piątek, 11 grudnia 2015

They wanted let her burn but she was fireproof

#np Lor - Patty Boo

Z jednej strony podoba mi się to, że zdjęcia są przyciemnione, a światło żyrandola utworzyło na ścianie delikatny gradient, z drugiej mam ochotę rozpisać się na kilka zdań, jak bardzo mi jest przykro, że nawet nie mam czasu zrobić porządnych zdjęć o przyzwoitej porze i zabieram się za bycie modowo blogerko, gdy zachodzi już słońce. Akurat jestem po chorobie i nie chciałam latać po dworze w zwiewnej kiecce, więc musicie to zrozumieć i wybaczyć mi. Na pocieszenie mam filmik, który musiałam zrobić w ramach współpracy, a który dodatkowo odpowie Wam na pytanie, dlaczego nigdy nie nagrałam niczego na youtube, zapraszam: https://www.youtube.com/watch?v=8BUgs6cwDDo

Powoli zaczynam robić świąteczny klimat na blogu, bo dla mnie święta w ubraniach to przede wszystkim kolor czerwony i szkocka kratka. Jeśli nie poznajecie tej sukienki, to przedstawiałam Wam ją w studniówkowych propozycjach kilka postów niżej, pochodzi ze sklepu Fashionmia. Najprawdopodobniej ubiorę ją na swojej studniówce, ale troszkę inaczej, więc to nie jest do końca tak, że wszystko już zdradziłam na blogu. Co to to nie! Tak naprawdę sama nie wiem, jak będę wyglądać, a to zaczyna się robić stresujące, bo wszyscy zdaje się, że już są umówieni do fryzjerek i kosmetyczek, a ja jestem za leniwa, żeby cokolwiek zrobić w tym kierunku. Właściwie siedzę i myślę, że to nigdy nie nadejdzie.





dress - FASHIONMIA /. shoes - ebay // hat - ebay

43 komentarze:

  1. Te zdjęcia są świetne, a zwłaszcza to pierwsze. Trochę w stylu lat 30 i świetnie pasowałabyś do hotelu Cortez ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twoj styl :* Co do przygotowań do studniówki, masz jeszcze trochę czasu! Zmotywuj się bo studniówka będzie jednym z ważniejszych dni w Twoim życiu :*
    http://www.xfromtheotherside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jednak nadzieję, że moje życie nie będzie aż tak tragiczne

      Usuń
  3. Od razu poznałąm ta sukienkę z tamtego postu! :D Wyglądasz majestatycznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. You look so classy. Love the dress! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bajecznie na tych zdjęciach, jak wyrwana z magazynu z lat 30. Pięknie!
    Sukienka ma piękny kolor, świetnie ci w nim. A co do studniówki lepiej zacznij coś szukać bo jest taki szał, że możesz nie znaleźć nigdzie miejsc do kosmetyczki czy fryzjerki c;

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka, buty, fryzura - WOW <3
    zazdroszczę Ci w sumie tej okołostudniówkowej gorączki, mnie to ominęło - miałam najgorszą studniówkę na świecie...

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia są fajne, takie klimatyczne (tylko ty potrafisz zrobić coś klimatycznego z takim… niesprzyjającym światłem). Zakochałam się w twoich włosach, zwłaszcza na filmiku, serio wyglądasz bajecznie w krótkich:) Sukienka na +.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa stylizacja. uwielbiam połączenie czerwieni i czerni

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Świetna ta sukienka, rzadko spotyka się teraz takie! Chociaż sama raczej bym jej nie wybrała na studniówkę, ale do Ciebie bardzo pasuje! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  11. ojaaaa
    Sukienka piękna, ale buty prze prze śliczne

