czwartek, 4 lutego 2016

MID WINTER WISHLIST

#np Brooke Candy - Happy days

Na wstępie chciałam przeprosić za taki wysyp postów, które wymagają mniejszego nakładu pracy, czyli postów, które nazywam zapychaczami, bo nie robię do nich żadnych zdjęć, a tylko siedzę po nocach i jak nawiedzona wyszukuję obrazków. Potem wprawnie sklejam je w Photoshopie i czerpię profity (#slut4freechlothes)
Matura coraz bliżej, a ja wciąż przewalam się z miejsca na miejsce, więc powoli zwiększam tempo nauki. O notkach myślę intensywnie i obiecuję przysiąść do pisania przy feriach.  Wydrukowałam sobie nawet specjalny plan na luty i próbuję jakoś zebrać swoje życie do kupy Czy ktoś jest zainteresowany moimi szkolnymi smutkami? Muszę naprawdę na bieżąco pozbywać się negatywnej energii, inaczej ten dekadencki nastrój doprowadzi mnie do klubu kochanków Śmierci. Wybaczcie. Na odstresowanie musiałam zrobić sobie kilka sklejek, bo teraz wszędzie takie wyprzedaże i w ogóle, tańce hulańce swawole,  Podlinkowane są rzeczy z banggood.com, oczywiście miło byłoby, gdybyście kliknęli, bo wybrałam Wam bardzo ładne rzeczy (buty numer 1 mnie wzywają...). Swoją drogą, czy też macie takie wrażenie oglądając niektóre wishlisty, że ktoś wziął pierwsze-lepsze ciuchy ze strony, bo nikt nie założyłby w 2016 bluzy z napisem "swag"? Jeśli tak jest naprawdę to musicie podwójnie docenić mój wysiłek, bo mnie się te rzeczy naprawdę podobają, o. A te niepodlinkowane wyszukałam na fashioliście, niektóre są designerskie, więc strach patrzeć na cenę, ale cieszą oko, więc umieszczam je jako inspirację. 


1, lace up platforms // 2. double moon ring // 3. crybaby cap // 4. peace jacket // 5. crystal bracelet // 5. black onepiece // 6. simple sunglasses // 7. beige coat // 8. crystal ring

1. turtleneck dress // 2. simple sweater // 3. checkred coat // 4. embroided dress

1. PU leather crossbody bag  // 2. black dior inspired shoes // 3. rose gold ring  // 4.  simple round glasses // 5. lace bra // 6. PU leather bag // 7. golden necklace

Nie wiem, jak z Waszą spostrzegawczością, ale na wszelki wypadek napiszę, że zmieniłam trochę wygląd bloga. Czeka go jeszcze kilka ulepszeń, ale wygląda dla mnie świeżo i może nawet bardziej profesjonalnie, bo uwaga: zastosowałam aż jeden kod w HTMLu (!!!!). Zabawy w informatyka to kolejna atrakcja tegorocznych ferii, aż nie mogę się ich doczekać. 

21 komentarzy:

  1. Widać zmiany w wyglądzie bloga. :) Wyszły na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać zmiany w wyglądzie bloga, ale to tylko na lepsze. Szczególnie w oczy rzuca się nowe zdjęcie. To prawda czasem niektórzy nawet się nie przyłożą do wykonania "głupiej" wishlisty, no cóż dla nich pewnie ważne są tylko darmowe gacie. Zdecydowanie najbardziej spodobały mi się rzeczy z ostatniego obrazka ahhhh
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W butach z pierwszego obrazka właśnie się zakochałam.
    Widziałam wiele beznadziejnych wishlist, takie pojawiają się zazwyczaj na blogach, które mają po.. 20 obserwatorów? Więc nie ma się co dziwić (#onlybenefits). Mi nowy wygląd bardzo się podoba, pierwsze co rzuca się w oczy to nagłówek, ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak się bardzo starasz i wkładasz całe serducho w prowadzenie bloga! :)
    My, wierni czytelnicy będziemy tak czy owak widzieli twoją pracę w to, aby jak najlepiej go prowadzić i rozumiemy, że masz maturę oraz że musisz się uczyć - ona teraz jest najważniejsza więc życzę Ci powodzenia w nauce! :)
    Outfit 1 jest najpiękniejszy *.*
    NAJNOWSZY POST-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne ubrania. Same perełki *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie długo koniec roku szkolnego wtedy odpoczniesz :) Najlepsza według nie kurtka (nr.4) :D /http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również ostatnio robię takie posty i mam zamiar porządnie przysiąść dopiero w ferie, bo inaczej nie dam rady ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz design bloga ciekawszy :) pierwszy zestaw!
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  9. ja kocham oglądać wishlisty jak są super, ale nienawidzę ich robić, bo te ohydkowe zajmują sto lat dłużej niż normalne :< ale czego się nie robi dla bloga :((((((

    Całuski, T.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tymi wishlistami to mam trochę love-hate relationship. Bo kocham ślęczeć godzinami na tych wszystkich stronach, podziwiać te wszystkich piękne fatałaszki (nawet sklejać w ps lubię!), ale potem ogarnia mnie nienawiść do siebie, że nie potrafię oszczędzać i nie mogę sobie kupić niczego powyżej 100 cebulodolarów :( Ale wishlisty innych to czysta przyjemność - pod warunkiem, że nie widzę jakichś obrzydliwych rzeczy typu wspomniana przez Ciebie bluza z brzydkoczcionkowym napisem "swag".

    ps wiązane platformy faktycznie są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Łoł.. super !
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/favourite-place.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Te ubranka są przepiękne!
    Oj, matura... dasz radę ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Też czasem mam wrażenie, że ludzie robią wishlisty z pierwszych lepszych ciuchów znalezionych na stronie :P
    Nie wszystkie rzeczy które wybrałaś bym na siebie włożyła, ale to nie zmienia faktu, że są one całkiem ładne :) Mam po prostu inny styl ;)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne i unikatowe rzeczy wybrałaś :) super!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę że nie tylko mnie matura czeka... powodzenia i wytrwałości w przygotowaniach do niej, chyba się przyda ;*

    Obserwuje i zapraszam do siebie allifee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Turtleneck dress świetna :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam----->Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne rzeczy, ten biustonosz z 5 idealny! :)
    zapraszam do mnie http://szanellaa.blogspot.com/2016/02/walentynkowe-sodkosci.html

    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko fajne, ale ten staniczek jakiś niekształtny

    OdpowiedzUsuń
  19. ale sliczny ten stanik w koronke:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}