piątek, 26 lutego 2016

what's the point in being young?

#np Cruel Youth - Mr. Watson

Moje ferie niestety zmierzają ku końcowi, ale ileż można leżeć w domu i przewalać się z kąta w kat udając jakieś przygotowania do szkoły? Dlatego nawet cieszę się z ich końca, bo nareszcie porządnie zajmę się nauką, Aczkolwiek leżenie w łóżku i czytanie zbioru niemieckojęzycznych opowiadań grozy i fantastyki będzie miłym wspomnieniem tegorocznych ferii. Oprócz tego skończyłam jeszcze jedną książkę - Sto lat samotności, byłam w Krakowie (zaraz gdy dowiedziałam się, że burgerem tygodnia jest japonex), próbowałam uzyskać włosy sułtanki Hurrem (rudą trzeba się chyba urodzić), zrobiłam kilka zdjęć na bloga, wybrałam się na lumpeksowy shopping i ogólnie rzecz umując, troszeczkę odetchnęłam. Przede mną naprawdę intensywne miesiące, ale myślę o perspektywie najdłuższych wakacji w życiu i jest mi odrobinę lżej na duszy.

Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami, których Agnieszka nie miała na aparacie, ani na komputerze, ja sama nie pamiętałam, kiedy je robiliśmy, bo było to wieki temu i okazało się, że jeszcze wcześniej niż pakowałam prezenty na Boże Narodzenie, więc outfit już troszkę przeleżał w wersjach roboczych, ale mam nadzieję, że zostanie doceniony, a przynajmniej te ładne/dziwne kolory, które jakoś przypadkowo wyszły przy kolejnym niesprzyjającym świetle.

jacket - H&M/vinted // pants - American Apparel // turtleneck sweater - thrifted // shoes - Dr Martens // hat - choies




42 komentarze:

  1. Mi również kończą się ferie i zaczyna znowu nauka. :\
    Zdjęcia naprawdę ładne! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Carolyn, wszystko co zakładasz jest takie w punkt i tak dobrane do Ciebie (charakteru), i wszystko z sobą pasuje aż zżera mnie zazdrość. Ale jesteś królową blogosfery. Czytam Twojego bloga od Twoich początków (pamiętam jak ogłosiłaś jego istnienie na takim pasku powiadomień w fashionstyle ) nie szukaj moich komentarzy nigdzie indziej, ponieważ nie komentowałam. Trzymam kciuki za maturę, bierz się w garść i zdaj to najlepiej jak potrafisz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAAAAAA dziękuję najmocniej! <3

      Usuń
  3. Kocham golfy i tego typu kurtki, moje ferie też już dobiegają końca, ale sama nie wiem w co mam ręce włożyć :)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kożuch fajnie wygląda na Tobie, chyba poszukam włosów sułtanki i dam tacie na imieniny bo jest fanem

    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy post !
    prześliczne zdjęcia
    oby tak dalej ♥
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kożuch, super na Tobie leży. Moje ferie też się kończą, ale w sumie tak jak Ty się cieszę, bo to jakoś mnie zmobilizuje więcej do nauki. Jak zwykle wszystko idealnie dobrane do Ciebie, aż się dziwię czemu ta stylizacja przeleżała tyle w wersjach roboczych!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już się nie mogę doczekać powrotu do szkoły, dziwne xD
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, jak ja bym chciała znowu zdawać maturę i mieć przed sobą te wakacje ;P
    Albo i nawet studia jeszcze raz musieć kończyć - przeżyłabym swoje życie wtedy trochę inaczej i na co innego nacisk położyła (na pewno nie na naukę, na którą bardzo żałuję, że tak się spinałam :> i tak mi się ta cała "wiedza" do niczego nie przydała, bo doszłam do wniosku, że w żadnym z wyuczonych zawodów pracować nie chcę i nie zamierzam - chyba za karę ;P).

    Jesteś taka młoda, tak wiele możliwości masz przed sobą, tak wiele pasji możesz rozwijać - kurczę, kibicuję Ci szczerze, żebyś była w tych nadchodzących miesiącach po prostu szczęśliwa :)!

    A zdjęcia są bardzo ładne dzięki tym "dziwnym", zimnym barwom - one tu bardzo pasują :)

    Pisałam już, że lubię Twoją konsekwencję stylową - podtrzymuję swoje "lubienie" ;)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle super. :) Tylko przydałby się uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  10. That jacket is so cozy! I need a turtle neck like that for this winter coming, btw the book is amazing a great writer García Marquez :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oglądam zawsze Twoje snapy, a jakoś teraz pierwszy raz od dawna znów jestem na blogu i serio jest super^^ trzymaj się tam i nie myśl za dużo o tej maturze, wakacje to lepsza perspektywa :)
    http://ukekid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. love this look! http://britishmermaid.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym mieć leniwe ferie, niestety u mnie w szkole organizowane były dodatkowe, jednak obowiązkowe zajęcia. Cóż...jaki jest sens tych ferii?

    Świetną masz kurtkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też byłam dwa razy na dodatkowych :(

      Usuń
  14. sliczne te zdjęcia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Mimo tego, że światło rzeczywiście jest słabe, to bardzo mi się podoba ta przydymiona kolorystyka. Ładnie współgra to z tą uroczą kurtką.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz:) super masz kożuszek:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wykorzystaj ostatnie dni jak najlepiej :* Pięknie wygladasz :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja :* Wszystko ze sobą tworzy świetny efekt :*
    Zapraszam do mnie :* http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zawsze masz super dobrany plener do outfitu c:

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne poczucie stylu :o :)
    BLOG OBSERWUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już od tygodnia chodzę do College'u. Bardzo ładne zdjęcia. Śliczna stylizacja :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz. Masz swój własny niepowtarzalny styl, dzięki temu nie wyglądasz jak kolejny klon na ulicy ! Tak trzymać :)

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. swietny zestaw podoba mi sie stylizacja;)

    www.fashionbypauluu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny kapelusz ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny płaszczyk!
    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ha! Mnie również czekają bardzo ciężkie miesiące, niestety matura sama się nie napiszę. Ale masz rację, świadomość, że czekają nas najdłuższe wakacje jest bardzo motywująca :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już się uczę, ferie skończyłam dawno temu... Próbuję się zmusić do nauki, ale przez niezidentyfikowane bóle głowy (czemu do neurologa czeka się tak długo?) nie mogę się na niczym skupić. Trzymam kciuki za naszą naukę <3 A zdjęcia są świetne :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie wyglądasz.
    Mi ferie dobiegły końca już jakiś czas temu, więc trzeba brać się w garść.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety swoje ferie spędziłam w pracy :) Świetny kożuszek :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie ładne kolorki, fajnie że sobą współgrają :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje ferie były tymi pierwszymi w tym roku, też głównie odpoczywałam, ale nie żałuję tego jak je spędziłam!
    MAYUM -click-
    Nowy post z niezbędnikami w szafie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super blog a twój outfit to goal! Wszystko super pasuje. Zapraszam do siebie primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna notka. Bardzo podoba mi się ta kurtka. Zawsze o takiej marzyłam! http://stop-wasting-oxygen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ładniutko :)
    w sumie twórczo spędzasz wolny czas, u mnie założenia są takie, że przeczytam jakieś dwie książki, coś uszyję, posprzątam, pójdę pobiegać, a i tak siedzę przed kompem. Także tego.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}