piątek, 8 stycznia 2016

I know you always lead me to another Eden


Czarne sukienki są na tyle uniwersalne, że nie ważne, czy idziesz świętować sukces, czy może grzebiesz trzeciego męża (albo jedno i drugie?), nadadzą się świetnie na każdą okazję. Ostatnio brakowało mi czegoś takiego w szafie, szczególnie po mojej fali miłości do golfów. Gdyby nie to, że spędziłam sylwestra na oglądaniu Higashi no Eden, pewnie wstrzeliłabym się w coś takiego na sylwestra. Stety niestety wkroczyłam w nowy rok rozbita emocjonalnie przez tę serię, którą chciałabym wszystkim polecić, ale z drugiej strony nie wiem, czy życzyłabym komukolwiek przejścia przez taki wir uczuć. Równie dobrze można wbić sobie tępy nóż w serce. Kilka razy. Z tego powodu nawet cieszę się na powrót do szkoły, bo znowu będę musiała podporządkować się realnym problemom.

We wtorek przeżyłam również własną studniówkę i w tej chwili chciałam zwrócić się do wszystkich osób, które odradzały sukienkę z długim rękawem - gdybym Was posłuchała, nigdy nie wróciłabym stamtąd żywa. Z drugiej strony mam za dużo postów do dodania, więc nawet gdybym wyskoczyła z ramiączkami i gołymi pleckami, wróciłabym jako Hone-onna.
Nie wiem właściwie, jak powinnam podsumować tę imprezę. Nie żałuję, że tam byłam, ale też gdybym nie poszła, wcale nie byłoby mi źle.


dress: CNdirect // furry clutch - allegro.pl // rings - H&M + CNdirect //shoes - ebay


51 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetne. Kształt brwi dodaje Ci powagi. ^^ Anime na pewno obejrzę zaraz jak skończę Vikings, bo bardzo podoba mi się "kredka". :D

    Mój blog | Mój fanpage | ROZDANIE: zegarek

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czarne sukienki, w zasadzie tylko takie mam haha świetna jest ta włochata torebka ze zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie czerń w ogóle przeważa, zdjęcia są świetne, wyglądasz super
    Nowy post, serdecznie zapraszam
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Cię, twojego twittera i stylizację. Pierwsze zdanie mnie rozbroiło "czy idziesz świętować sukces, czy może grzebiesz trzeciego męża (albo jedno i drugie?)" hahah. Masz niesamowitą urodę, wyjątkową. Przyciągasz...
    Dobra, za dużo chciałam ująć rzeczy w jednym komentarzu. W każdym razie trzymaj się. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. "nie ważne, czy idziesz świętować sukces, czy może grzebiesz trzeciego męża (albo jedno i drugie?)" SLAYYYY
    Wyglądasz tak dobrze, jfknbjshvfgj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama kupowałaś tę sukienkę? Nie ma problemów z tą stroną internetową, przesyłką itd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam ją w ramach współpracy! Natomiast strona jest jak najbardziej rzetelna, nie miałam żadnych problemów z przesyłką :)

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz :)
    Ja właśnie to samo ze 100 dniówkę miałam, nie żałowałam że poszłam, ale jakbym nie poszła to też by było dobrze ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie jest normalne, żeby wyglądać tak fab. Z każdym postem kocham cię coraz bardziej, serio.
    Świetne zdjęcia, pięknie wyszłaś, wyglądasz na sporo wyższą, niż jesteś <3

    ☽ Grey Skies ☾

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię taki czarny humor w twoim wydaniu. Spoko notka. Anime, które wymieniłaś w poście na pewno (zżera mnie ciekawość, albo pociąga mnie masochizm) XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham Twoje buty i sukienkę, czarna, prosta, a przede wszystkim ma golf, a ja podobnie jak Ty kocham golfy od jakiegoś czasu :)
    naoffashion-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, mam takiego samego futrzaka, tylko, że różowego :P Super stylizacja, bardzo mi się podoba :) 2 lata temu byłam na mojej własnej studniówce. Sama! Szału nie było, dupy nie urywało. I tak samo jak Ty: nie żałowałam, że byłam, ale gdybym nie poszła, to też źle mi by nie było. No może po było mi trochę przykro z powodu tego, że tyle pieniędzy moich rodziców na to poszło (1 osoba płaciła ponad 400 zł hasztag ojaperdole a do tego sukienka itd), a nie było jakoś fantastycznie.
    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Ja do studniówki mam jeszcze 2 lata, ale pewnie szybko miną ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny look .Kocham czarny kolor ;-)
    Pozdrawiam

