piątek, 18 marca 2016

If you got it babe just show it

#np Petite Meller - Barbaric

Jutro jadę na giełdę minerałów i jestem super podekscytowana, bo na chwilę oderwę się od swojego smutnego życia zorientowanego na maturę. Sprawdziłam sobie listę kamieni obniżających stres i na 10 wymienionych posiadam 6, ale jeśli to pomoże mi dobrze zdać egzaminy, wykupię wszystkie, bo w sumie nie wiem, czemu powinnam już zawierzać moje szczęście. Będę polować na turlamin arbuzowy, ale pewnie znowu spojrzę na karteczkę z ceną, cicho zapłaczę i wrócę do domu z kryształem górskim, bo jest tani i ładnie wygląda na blogu. Albo kupię sobie kryształowe jajko, bo weganie jajek nie jedzą, ale cząstka tradycji wielkanocnej musi być, no nie? Przy okazji nagram małą relację na snapchacie, więc jeśli jesteście zainteresowani, to koniecznie mnie dodajcie - carolyndolly.

Tymczasem zostawiam Was z outfitem inspirowanym Fernandą Ly, którą kiedyś wrzucałam na bloga jako jedną z moich ikon stylu, a która robi obecnie zawrotną karierę i zachwycają się nią największe serwisy modowe. Trzeba przyznać, że kategoria estetyczna "żyjąca postać z anime" to pewien powiew świeżości na wiosnę. Na wiosnę, kiedy wszyscy lansują kwiatki. Kwiatki, bo wiosna. Sama świetnie wpasowuję się w nurt anime girl, bo jak wiadomo lub nie, jestem weeaboo. Brakuje mi tylko kolorowych włosów i kocich kawiarenek w pobliżu, ale wszystko inne da się załatwić. Sic me Deus adiuvet.


turtleneck - CHOIES // bolero w/ ribbon - thrifted // bacpack - lamoda.com // beret  - local shop // pleated skirt - f&f// creeperes - ebay // choker - ebay

51 komentarzy:

  1. Zazdraszczam giełdy minerałów, na moim zachodniopomorskim zadupiu nie ma takich atrakcji.
    Nadal mamnten onyks czarny, który mi przysłałaś ( ˘ ³˘)♥
    Z całego outfitu to bolerko podoba mi się najmniej, właściwie sama nie wiem czemu, ale całość wpasowuje się w mój gust mocno.
    Przybijmy maturalną pionę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kamienie, minerały także ciekawie się zapowiada u Ciebie :) Styl jaki prezentujesz pasuje do Ciebie, a kolor na włosach - czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka mnie zauroczyła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, kup jak najwięcej kamieni! :D A maturę się nie martw :) Co do looku- fantastyczny! Ten plecaczek najbardziej mi się podoba <3
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bede trzymac kciuki za mature :* a outfit swietny, od dluzszego czasu poluje na taka spodniczke tylko biala :)

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam :) jak Ci sie spodoba to zaobserwuj-to duza motywacja a ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely look dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. omg! Carolyn, masz teraz super szczupłe nogi!💫

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah to tylko tak się wydaje :(

