poniedziałek, 21 grudnia 2015

Aislestyle.com - uk online shop with prom & evening dresses

Jeśli wciąż nie macie sukienki na studniówkę albo szukacie czegoś eleganckiego na sylwestra, mam dla Was kolejne propozycje, które musiałam jeszcze wcisnąć przed świątecznymi postami. Co prawda nie będą to ani szalone zdjęcia przy lampkach na łóżku ani poradnik DIY choinka z makaronu, ale taki delikatny akcent świąt, który musi się pojawić, żeby zamknąć ten rok.
Wracając do sukienek, wydaje mi się, że są jeszcze bardziej eleganckie niż poprzednie, Aislestyle.com początkowo zajmował się jedynie sukniami ślubnymi, ale rozszerzyli swoją ofertę - teraz można tam również wieczorowe kreacje w różnych stylach i krojach. Każda sukienka jest szyta ręcznie, a więc można samodzielnie dobrać kolor materiału i wymiary, co mnie osobiście trochę zdziwiło, bo nie spodziewałam się takich luksusów, ale pozytywnie świadczy to o jakości usług sklepu. Poniżej 6 moich ulubieńców z ich strony, zapraszam do dzielenia się opinią:

Hello lovelies! I was asked to this promotion post for Aislestyle. My prom time is ticking so I'm still looking around for some great and elegant dress ideas. Also, I'm thinking of buying something for the New Years Eve, although I'm pretty sure I will end up drinking alcohol and watching anime in my room that night. Back to the Aislestyle, it is an online store registered in UK and their formal/prom dresses are manufactured in China. Beside great number of clothing, you can also choose colour of the fabric and order it tailor-made. They're having some amazing discounts right now so check it out as soon as you can!

                                               X                                               X                                                        X

                                         X                                                 X                                                    X

33 komentarze:

  1. Są niesamowiete, bardzo mnie urzekły :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czarna długa sukienka (4 obrazek) śliczna ♥
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne sukienki :)

    zapraszam do mnie :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 jak dla mnie najlepsza.
    Jest wręcz idealna :))
    A jej cena to: £113.99 (wow)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czwarta to czysty geniusz, sama mogłabym pomknąć w takiej na studniówkę. :')

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne sukni *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te sukienki z przezroczystymi elementami są genialne ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne sukienki <3.
    Ja miałam iść na studniówkę chłopaka, ale zmienił zdanie eh...
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda dziewczyna może poczuć się w nich jak księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sukienki :)Czarna krótka najlepsza :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No no poprzeglądałem ten sklep i muszę przyznać że mają w ofercie ciekawe ubrania. Z pośród tych które wybrałaś najbardziej podoba mi się pierwsza fioletowa :) Jest cuuudowna

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czwarta, ta czarna rewelacja! ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się wcześniej z tym sklepem ;))
    Cudowne sukienki! Niesamowite że są szyte ręcznie *.*
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wystrój bloga, obserwuję ;)
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne sukienki

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje! :*
    Świetny blog! Świetne zdjęcia!
    Super blog na prawdę :)
    Pozdrawiam <3

    Mój blog:
    http://maaziix33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie szukam sukienki na studniówke, straaasznie dziękuje ci za tego posta. Bardzo mi się przydał :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie http://allifee.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne sukienki znajdziesz tutaj:http://empati.pl/oferta/sukienki/sukienki
      Może któraś wpadnie Ci w oko.
      Pozdrawiam

      Usuń
  19. cool post!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie sukienki śliczne, ale najlepsza chyba ta różowa :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuje ;*
    cudowny blog i zdjecia super notki <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. All these dresses are beautiful! The first one is my favorite =)

    Lunie Chan - Le Blog

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}