piątek, 25 grudnia 2015

CHRISTMAS TIME

#np Lady Gaga - White Christmas

Wigilia minęła mi bezproblemowo, wcześniej przygotowałam sobie ruskie pierogi w wersji wegańskiej, bo z tofu, oprócz tego miałam jeszcze 2 inne rodzaje, panierowane pieczarki, kapustę, barszcz, zupę grzybową i kilka rodzajów ciastek, a więc całkowicie roślinne święta są możliwe, powiem więcej: można najeść się równie sycie.

Nie ma dla mnie bardziej świątecznego motywu niż szkocka krata, a białe rajstopki przywołują skojarzenia z dzieciństwa, dlatego stwierdziłam już we wrześniu, że ten outfit opublikuję w czasie świąt i od tego czasu czekał sobie w wersjach roboczych. Ta sukienka jest dla mnie ważna jeszcze z innego powodu i dlatego uznałam, że otrzyma swój post właśnie w tym wyjątkowym czasie. Dostałam ją od mojej czytelniczki, Hani. Nigdy nie pomyślałabym, że dostanę taką paczkę, a także mnóstwo innych listów, które zgromadziłam przez rok, a teraz wysypują się z pudełka. Lubię na nie patrzeć, bo wtedy widzę realny odbiór mojego bloga. Przez to dzisiejszy post dedykuję Hani i wszystkim innym osobom, które odezwały się do mnie w ciągu tego roku, Mówię Wam - nie ma nic lepszego niż fakt, że ktoś o Was myśli, kiedy kupuje sukienkę, widzi plakat Justina Biebera lub znajduje w domu malachit, którego brakuje Ci w kolekcji.


dress - Moddolly (gift from Hania <3) // shirt - Reserved // tights - H&M // creepers - ebay

65 komentarzy:

  1. Jejku, jakie to kochane, ślicznie wyglądasz w tej sukience. Pozdrowienia dla Hani!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka. ♥
    Świetnie wyglądasz. :)

    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka! Szkocka kratka to jest to.
    O nie masz grzywki. Szkoda, ładnie Ci w niej było :))
    Gratuluje (i trochę zazdroszczę) tylu listów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz <3 Gratuluję Ci takich oddanych czytelników, mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie ich jeszcze więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkocka krata <3
    Białe rajstopy <3
    Cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Merry Christmas! I wish all the best dear! kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz wręcz genialnie i tak nietypowo! :) super! :) a post bardzo miło mi się czytało :)


    pozdrawiam,
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam chyba musze wyprobowac pierogi z tofu !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Muszę kiedyś przetestować pierogi z tofu hmm.
    Pozdrawiam http://klaudiawysokinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkocka krata jest najlepsza :)
    pozdrawiam :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za życzenia :)
    Wzajemnie !
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :). Nigdy nie jadłam tofu, chyba czas to zmienić. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna sukienka!

    ♥ wesołych świąt! ♥
    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna ta sukienka, zakochałam się chyba

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie, że masz takich ciekawych czytelników, pozdrawiam i życzę dalszego rozwoju bloga
    opiniownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tego typu sukienki i sama wczoraj nanosiłam podobną! <3
    Koniecznie muszę spróbować takie pierogi, akurat mam tofu w lodówce :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka!!
    Fajnie ze czytelniczka ci sprawiła taki prezent <3 miły gest

    http://mery-neon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz prześlicznie, te białe rajstopki to naprawdę przypomnienie dzieciństwa :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No na pewno to miłe uczucie otrzymać taki prezent od czytelniczki. Już dostanie samego listu musi być fajnym uczuciem. :)
    Piękna sukienka i zdjęcia!

    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie to naprawdę miłe uczucie czytać takie listy i otrzymywać różne paczki ! Śliczne zdjęcia i bardzo fajna stylizacja ;)


    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna sukienka, zazdroszczę Ci takich czytelników :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo pasuje ci ta stylizacja :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz jak mała dziewczynka która idzie pierwszy dzień do przedszkola <3

    Buzi, T.

