piątek, 4 grudnia 2015

★ FIRMOO GLASSES REVIEW ★

#np Justin Bieber - children

Nie wiem od kiedy czytacie mojego bloga, ale co wytrwalsi powinni pamiętać moją dokładnie drugą współpracę z Firmoo. Co prawda wyglądałam na zdjęciach jak dingle rompus, a że nawet nie miałam w starym domu kawałka ściany do zrobienia zdjęcia, to stałam na dworze przy ujemnej temperaturze. Ale czego nie zrobiłoby się dla raczkującego bloga? Nie było takiej rzeczy.

Dlatego byłam bardzo szczęśliwa, gdy znowu dostałam maila od Firmoo z propozycją wybrania dla siebie okularów. Tym razem zdecydowałam się na szare, z półprzezroczystymi oprawkami. Jakościowo są świetne, przychodzą dobrze zabezpieczone, w firmowym futerale. Mam zerówki, ale na stronie oczywiście jest możliwość dobrania odpowiednich szkieł. Zerkam na moją pierwszą notkę i jeśli nie skłamałam, to paczka szła przez tydzień, niestety teraz czas się wydłużył, bo czekałam na okulary niecały miesiąc. Nie było to dla mnie jednak uciążliwe, bo jestem przyzwyczajone przez ciągłe zakupy na chińskich stronach. Oprócz tego jestem bardzo zadowolona ze swojego wyboru, okulary są śliczne, wygodne i solidnie zrobione. Przyjemnie się pisze o takich firmach na blogu.



25 komentarzy:

  1. Pasują Ci, ja swoje muszę też zmienić, obejrzę asortyment sklepu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czegoś trzeba było zacząć nie? A poświęcenie takie aby wyjść w zimę na dwór bez kurtki to teraz częste zjawisko, no bo jak to stwierdziłaś- czego się nie robi dla raczkującego bloga.
    Fajnie się prezentujesz w tym modelu, w ogóle lubię twoją urodę :)
    Wyskoczył ci kawałek kody css w blogu, na samym dole jest jakiś kod.

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje współpracy!
    Są bardzo ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te okulary, pasują do ciebie! :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, wyglądasz świetnie w tych okularkach, muszę zajrzeć do ich asortymentu ;)


    pozdrawiam,
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. okulary rzeczywiście super, na selfie z aska i ig chyba wyglądasz najlepiej w tych okularach :) mega ci pasują :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te okularki, bardzo Ci pasują. Chciałam sobie kupić o podobnym kształcie, bo od kilku lat noszę ciągle takie same i już mi się znudził. :)
    http://zadumam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pod bardzo niekorzystnym kątem masz zrobione pierwsze zdjęcie :C Ale za to na drugim już wyglądasz bardzo ładnie, a okulary zresztą też xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się bardzo podoba pierwsze zdjęcie

      Usuń
  9. Bardzo do twarzy Ci w tych okularach :) Super klimatyczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylóweczka :) Wyglądasz w nich super, nie powiem, że ślicznie, bo do czarownic nie wypada... ups, powiedziałam :D
    W sumie nie są takie drogie, myślałam, że będą szły za jakieś 250 zł :)
    http://rena-uchiha.blogspot.com/2015/12/syoss-wonder-treatment-cellural-hair.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie sie prezentuja:)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te okularki, bardzo mi się podobają, ja niedługo będę zmieniać swoje :)
    Masz cudowne brwi *.*
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnei wygladaja i pasuja ci!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam podobne, tylko że czarne oprawki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie w nich wyglądasz ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niedawno wybierałam okulary od nich, po raz pierwszy. Jako że kupiłam sobie kilka miesięcy temu wymarzone eleganckie okulary, to od Firmoo wzięłam coś bardziej szalonego. Już nie mogę się doczekać aż je na żywo zobaczę - i mam nadzieję, że się nie zawiodę ;) Twoje świetnie na Tobie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz, a okulary są cudne! Niedługo idę na wizytęu okulisty, bo mam sporą wadę wzroku, i bede musiala zaczac rizgladac sie za oprawkami, kto wie - moze wybiore cos z tej firmy :D
    Możesz też wziąć udział w mojej akcji "Zróbmy razem kartkę!", a wszystkie szczegóły znajdziesz w moim ostatnim poście. Buziaki:*
    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz w nich fantastycznie, pasują Ci :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog, pozdrawiam i zapraszam również do mnie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}