środa, 6 stycznia 2016

COLLEGE CONFIDENTIAL / BANGGOOD.COM


#np Oasis - Falling down

Teraz można powiedzieć, że spóźniłam się o rok z pokazaniem tego edytorialu i pewnie przynajmniej kilka osób widziało go już we wrześniu, bo wtedy ukazał się w Jalouse. Ostatnio rzucono mi kolejne wyzwanie, żeby zrobić wishlistę, tym razem ze sklepu Banggood.com, więc zaczęłam szukać inspiracji, żeby pokazać to w nieco ciekawszej formie niż zdjęcie, link i prośba o spełnienie mojego marzenia, żeby dostać za darmo kawałek materiału. Zaczęłam przeglądać starsze inspiracje, które zapisałam sobie w ulubionych i odkopałam College confidential. Szkolna estetyka nigdy nie wychodzi z mody, krata, torebki-teczki, oskfordki, berety to ponadczasowe elementy, które warto mieć w swojej garderobie i od czasu do czasu przebrać się za dziewczynę w pierwszym dniu college'u. Przynajmniej tak sądzę od zeszłego roku, gdy dostałam beret na święta i z początku nie widziałam go na sobie, nawet nie wiedziałam pod jakim kątem go przekrzywić, ale wszystko przychodzi naturalnie. Albo od czasu, gdy zobaczyłam w lumpie czarne bolerko z satynową wstążką i odruchowo wrzuciłam je do koszyka, bo przecież już dawno wyrosłam z takich ubrań. Lubię ten edytorial ze Stellą Lucią, bo mimo ciemnych kolorów i dość ciężkich ubrań wydaje mi się niesamowicie dziewczyński, jest w nim coś hipnotyzującego. 

Dlatego dziś, skromna wishlista w stylu "jak wyglądać na dobrego ucznia, nawet jeśli się takim nie jest". Wszystkie ubrania są podlinkowane.




Now we can say I'm a year late posting the College Confidential editorial featuring Stella Lucia for Jalous but I was asked to do another wishlist. This time from Banggood.com. I started to scroll down old inspirations and found this one. So today I'm presenting school aesthetic inspired collage. Don't forget to click the links and check the clothes on their site!

Also check some other goods from their store:

College Confidential
Jalouse September 2015
Photographer: Piczo
Stylist: Marie Gibert
Model: Stella Lucia

29 komentarzy:

  1. Torebka i skarpetki z mona lisą są po prostu cudowne. Uwielbiam wszelkiego rodzaju skarpetki haha stąd mój zachwyt. Zakolanówki z kokardkami są przesłodkie, chętnie bym je ubrała do szkoły. Linki poklikane. Zasługujesz na ten "kawałek materiału", jak to określiłaś.
    Pozdrawiam ciepło, miłego dnia!
    ~Zwykła dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspo! Uwielbiam takie klimaty, wybrałaś naprawdę ciekawe ubrania :) Skarpetki z Mona Lisą są klasycznie świetne, jednakże nie nałożyłabym ich, bo... nienawidzę gdy widać mi skarpety :/ (dlatego noszę albo stopki, albo czarne :D)
    Spodnie i marynarka są super! ♥
    http://rena-uchiha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna spódnica ;) poklikałam.

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych spodniach <3 Chociaż wolałabym takie tylko z wyższą talią. Ale i tak są boskie, że o matko <3
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, te skarpety są super! :3
    Ciekawy post!



    Zapraszam na bloga prowadzonego przez 2 nastoletnie przyjaciółki!
    KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się <3
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis i blog . Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga .

    agata115.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę Stellę na oczy, ale zaraz przekopię tumblra w poszukiwaniu jakiś jej zdjęć, prześliczna dziewczyna. A skarpetki z Moną Lisą bym nosiła, chociaż chyba wolałabym mieć na swoich "Skały kredowe na Rugii" Friedricha. :3

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie tak jak ktoś napisał powyżej to nie za bardzo mój styl jednak na zdjęciach wyszło to ładnie :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post and amazing pictures :)...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sesja jest taka piękna, mimo, że nie należę do art hoe'ów, bo preferuję inną estetykę, to uważam, że owszem jest w nich coś hipnotyzującego. Życzę owocnej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta dziewczyna jest niesamowita !

    Pozdrawiam
    kobietanaemigracji.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :) niestety, to nie mój styl

    wankostories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikałam :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post :)

    veronicalucy.blogspot.com
    https://www.facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zakochana w takim stylu, jest po prostu cudowny!
    BG ma świetne ubrania i mam nadzieje, że nie będę miała problemu z dobraniem rozmiaru.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie do końca jest to mój styl, ale przyznam, że na innych bardzo mi się podoba :) I faktycznie nigdy nie wychodzi z mody!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 countries of the world! and more than 22,500 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, zdjęcia tej modelki.. Marzenie.
    Super propozycja ubrań. Ubierałabym.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie looki, pozornie niby grzeczna dziewczynka, a jednak coś w niej jest, takiego innego, taki mały diabełek ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    naoffashion-klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Link nr.3 nie działa. Jakiś błąd wyskakuje, reszta poklikana bez problemu.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}