piątek, 8 kwietnia 2016

Everything's depending on me

#np Rachel Bearer - on top of the world

Nadszedł długo wyczekiwany piątek, kiedy w mojej szkole odbywa się dzień otwarty, więc cały poranek spędzam na kanapie z kawową maseczką Lusha, popijając zieloną herbatę. Kwiecień przyniósł dziwny spokój, bo zostało tak niewiele czasu do matury, że nie wiem już za co powinnam się zabrać i ostatecznie nie robię nic. Z jednej strony naprawdę chciałabym się pouczyć, z drugiej, jestem już tak znudzona tym, że chętnie zajęłabym się cyfrową sztuką i rysowaniem piksel po pikselu kwiatuszków. Kwiatuszków, bo wiosna. A ja w kontraście do pory roku, która jest odrodzeniem natury, umieram nad kolejnym zestawem maturalnym.

turtleneck sweater: thirfted // dress - thrifted // shoes - ebay // glasses - ebay // hat - choies

36 komentarzy:

  1. love this so much <3
    http://britishmermaid.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Matura już blisko, ale nie daj się zwariować. Jeśli pracowałaś dobrze przez poprzednie lata to na 100% teraz sobie dobrze poradzisz! Co do stylizacji to podoba mi się, ale jednak wolę krótsze sukienki. Dzisiaj najwięcej skupiłam się na Twojej twarzy, a szczególnie okularach i ustach, które mają cudny kolor.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Natrafiłam dzisiaj na Ciebie dzięki grupie na Facebooku i jestem szczęśliwa. Masz bardzo intrygujący, bardzo tajemniczy i mroczny zarazem look! Zakochałam się chyba. Zdecydowanie moje klimaty. Obserwuję i zapraszam do siebie:

    http://thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty masz maturę, ja mam testy, także wszystko nas stresuje :/ Ale nie można się tak poddac, zdaję sobie sprawę, że matura to jest jednak najważniejszy test w całej naszej edukacji obowiązkowej, także warto się przygotowywać :)
    Ale też wiem, że można dostąc lenia, jakigo ja mam teraz, i wtedy nie potrafię zrobić NIC produktywnego.
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham Twój styl. Dawno mnie nie było w blogosferze, ale Twoje stylizacje nadal mnie zachwycają *_*

    Zapraszam, polne-maki.

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNA ! ;3 Uroczy kapelusz :) Pozdrawiamy :) http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh skąd ja znam ten ból. Codziennie umieram przy arkuszu maturalnym z matematyki, a jestem w klasie humanistycznej. W tym wszystkim pociesza mnie twoja stylizacja :)
    http://monikas97.wix.com/sadistic97 <- zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio zaopatrzyłam się w podobną sukienkę, tylko z dodatkiem koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! :)
    I ciekawe zdjecia - takie inne! Dawno się nie spotkałam z takim ubiorem! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam oryginalne stylizacje
    0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też egzaminy, tyle że gimnazjalne, też z nadmiaru materiału, nie uczę się niczego. Wyglądasz jak zwykle świetnie, uwielbiam twoje okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje stylizacje! Życzę powodzenia na maturze <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny outfit *.* Życzę powodzenia na maturze ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę lumpeksowych zdobyczy:( Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam chęci do nauki, ale to mnie znudziło :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. No no no, cóż za stylizacja... :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. A kasztany już zakwitły, haha.. ;) Ślicznie wyglądasz.
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś wyjątkowa! Super zdjęcia :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna stylizacja - wszystko idealnie do siebie pasuje a Ty wyglądasz przepięknie!
    Masz niesamowite wyczucie stylu ;)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  20. Zerkając na tego bloga widzę w tobie prawdziwą, ciekawą i mocną osobowość. Posty i cała oprawa jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie to wykombinowałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie Ty jedna jesteś znudzona maturalnym szałem. Ale już niedługo, wolne coraz bliżej :) Damy radę! Jednak czasem warto zrobić sobie kilka godzin przerwy i wyjść na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna stylizacja! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w tym roku, właściwie za tydzień.. Mam egzaminy gimnazjalne więc właściwie po części wiem co czujesz.. Powodzenia! :) Świetny outfit!

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  25. Na samą myśl o maturze przechodzą mnie dreszcze, mimo, że w moim przypadku mam jeszcze rok. Chociaż chyba bardziej niż matury, boję się tego, co potem. Kompletnie nie mam wizji.
    A stylizacja mega, uwielbiam te cieniutkie ramiączka w połączeniu ze swetrami, kojarzą mi się z dzieciństwem!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam cheć rysowania piksel po pikselu, to musi być bardzo, bardzo czasochłonne zajęcie :) co do stylizacji, masz świetny styl, odważny i jedyny w swoim rodzaju, uwielbiam takie oglądać, są dla mnie wielką inspiracją :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Matura to bzdura, wystarczy się nie stresować i wszystko pójdzie dobrze :) ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zielona herbata mmm chyba zaparzę dziś na wieczór. Od razu życzę powodzenia na maturze :) Jeśli chodzi o stylizację na zdjęciu wyglądasz świetnie pasuje Ci taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. oryginalnie, ale fajnie :)
    Mogę prosić o poklikanie w linki? Bardzo zależy mi na kontynuacji współpracy :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz bardzo specyficzną - ciekawą urodę. :) Świetny outfit.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Z jednej strony współczuję, a z drugiej zazdroszczę, że będziesz miała to już za sobą ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa stylizacja, choć może dobrałbym inne buty.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}