piątek, 27 listopada 2015

WINTER GUIDE by Carolyn Dolly | 2015

#np Melanie Martinez - play date

Ledwo skończyło się lato, a ja już zostałam zbombardowana pytaniami, co polecam na jesień, jaka kurtka na zimę, czy w tym sezonie nosimy szminkę w odcieniu krwi wrogów czy faktycznie używamy krwi wrogów. No, takie normalne pytania z którymi musi się mierzyć każda blogerka. Sama w granicach pór roku spędzam więcej czasu na fashioliście i serduszukuję sobie ogromne ilości ubrań. W 2014 opublikowałam podobny przewodnik, ale patrzę na niego teraz i wydaje mi się strasznie biedny, chociaż może dlatego, że tym razem bawiłam się podczas choroby i poświęciłam cały wolny dzień na wklejanie ubrań do Photoshopa, w rezultacie czego jest dwa razy więcej propozycji. Starałam się znaleźć do wszystkich linki, gdzie i za ile można kupić, niestety niektóre już się wyprzedały albo zostały znalezione przy użyciu grafiki google, dlatego z góry przepraszam za nieaktywne numerki, ale jestem pewna, że znajdziecie sami coś podobnego.

OUTERWEAR
Zauroczyły mnie pluszowe motorbike jackets, sama upolowałam na vinted moto-kożuszek, ale głód nie został zaspokojony. Marzy mi się pudel UNIFu, ale chyba bałabym się wyjść na ulicę w kurtce za ponad pół tysiąca. Oprócz tego rządzą klasyczne, monochromatyczne płaszcze, które będą pasować do każdego zestawu na co dzień. Bez kombinowania, sama klasyka.


 1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10   

ACCESORIES
Nie wiem, czy skarpetki z Monalisą wciąż są trendy po fali nienawiści na grupę osób określanych mianem art hoes, ale dla takiego laika jak ja byłyby fajnym dodatkiem. Bo skarpetki zdecydowanie przestały być ukrywaną pod spodniami częścią garderoby, a wręcz przeciwnie - stały się miłym akcentem stroju, dlatego oszczędzam pieniądze na te, wydane przez VALFRÉ.
1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10 // 11 // 12

BOOTS
Wysokie lub krótkie, ale dla mnie zdecydowanie czarne i masywne. Zimą zamierzam chodzić w moich czarnych platformach z Public Desire, które skutecznie ograniczają prędkość przemieszczania się, szczególnie przy oblodzonych chodnikach, ale są piękne. Oprócz tego mam również wysokie martensy. Dla Was również wybrałam kilka mniej i bardziej bezpiecznych modeli:


1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10 // 11

SWEATERS
Jeśli Wasze wprawne oczy jeszcze nie zauważyły to przerzuciłam się na jednokolorowe sweterki, przeważnie chodzę teraz w golfach, chociaż kiedyś byłoby to dla mnie nie do pomyślenia. 

1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10

BAGS AND CLUTCHES
Futerkowe torby, torebki i plecaczki dalej mają swoje miejsce w moim sercu, chociaż zimą skłaniam się też ku gładkim fakturom, sztucznej skórze i połysku. Chętnie przygarnęłabym kilka nowych plecaków, szczególnie tych z La Mody.

1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10

32 komentarze:

  1. Ja sama nabyłam takowy kożuszek aczkolwiek poszukuję już drugiego w kolorze czerni bo niestety, albo i stety ten co posiadam jest w kolorach beżu, ale może i to dobrze bo chociaż jeden akcent innego koloru niż czarny się przyda. Buty jak najbardziej podobają mi się martensy, choć to będzie moja pierwsza zima gdy ubiorę buty na platformie więc mam nadzieję, że sobie poradzę. Świetne propozycje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikałam, życzę powodzenia :D
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w czym, przepraszam bardzo?

      Usuń
    2. Hahahaha, ale ludzie są śmieszni :D Nawet nie patrzą dokładnie

      Usuń
  4. Piękne płaszcze :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham twój styl, jest taki mroczny... przyciągający wzrok- to idealne określenie, chodzi mi o jego pozytywne znaczenie. A, nie, że tak dziwny, że ludzie wodzą za tobą wzrokiem haha
    Moimi ulubieńcami są tutaj z butów niskie buty ala martnesy, poluję na takie ale cena mnie trochę boli. Rozumiem, że są porządne ale na razie nie mam jak sobie na takie pozwolić.
    W sumie każda rzecz ma coś w sobie, kożuszek czy też te rękawiczki w znakach. Prawie każdą rzecz z chęcią ugościłabym w szafie ;)

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A tak poza tym to ja najchętniej kupiłabym większość z tych rzeczy, które pokazałaś. Tegoroczne ubrania w sklepach wyjątkowo mi przypadły do gustu:)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w 6 płaszczyku <3 świetne propozycje

    Pozdrawiam!

    aboutdriana

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post and amazing pictures :)...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  9. Propozycje cudne! *,* A skarpetki z Mona Lisą z chęcią do siebie też bym przyjęła, gdyż ubóstwiam takie dodatki! <3
    http://julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne rzeczy, uwielbiam Twój styl, to, że się wyróżniasz od innych blogerek :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy blog ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    jeśli ci się u mnie spodoba -zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te buty pokazane są zajebiste
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. poklikałam :D
    *
    Pozdrawiam ;)
    zapraszam do siebie, i zachęcam do komentowania, obserwowania
    http://imnotafraidanymore147.blogspot.com/2015/11/12-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najbardziej jestem oczarowana akcesoriami i sweterkami, to rzeczy które mogę mieć całe mnóstwo a i tak nigdy nie jest za wiele, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z butów najbardziej podobają mi się siódme.
    Ojeju, ile ja bym dała żeby takie mieć!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ah, mnie zauroczyły w tym roku kurtki z kożuszkiem <3

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam, KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne rzeczy! Zwłaszcza buty! *-* Nr 5 idealne...
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się buty, też lubię takie masywne, na platformie. Chociaż przyznam, że nr.1 przypomina mi trochę rolki. :D
    http://zadumam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja stawiam na zwykłe sweterki, nie cierpię golfów, brr/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm, ciekawe sklejki dałaś. Szczególnie podobają mi się buty, są bardzo w moim goście, szkoda tylko, że mamie się nie podobają... Więc raczej nie mam na co liczyć :D
    Też ostatnimi czasy bardzo spodobały mi się golfy, ale w szmateksach jeszcze nie znalazłam nic ciekawego, a nienawidzę wchodzić do sieciówek (tam zawsze śmierdzi lawendą, jest gorąco i za dużo ludzi, stanowczo za dużo).
    A skarpetki z Mona Lisą są super, ale ja jednak wolę klasyczne, czarne :D Niestety, jestem wielki zmarźluchem ostatnio (co dziwne, bo zawsze byłam zimnolubna),więc dziwnie by wyglądało, gdyby do grubych, czarnych rajstop zza butór wystawały mi kolorowe skarpetki :D Czarne się nie rzucają aż tak bardzo w oczy.
    http://rena-uchiha.blogspot.com/2015/11/kolejny-szablon-poradnik-jak-zemdlec-w.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na post ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikałam w te rzeczy, poprzeglądałam, jest tu sporo fajnych propozycji!

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Co sądzisz o prawdziwym futrze vintage, np. z lumpeksu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzydzą mnie prawdziwe futra, nie kupiłabym i nie nosiłabym.

      Usuń
  24. Uwielbiam klasyczne płaszcze. Pasują zdecydowanie do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}