    golde-dor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje poczucie humoru hahah pierwsze zdania posta są świetna :D
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Od lat preferuje czerń, wywodzi się to pewnie z faktu że od jakichś 20 lat słucham.rocka i metalu, jako że w pracy muszę przywdziac biel lub granat to po godzinach płacowych wstałam się w swój ulubiony kolor niczym w drugą skórę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ci ślicznie w krótkich włosach, całkiem inaczej wyglądasz.
    Zaciekawiłaś mnie tą serią i chyba się zabiorę w ferie, bo co innego mogę robić? Śliczna stylizacja, kocham twój styl co nie raz już mówiłam.
    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja, uwielbiam kapelusze :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ubrałaś te buty, które dodawałaś na grupę? Przeżyłaś poloneza? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ubrałam ich, chociaż mogłam, bo poloneza nie tańczyłam :( ale stwierdziłam, że wygodniej mi będzie w zwykłych szpilkach, bo gdyby wzięła tamte, na sto pro musiałabym brać jeszcze jakieś na zmianę, a jestem leniuszkiem śmierdziuszkiem

      Usuń
  20. O widzisz, ja studniówkę mam za 2 tygodnie. :) Średnio chcę na nią iść, ale zobaczymy jak będzie.
    Świetna jest ta futerkowa torebka.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sukienka! Ja też mam w swojej szafie czarną z golfem, ale moja jest taka bardziej oversizowa. A Twoja, booooska! Meega mi się podoba!
    Ogólnie poprzeglądałam sobie poprzednie Twoje notki i chcę teraz napisać, że masz coś takiego w sobie, co sprawia, że nie mogę oczu oderwać. Ja czasami tak mam, to nie żadne zboczenie :D Ale to dobrze, bo zapisujesz się w czyjeś pamięci, jesteś po prostu oryginalna :)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz, jak zawsze, świetne buty :D Sukienka też niczego sobie, a w połączeniu z kapeluszem- perła! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku jaka Ty jesteś śliczna. ta torebka jest piekna, szukalamtakiej tylko nieco wiekszej.

    http://lala-mala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealne rozpoczęcie posta - kocham Twoje lekko ironiczne wtrącenia, żarciki.
    czarne sukienki są wspaniałe za swoja uniwersalność. Mi ostatnio takich także brakuje w szafie.
    Z chęcią pooglądam Higashi no Eden.

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna stylówa!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam twój blog!Zawsze masz świetne outfity, zazdroszczę kapelusza.
    zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Też uwielbiam czarne sukienki! Mam pare w swojej szafie. Świetna stylizacja i torebka cudowna! :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny outfit!
    Ta kopertkówka/torebka z futerkiem zapadła mi głęboko w serducho, jest cudowna! *.*
    A o tym wirze uczuć to coś wiem zwłaszcza z tym nożem w serce. Tak kilka razy. Nie fajne uczucie i na pewno nikt by takiego nie chciał przeżyć, ale cóż..takie życie.
    Oby wszystko było dobrze i tylko lepiej :)!
    NAJNOWSZY MÓJ POST - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czerń to klasyka, zawsze będzie wyglądać dobrze, u Ciebie się sprawdziła. Sukienka bardzo fajnie się prezentuje. W wolnej chwili zapraszam do siebie, u mnie również czerń gości w ostatnim poście, buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post masz bardzo fajnego bloga i piszesz bardzo ciekawie oby tak dalej ! :)
    obserwuje i licze na to samo :) !
    ZAPRASZAM DO MNIE NA GIVEAWAY -> dblazkowska.blogspot.com.ZAPRASZAUM GIVEAWAY U MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz, ta torebka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie nie tylko seriale, ale głównie książki powodują że taki nóż by się przydał... Stylizacja trochę nie w moim guście ale wygląda całkiem fajnie :D

    Pozdrawiam xx
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam tą stylizacje ! All black zawsze hot !
    Ja miałam swoją studniówkę rok temu i chcialabym ją powtorzyć , sama będziesz tak myslala z uplywem czasu więc dobrze ,że poszłaś :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Owh, wow! Great outfit, love your furry clutch! (:

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wyglądasz!:*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja coraz bardziej przekonuję się do golfów. Bardzo ładna sukienka :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny zestaw!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz rewelacyjnie <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Twoja fryzura jest po prostu nieziemska. A pierwsze zdanie wygrywa wszytsko:")

    OdpowiedzUsuń
  41. Czarna, najprostsza sukienka jest zawsze najlepsza :)


    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  42. ladna ta sukienka :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta sukienka jest genialna! Koniecznie muszę się w podobną zaopatrzyć ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Fenomenalna stylizacja!:) Bardzo mi się podoba. Masz rację w tym, że czarna sukienka pasuje praktycznie na każdą okazję.:)
    Cieplutko pozdrawiam, życzę Ci sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!:)
    Mój blog->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  45. kocham czerń w każdym wydaniu! ja swoją studniówkę miałam w niedzielę, miałam nie iść, nie była to oficjalna studnówka.. jednak po namowach koleżanek i wszystkich innych poszłam i żałowałabym gdyby mnie tam nie było! bawiłam się świetnie choć moja sukienka jest trochę w złym stanie ale myślę że uda się ją uratować :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}