    PS: to komplement jak coś ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczna stylizacja ;D Mnie równiez święta mijają bezproblemowo (odpukać w niemalowane) :)
    Wesołych Świąt! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow gratuluję takich czytelników, chyba każdy o takich osobach wręcz marzy :D
    Piękne zdjęcia! Haha jakoś tak mi się przedszkole przypomniało, ach wspomnienia ^^

    Wesołych świąt :*
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, to musiał być niesamowite uczucie - dostać sukienkę i to jeszcze w swoim stylu :D Outfit jak zwykle świetny, muszę kupić białe creepersy. Wesołych i pełnych uśmiechu Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie były pierogi z soczewicą i grzybami, z grzybami i kapustą (mamine), zajebiaszczy barszcz z uszkami (również maminymi), i boczniaki po grecku. Obżarłam się nieziemsko :)
    Wyglądasz świetnie w tym outficie, mi też białe rajstopki kojarzą się z dzieciństwem, ale tutaj jest cud miód i harmonia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, widać że masz swój styl! :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie http://allifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super styl, ale ja bym białych rajstop nie założyła :3
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba właśnie polubiłam szkocką kratę. Wyglądasz świetnie! A te creepersy i kapelusz wszystko ładnie dopełniają. Na drugim zdjęciu wyglądasz trochę jak taka mała dziewczynka. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wygladasz <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę bratnia dusza, no może nie do końca, ale może chociaż przyrodnia? Też nie jem mięsa, tyle, że weganką nie jestem, ale wegetarianką :)
    Śliczna sukienka, tu się z tobą zgodzę, krata mi również kojarzy się ze świętami, zwlaszcza jeśli jest ona czerwona!
    Cudna stylizacja
    buziaki!
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna sukienka, ostatnio zakochałam się w szkockiej kracie i udało mi się tuż przed świętami upolować spódniczkę w takowy wzór :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  35. Doskonale rozumiem, co czujesz! Przed świętami zostałam zaskoczona listem od czytelniczki i to już było bardzo miłe, bo nie sądziłam, że ktoś się specjalnie pofatyguje, żeby mi to wysłać. Pewnie Twoja radość z tej sukienki była przeogromna, nie dziwię się :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj tak białe rajstopki to zdecydowanie powrót do dzieciństwa. Trzy czwarte zdjęć z przedstawień w przedszkolu to stroje w bardzo podobnym stylu haha. Nie będę ukrywała, że czekałam na tę notkę i w sumie teraz na tobie ta sukienka jeszcze bardziej mi się podoba. Uznaję to za jeden z lepszych zakupów haha. Bardzo dziękuję za wspomnienie mojej osoby- teraz jest mi tak milutko i z pewnością się rumienie choć tego nie widzę.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow! bosko wyglądasz <33 wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubie kratę. Świetna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  39. hha fajne w tych białych rajstopkach wyglądasz ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  40. Krata w takim zestawie faktycznie prezentuje się Świątecznie. Super!

    Pozdrawiam,
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna ta sukienka, bardzo do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  42. That dress is awesome! Love the collar-dress look.

    Melanie | The Mel Division

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia ^.^
    Stylizacja cudna dziewczęca ale zarazem z pazurem ^^^
    Może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i powiadom na blogu :)
    Anishia15.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz przeuroczo. Widać, ze prezent od Hani :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi też szkocka krata kojarzy się z świętami :) świetny outfit! a sukienka to cudo, świetny prezent :)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  46. przepiekna jest ta sukienka i rownie przepieknie w niej wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo mi sie podoba ta stylizacja, elegancka i dziewczeca! Super na sezon swiateczny!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina


    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo Ci do twarzy w tej sukience, Hania wiedziała co wybrac :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wyglądasz :) Sukienka genialna, już dłuższy czas szukam sukienki z kołnierzykiem i jeszcze nie znalazłam tej idealnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale wyglądasz cudownie ^^ ta krata jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}