poniedziałek, 21 grudnia 2015

DIY GIFT WRAPPING




Kupowanie prezentów jest stresujące, zabawa zaczyna się dopiero wtedy, gdy wszystkie paczki są już w domu i można przystąpić do ich pakowania. Trzeba wtedy dokładnie przejrzeć pół internetu, zapisać kilka pomysłów, zrobić listę zakupów i wyruszyć w teren po papiery do pakowania (torbom mówimy stanowcze nie, jest przecież cały rok na bycie leniwym), kilka rodzajów wstążek, papiery kolorowe, których nie kupowało się od czasów podstawówki, koronki, brokaty, laski cukrowe, czego tylko dusza zapragnie w tym magicznym okresie, gdzie wszystkiego jest pełno w sklepach.

Samo pakowanie sprawia dużo frajdy, bo wciąż nie wiem, gdzie przyciąć, gdzie zagiąć, ile kleju nałożyć i ostatecznie kończę ukrywając tę porażkę pod grubą warstwą wstążek, aczkolwiek trzeba przyznać, że jest już coraz lepiej. Co roku chorowałam (albo: "chorowałam") przed świętami, więc miałam dużo czasu na ręczne robótki. Tym razem jednak wycinałam płatki kwiatów i bileciki po nocach, zawijałam w papier, kiedy nikogo nie było w domu i właściwie można powiedzieć tegoroczny gift wrapping odbywał się w kilku etapach, ale nareszcie mogę pokazać efekty, a nuż ktoś zaczerpnie inspiracji. Osobom o słabych nerwach, ale dobrych chęciach polecam zaparzenie kubka melisy i trzymanie pod ręką mini choinki na których można odreagować stresujące zaginanie rogów.

Produkty, których ja użyłam: wstążki zakupione w Rossmanie i pasmanterii, bileciki wycięte z bloku kreatywnego (również wycięłam z niego środki kwiatów), piórka, laski cukrowe, taśma klejąca (v importatnt), klej, nożyczki, papierki kolorowe do wyłożenia prezentów w środku, papiery pakowane, pudełka. Nie lubię szału kolorów i tych kiczowatych papierów z mikołajami, które można kupić w marketach już od połowy grudnia, Brązowy to klasyka świątecznego minimalizmu, biały zaś świetnie kontrastuje się z czerwienią.

Nie odezwę się już do Was na blogu przed Wigilią, więc życzę wszystkim udanych świąt/przerwy świątecznej, dużo słodyczy, a mało niezręcznych sytuacji i pamiętajcie: w święta wypada pełnia księżyca, więc jeśli jakiś członek Waszej rodziny nie może się pojawić, to oczywisty znak, że jest wilkołakiem. Wesołych świąt!



Po tym jak złapiecie trochę pieniądza przez święta możecie zajrzeć na CHOIES, bo mają tam fajne wyprzedaże, a przecież nie ma nic lepszego niż obdarowanie samego siebie trafionym prezentem, bo rodzina nic o Tobie nie wie i kupuje coś bezużytecznego, hashtag treat yo self.

CHOIES
(obrazek przeniesie Was na stronę wyprzedaży)

55 komentarzy:

  1. Pięknie popakowane, teraz do łask wracają proste papiery bez zdobień :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zdobione prezenty, opakowanie DIY to najlepsze rozwiązanie!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/12/w-co-sie-ubrac-na-swieta-plus.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie zapakowałaś te prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona część świąt to jedzenie, a zaraz po tym pakowanie prezentów. W tym roku kupiłam razem z 10metrów papieru do pakowania, takie są piekneee:(


    Wesołych świąt! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zapakowane ja pakuje dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam pakowanie prezentów -czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej , moje pakowanie prezentów wyglada jakbym miala 2 lewe rece ( co jest prawda ) :)

    Pozdrawiam , Klaudia z bloga ♥ --> http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wygląda, taki prezent od razu robi się bardziej wyjątkowy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tym pakowaniem ;)

    http://bajeerancko.blogspot.com/ Zapraszam i zachęcam do obserwacji ;) Prowadzę też kanał na yt https://www.youtube.com/channel/UCEOjrV68FaP0jfv1hoBMaCw

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze nie mam zapakowane, ale uwielbiam takie posty ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na pakowanie:)
    Świetny blog, obserwuję!!!
    Zapraszam:

    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tobą z faktem, iż na bycie leniwym mieliśmy cały rok. Teraz musimy wykazać się pracowitością i oryginalnością.