      Usuń
  9. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Giełda minerałów, to musi być ciekawe :) Cudny outfit.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O m g, wyglądasz lepiej niż najlepiej <3 U mnie w mieście była giełda minerałów, miałam się wybrać, żeby pooglądać, no ale sesja i choroba mnie pokonały [*] wygooglowałam sobie ten turlamin arbuzowy i jest przeboski :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nic dodać nic ująć...wyglądasz fantastycznie i oryginalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://41.media.tumblr.com/5a0b78eb61da35044962ae19df86e9f8/tumblr_mi0g7iWrWc1rbkul8o1_500.jpg
    coś faktycznie animu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Giełda minerałów? Pierwsze słysze :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne zdjęcie w tych okularach! Obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fernanda jest taka śliczna i ma świetny styl! Na tobie tez to wygląda świetnie, szczególnie ten uroczy beret aw. Btw, ja także jadę dzisiaj na giełdę (właściwie to idę, bo mam trzy minutki pieszo hehehe) ale w Poznaniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. "bo jest tani i ładnie wygląda na blogu" - płaczę XD
    Jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama jeżdżę na giełdy minerałów jak są jakieś w moim mieście i zawsze kiedy zobaczę jakiś taki kryształ, którego w swojej kolekcji nie mam, a cena go mnie przeraża - również cicho płaczę. Obecnie posiadam kryształy górskie, ametysty, melachit oraz noc kairu :) W kwietniu również będe polowała na jakieś nowe, do swojej małej kolekcji. Zdanej matury oczywiście życzę :)
    MÓJ BLOG
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie wiedziałam, że są takie kamienie :D dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  20. super wyglądasz! od razu widać, że masz swój styl :) dziękuje za miły komentarz u mnie i zapraszam ponownie :* buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w spódniczce ! Śliczna ! *.*
    Zapraszam do mnie na nowy wpis :) Właście wróciłam do bloggowania! :) http://aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wierzę by kamienie mogły jakkolwiek na nas wpływać, ale to kwestia przysposobienia.
    Świetnie wyglądasz
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/03/3-years-ago.html

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tam w kamienie nie wieze :)
    super zdjecia i oby ich Wiecej!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno sobie poradzisz!
    Świetna spódniczka, uwielbiam takie :).

    Pozdrawiam, powergirls22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, a stylizacja choć ciemna i bez życia, przykuwa wzrok :)

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze oglądam twoje snapy i ciągle planowałam wejść na bloga ale jakoś nigdy nie było mi po drodze. Zauroczyłam się twoim blogiem i na pewno zostanę z tobą na dłużej! Przepiękne zdjęcia:)
    ==
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Outffit bardzo w moim stylu. Wyglądasz fantastycznie, a giełdy minerałów to moim zdaniem super sprawa.
    Zaobserwowałam, więc zostanę na dłużej.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post, zazdroszczę tej giełdy minerałów. Na Wschodzie jedyną atrakcją jest wypad do Biedronki XD
    Zapraszam do mnie http://czytelniczykacikkociary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak to możliwe, że jakiekolwiek kamienie obnizają stres ? Chyba by mi sie coś takiego przydało, bo i mnie czeka za te niecałe dwa miesiące matura.
    Świetna spódniczka. ;)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnie zdjecie genialne! Swietny styl
    Daydreamjuice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia w przygotowaniach do matury! Świetne zdjęcia. Nie kolekcjonuje kamieni, ale zaciekawiłaś mnie tą pasją :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam identyczne buty! ^^

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS ! ! ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega stylizacja , mimo, ze to nie moje klimaty to swietnie to wyglada, taka troche tumblr girl :)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacja do Ciebie pasuje. Super wyglądasz.
    Super blog więc obserwuję i zapraszam do siebie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Od razu widać, że jesteś silną indywidualistką i dziewczyną z charakterem! Czarny świetnie do Ciebie pasuje. Powodzenia na maturze, 3 mam mocno kciuki za przygotowania. Rozumiem Twój stres, mi do dzisiaj śni się matura z niemieckiego. brrrrrr Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Twojego snapa! I jak zwykle świetna stylizacja♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny look,a ta giełdą minerałów mnie zaciekawilas :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post i genialne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna stylizacja, mega mi się podoba berecik ;) Masz cudowne nogi *.*
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  40. Super stylizacja ;)Czarny najpiękniejszy kolor :D
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny outfit, uwielbiam Twój styl ubierania się, jesteś naprawdę interesującą osobą!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Ooo nawet nie wiedziałam że istnieje coś takiego jak giełda minerałów.
    Kochana wyglądasz obłędnie, widzę stylizacja dopiero na ostatni guzik. Bardzo podoba mi się Twój styl!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  43. Co do pierwszego akapitu się nie wypowiem, ale stylizacją przeszłaś samą siebie.
    Jest CUDOWNA, spodobała mi się jak nigdy, szczególnie ten plecaczek!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam zamiar kupić sobie czarne creepersy :)
    patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. super stylowka! bardzo oryginalna ❤

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}