też nie zachwycają, bo szybko pojawiają się odpryski.

11. Neony czy pastele? Jasne czy ciemne?
Chociaż 90% czasu mam na paznokciach ciemne, głębokie kolory, to ostatnio coś mi się odwidziało i lubuję się w pastelowych kolorach. Ostatnio chodzi za mną baby blue, ale jeszcze nie wybrałam się na wyprawę do drogerii.

12. Jakie są Twoje najlepsze lakiery: biały, czarny, nude?
Biały: Wibo french manicure #1; czarny: Wibo extreme nails #34, nude: Golden Rose express dry #18

13. Jaka jest jedna firma, którą chciałabyś wypróbować, ale jeszcze tego nie zrobiłaś?
To pytanie chyba w dużej mierze wiążę się z lakierową wishlistą, na pewno chciałabym wypróbować więcej zagranicznych marek, jednak koszty wysyłki ze Stanów jednego lakieru to 5 lakierów kupionych w Polsce, więc jest to szczęście, które należy dawkować. 


19 komentarzy:

  1. Też wolę długie paznokcie. Mam małe ręce (albo krótkie palce, nwm) i dużo lepiej dłonie wyglądają kiedy mam dłuższe paznokcie. Dosyć często się łamią (po 1-2 tyg). Migdałki rządzą.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam ciemne kolory na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham czarne lakiery!
    Świetny tag :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tag :)
    ja wolę krótkie paznokcie, długie przeszkadzają mi :/
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zimą nie maluję paznokcie u stóp. Za to latem jest to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja paznokcie maluje rzadko bo szkola ;D ale jak juz to na ciemny kolor !

    Wygraj pudełeczko ze słodyczami z Japonii !!!

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2015/11/japan-candy-box-open-box-review-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ciekawy tag! Duża kolekcja lakierków. Moja jest bardzo malutka :3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kocham długie paznokcie, świetny post, pierwszy raz takiego rodzaju wpis widzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj! Ja tez uwielbiam lakiery z WIBO! Jakbym mogła, kupiłambym każdy kolor! ;)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa kolekcja lakierów. Ja również gustuję w takich odcieniach, choć po moich lakierach może tego nie widać :P
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow spora kolekcja. Czerń i biel to podstawa jak dla mnie podobnie jak beże.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam długie paznokcie, ale nie szczególnie chce mi się je malować i o nie dbać :P
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę że mamy podobny gust. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę, podziwiam osoby, które są w stanie mieć więcej, niż jeden lakier na krzyż. Co prawda nie jestem jeszcze na etapie zrozumienia kupowania lakieru ze względu na firmę i określone właściwości(?), niemniej przyglądam się Twojej kolekcji z podziwem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka z numerem 5 jest piękna!
    Już widzę siebie w niej :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}