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Jutro idę jeszcze po ostatnie prezenty i będę pakować :D
    Nowy przepis na Stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham pakować prezenty, mimo wszystkiego - jest to największa frajda! ;)
    frydrychmartyna.blosgpot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha racja, zawsze się dostaje same gówna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z okazji świąt, chce Ci życzyć wszystkiego najlepszego.
    I abyś nie przestała prowadzić tego bloga.
    Jeszcze raz Wesołych Świąt.
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam pakować prezent !

    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  19. nie umiem pakować prezentów, dlatego zawsze daje je do pakowania siostrze haha :D ")

    KLIK MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  20. super pomysł na opakowanie prezentu:)
    http://dreamilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety w pakowaniu prezentów nie jestem najlepsza i stawiam na proste rozwiązania :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie zapakowane prezenty !! www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tak samorobne opakowania prezentów :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł z tą laską, na pewno wykorzystam ;)

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie zapakowałaś te prezenty, gdybym dostała coś tak pięknie udekorowanego, na pewno bardzo bym się ucieszyła. Wypróbuję je w następnym roku, albo przy najbliższej okazji. :D

    ♥Mój Blog♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurczę szkoda, że wpadłam tu dopiero teraz, bo nieźle mnie zainspirowałaś, a prezenty już zapakowane :c Pomysł z laską wykorzystam pewnie w przyszłym roku, bo wyglądają mega uroczo :)

    Zapraszam również do mnie, dopiero zaczynam pracę na blogu i przyda się każda motywacja! http://meduzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam pakować prezenty <3
    Wesołych, radosnych i rodzinnych Świąt! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice ideas! You're so creative

    Would you like to follow each other?

    Kisses
    x Isabelle | Outfit Van De Dag

    OdpowiedzUsuń
  29. aż wstyd mi przyznać, że ledwo co potrafię zwyczajnie zapakować w papier :D

    a little CUP of ART - ilustracje, moda, kultura, sztuka

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja się zawsze męczę z pakowaniem ;P Świetny post!
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny pomysł na zapakowanie. Saba chyba bym tego nie zrobiła, bo nie mam talentu po prostu

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Oryginalny pomysł,bardzo estetycznie to wygląda.Ja w tym roku pudełeczka na prezenty obkleiłam mapami,to również świetnie wygląda :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepięknie zapakowane prezenty! Ja niestety nie mam talentu manualnego...haha:-)

    www.aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne zapakowane! Jak ja bym dostala taki to szkoda byloby mi go otworzyc haha.
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ja prezenty po prostu wkładam do ładnej torebki :)

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  36. zawsze chciałam tak ładnie zapakować komuś prezent :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt. Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie to wygląda. Kiedyś będę musiała zrobić tak prezent ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie bym zrobiła takie cudeńko, ale z moja, cierpliwością pewnie skończy się to nienajlepiej..

    WESOŁYCH ŚWIĄT :) !!

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny pomysł na pakowanie prezentów, dzięki za post, przyda się! :D Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam.
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoda,że zobaczyłam ten post po tym jak zapakowałam prezenty :)))
    http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Twoje paczki mi się podobają! Fajnie, że wycinałaś sama kwiaty :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Lovely post! Very well written. Keep in touch!
    http://www.beautyandfashionfreaks.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne pomysły kochana. Ja dopiero dziś zabieram się za pakowanie prezentów. Jeśli pozwolisz "zaczerpnę" trochę inspiracji.
    Wesołych Świąt, pozdrawiam annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak to śliczne wygląda, bardzo pomysłowe. W następnym roku na pewno zapakuję jeden z prezentów w ten sposób.
    http://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ojej jak pięknie zapakowane. Dzisiaj muszę jeszcze popakować prezenty. :/


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Tobie również Wesołych Świąt!
    Trzeba przyznać, że opakowania wyglądają naprawdę ładnie. Sam prezent zyskuje dzięki temu na wartości. Oczywiście tej niematerialnej. :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}