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jaka mrocznosc
    serio sie zakochałam bo uwielbiam takie klimaty
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty masz fenomenalne! Jeju sama bym chciała mieć takie.
    Ale.. pewnie bym się w nich zabiła. Podziwiam Cie że dałaś radę w nich przejść na filmiku :D
    Życzę powodzenia w sprawach organizacyjnych przed studniówką. Mi by się też nie chciało ogarniać fryzjera, kosmetyczeka i innych dupereli :p
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz.Fajnie, ze masz swój styl :D


    rilseee.blogspost.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przejmuj się, że nie miałaś okazji zrobić zdjęć na dworze z naturalnym światłem, bo te zdjęcia są naprawdę dobre a światło żyrandola dodało odpowiedniego klimatu.
    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że gdybyś nabrała wprawy to byś mogła też nagrywać :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcia :)

    www.natalia-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie wyglądasz

    Rzadko można spotkać blogerów, którzy prowadzą blog o wszystkim na platformie tumblr.com. Na tej platformie można spotkać z kolei dużo blogów z inspiracjami. Ja postanowiłam udowodnić wszystkim, że ta platforma jest warta uwagi i można pisać bloga lifestyle. Zapraszam do mnie: http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja nie w moim guście, ale bardzo mi się podoba, że jest taka oryginalna! :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. w sumie jestem ciekawa jak dokładniej się ubierzesz na studniówkę, dlatego mam nadzieję, że na instagramie dodasz zdjęcie przed nią! :)
    https://www.hiszox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również mam w tym roku studniówkę. :) Moja sukienka również będzie długa, ale bordowa. Twoja propozycja bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę Ci tej sukienki tak bardzo
    Moim zdaniem jest to Twoja najlepsza stylizacja, oczywiście z tych, które pokazałaś na blogu

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjecia slicznie wyszly wiec nie masz sie co martwic! Fajna sukienka <3

    No niestety to historia mojego zycia ze wszyscy mysla ze w hiszpani zawsze cieplo, a jednak juz nie ma tak fajnie w zime jak kiedys i marzniemy hahaha ! Pozdrawiam i zapraszam do zagladania

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nie martw się, ja sukienke na studniówkę kupiłam tydzień wcześniej, buty trzy dni wcześniej a fryzurę robiła mi koleżanka, kilka godzin przed :D i tak wiele rzeczy nie wypaliło, tuż przed wyjściem z domu pękły mi paznokcie ale bawiłam się świetnie, bo nie wygląda na studniówce jest najważniejszy tylko znajomi :)
    wyglądasz super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wygladasz <3 świetny look
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. każdy ma swój gust! :p
    co do sukienki jest taka odkręcona trochę, nie sztampowa. z pewnością wyróżnisz się z tłumu jesli założysz ją na studniówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham vintage, a ta sukienka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienka świetna i bardzo oryginalna, mi tam flimik się podoba i te buty *.* ! ja już zamówiłąm sukienkę na studniówkę, makijaz wykonam sama :P tylko że w mojej klasie postatnowiliśmy nie mieć takiej typowej studniówki tylko bardziej na luzie więc nie ma takiej presji.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna sukienka i fryzura!

    nasty-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Łał chyba cofnęłam się w czasie patrząc na twoje zdjęcia ;d Nie ubrała bym się tak ale to nie zmienia faktu że kiecka extra :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna kiecka :D Zdjęcia wcale nie są złe. Życzę zupełnego powrotu do zdrowia, tak, żeby latanie w kiecce za zewnątrz nie było Ci straszne. :P
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz!;> Bardzo klimatycznie i retro! ;) http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna sukienka :) Jesli chodzi o studniówkę, to mnie czeka jeszcze trochę przygotowań, a ten dzień zbliża się wielkimi krokami.. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zupełnie nie mój klimat, ale świetnie to na Tobie wygląda. Widać, że dobrze się w tym czujesz, ja bym się nie odnalazła. A studniówką nie ma co się przejmować! Co ma być to będzie. Ja na swojej nie bawiłam się za dobrze, wyłam przed nią i chciało mi się wyć po niej. Istna tragedia, jeszcze do tego z okresem... Takiego farta to chyba tylko ja mogę mieć... Ale polonez odtańczony... Tyle szczęścia.

    Pozdrawiam serdecznie:)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjne zdjęcia, cudowny klimat i oryginalność ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Blog genialny jak styl... zostaję tu.

    foggysilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniałe zdjęcia, ponownie idealna stylizacja, bardzo tajemniczo i z gracją ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}