piątek, 4 marca 2016

MONTHLY INSPIRATIONS: PINK

#np Nightcore - Hello (rock cover)

To nie do końca tak, że zapomniałam o swoim genialnym pomyśle z kolorowymi inspiracjami przypadającymi na każdy miesiąc, ale strasznie długo zwlekałam z dodaniem kolejnych zlepek. Przyszedł ostatni tydzień lutego i wydawało mi się, że nacisnęłam tyle postów, a co za dużo to niezdrowo, prawda? Dlatego marzec otwieramy kolejnymi kolażami, które nie ukrywam, przeleżały naprawdę długo, bo zrobiłam je w wakacje, co jest chyba ostatecznym potwierdzeniem mojej manii planowania przyszłych notek, ale od wakacji powtarzam sobie "Karolina, przyjdzie czas, kiedy nie będziesz mogła siedzieć całego dnia przy komputerze, zadbaj o to teraz". I to jakkolwiek dziwnie to brzmi, to naprawdę zdrowe podejście i jestem sobie wdzięczna za to. Oczywiście wciąż robię wiele rzeczy na bieżąco, ale jeśli ktoś jeszcze szuka w moich obecnych postach życiowej prawdy, to właśnie ona: zrób coś, za co przyszły Ty będzie wdzięczny. Nie szalejmy z długoletnią perspektywą, bo nawet tak proste czynności, jak przygotowanie sobie ubrań na następny dzień może być zbawcze. Szanujcie siebie, swój czas i energię.  





26 komentarzy:

  1. Jaaak różowo <3 ! Suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i zdjęcia baaardzo w moim stylu! Nawet nie umiem się zdecydować które jest najlepsze!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/03/daub-is-in-my-mind.html

    OdpowiedzUsuń
  3. I literally love everything in this post! pink is my favourite colour <3
    http://britishmermaid.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne inspiracje! Chciałabym ten przezroczysty plecak..

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł zlepek w jednym kolorze, bardzo oryginalny :)
    I oczywiście inspiracje mi się bardzo podobają :)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze byłam sceptycznie nastawiona do planowania postów, ale zmusiła mnie do tego sytuacja. I teraz uważam, że to świetna sprawa! W końcu przestałam olewać moich czytelników.
    Prześliczne inspiracje, uwielbiam różowy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kolor różowy, ale w Twoich zlepkach chyba mnie nie przekonał za bardzo, nie moj styl :D Ale pomysł ciekawy, muszę przyznać ;)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taki róż ,jestem zwolenniczką czarnego i nude ale taki róż jest genialny <3
    Zapraszam do siebie ;)
    http://lifeisaconstantgame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne inspiracje, planowanie notek nie zawsze idzie po naszej myśli hahah
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze chciałam różowy telefon stacjonarny, ale jeszcze z futerkiem. Jak byłam mała tak sobie wyobrażałam życie nastolatki - cały dzień rozmawiając przez taki telefon, coś mi nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje. Urzekł mnie ten przeźroczysty plecak. :)

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna jest ta zlepka, szczególnie kiedy jest tutaj tak dużo mojego ulubionego koloru- różowego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaa moj ulubiony kolor <3 Cudownie prezentuje się w tej zlepce !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurczę, myślałam, że zobaczę coś przesłodzonego jeśli chodzi o róż, a tu takie zaskoczenie. Bardzo podoba mi się ta zlepka!
    Pozdrawiam ciepło (:
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna zlepka :D Ja zawsze dzien przed sobie planuje najwazniejsze rzeczy na kolejny i rano cuzje sie lepiej ze mam wszystko gotowe :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też zawsze planuje milion postów i jak przejadę w dół na blogerze to można odkryć cudeńka :)
    Śliczne inspiracje :)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  19. Również zgadzam się z podejściem 'Zrób coś, za co przyszły Ty będziesz wdzięczny', ale jakoś trudno mi je wdrożyć w życie :// śliczne inspiracje
    http://milkyobsydian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super sklejka, uwielbiam taki styl.

    http://rooseland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Różowe dodatki fajnie zestawić z czarnym ;3
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne inspiracje ;)
    Ostatnio polubiłam ten kolor ;D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta zasada siedzi mi w głowie już dłuuuugi czas, ale może dzięki temu przypomnieniu w końcu weźmie ona górę nad lenistwem. Jeśli tak - dzięki Ci, o zbawcza Carolyn!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}