piątek, 29 stycznia 2016

MONTHLY INSPIRATIONS: RED

#np Lor - death comes on foot

Kiedyś dość często dostawałam pytania dotyczące mojego moodboardu, a post z 2013 miał swoje momenty sławy, kiedy z nieznanego mi powodu wybijał się ponad nowsze notki. Swojej tablicy nie zmieniam tak szybko, bo chyba wyrzucono by mnie z domu za takie marnotrawstwo toneru, ale z każdą porą roku wieszam nowe obrazki, a na bieżąco umieszczam tam miesięczny plan/kalendarz, bilety na różne wydarzenia i serduszkowe sticky notes w kolorze irytującego różu, który zmusza do szybkiego zrealizowania przypomnienia. I chociaż wszyscy mogą przejrzeć mojego Tumblr, stwierdziłam, że raz na miesiąc będę zbierać moje ulubione obrazki w kolaż inspiracji, ale jest jedno urozmaicenie - dobrane są one kolorystycznie. Czego zresztą można spodziewać się po osobie ubierającej od stóp do głów czerń. No, nie lubię szaleństwa kolorów i tyle.

W tym miesiącu wybrałam czerwony. Bo podoba mi się sesja Kiko Mizuhary, kąpiel w kwiatach, odjazdowe przypinki, ślizganie się na krwi z Why don't we play in hell?, skany z magazynu FRUITS i kilka innych rzeczy, które chcę, żebyście zobaczyli, stąd pomysł na serię. Mam nadzieję, że będzie dla Was odrobinę przydatna, a przynajmniej dostarczy jakiegoś doznania estetycznego na krótką chwilę. Zapraszam:

29 komentarzy:

  1. Sesja rzeczywiście fajna ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tymi kolorowymi inspiracjami. Mega mi się podobają. To ciasto jest piękne *u*.

    PS
    Twoje lekcje gotowania na snapie są super! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja jest niezwykła oddaje wiele emocji. Świetne inspiracje, czekam na następne.
    Pozdrawiam! (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że niesamowite są te zdjęcia ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great collage pictures! I love Tumblr we found a lot of amazing photos *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem gdzie znajdujesz tak fantastyczne zdjęcia, ale czerwień dominuje w tak cudowny sposób..

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowane nie jestem fanką koloru czerwonego, ale te inspiracje po części przekonały mnie do niego, więc w takiej wersji go kupuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia bardzo pomysłowe!

    Zapraszam do zadawania pytań: http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zdjęcia są świetne;) Uwielbiam Tumblr'a i to, że można tam znaleźć fajne inspiracje;)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam posty z inspiracjami! Ja zawsze szukam inspiracji na weheartit i tumblr! Kocham kolor czerwony!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sesja!<3


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam posty z inspiracjami! <3 te zdjęcia są bardzo kreatywne :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie połączyłaś te zdjęcia :) Całość wspaniale się komponuje :)
    Zapraszam http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To raczej nie jest mój gust, jednak ta filiżanka jest świetna!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten post bardzo mi się podoba, jest zdecydowanie inny niż wszystkie inne, a ta sama kolorystyka zdjęć jest naprawdę świetnym pomysłem. Ach, uwielbiam inspiracje :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne inspiracje

    zapraszam do mnie na bloga , on nowego roku wróciłam z nowymi pomysłami : http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, teraz dopiero zdałam sobie sprawę jak bogatą symbolikę ma kolor czerwony. Nie ma tu chyba dwóch obrazków o tym samym znaczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czerwień ma coś w sobie :) Coś przyciągającego :) Mimo że też w 99% ubieram się na czarno,jakoś zawsze lubiłam czerwony :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na blog, zgadzam się na takie comiesięczne sesje :D *łaskawca*

    http://rena-uchiha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sesja świetna! Uwielbiam czerwony a w szczególności na ustach i paznokciach - seksownie i kobieco :)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są te inspiracje! Fajnie rozdzielasz je na kolory!
    Nowy post z konkursem na Stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne stylizacje i fajny pomysł z tym żeby je kolorami robić :)

    Nowy post na blogu :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezu jakie cudowne inspiracje *.* Szczególnie ten pierwszy obrazek *>*

    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}