piątek, 1 kwietnia 2016

GREEN INSPIRATIONS

#np Azealia Banks - 212 ft. Lazy Jay

Odespałam męczące 3 dni w szkole i dopiero usiadłam przy laptopie, więc na szybko odgrzebuję jakąś wersję roboczą, a że mamy kolejny miesiąc to realizuję cykl kolorowych inspiracji. Kwiecień, wiosna, kolor zielony, cóż tu więcej mówić, wywód tak logiczny jak wszystkie filmiki na youtubie potwierdzające przynależność sławnych osób do illuminati. Tym razem wzdycham do węży opasających głowę (myślę, że zakup opaski meduzy z halloweenowego sklepu za 5$ rozwiąże ten problem), ręcznie robionych glinianych kubków, włosów w kolorze butelkowej zieleni i skrystalizowanych ważek. 
Mam nadzieję, że zdjęcia spodobają Wam się tak samo jak mnie, tymczasem ja idę szukać zdjęć do moodboardów na kolejny miesiąc. Który kolor obstawiacie jako następny?


25 komentarzy:

  1. love these pictures! <3
    britishmermaid.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Zieleń nie jest moim kolorem, jednak w tym zestawieniu mnie przekonuje :) Może następny kolor to żółty?
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia są przecudne! <3
    Jestem w nich zakochana, wszystkie mnie ujęły.
    Te opaski z wężami rzeczywiście są śliczne. :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Następny będzie niebieski, a jeśli nie to zaburzasz moje wyobrażenie o tej serii:) podrzuć link do tego sklepu z meduzowymi opaskami, też chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.spirithalloween.com/product/snake-headband/90247.uts?keyword=medusa&thumbnailIndex=18&Search=Find+It there you go x

      Usuń
  5. osobiscie za takim brudnym zielonym nie przepadam
    a te węze na włosach mi sie jedynie podobaja
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely pics dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawienie obrazków, zawsze wybierasz z każdego koloru, to co najlepsze, jakby esencję danego koloru, if ya know what i mean. Mogłabyś jeszcze dodać do zlepki swoje zdjęcie w zielonych włosach, to byłoby i d e a l n e
    Obstawiam, że fiolet będzie kolejnym kolorem

    OdpowiedzUsuń
  8. Następny będzie albo szary, albo coś z pastelowej palety, tak czuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Green is my favourite colour, so I'm definitely in love with this post!

    WonderGoth

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne isnpiracje <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na odcień szarości, zieleń nie jest moim kolorem, aczkolwiek wygląda kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje kolorowe inspiracje ! :D Trzy ostatnie zdjęcia są przecudowne ! *.*

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne inspiracje w kolorze zieleni :)
    Podobają mi się zwłaszcza te kubki z kryształami
    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudne inspiracje, u Ciebie są one takie wyszukane, inne i to mi się podoba ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  15. Zielony to chyba nie mój kolor chociaż w ostatnim czasie pojawił się na moich włosach. Przejrzałam kilka Twoich poprzednich postów z inspiracjami i powiem Ci, że są genialne!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie zielone makijaże. Właśnie w tym kolorze ;D
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

  17. Super post! ;)
    z mila checia bede czesciej odwiedzala twojego bloga ;)
    Zapraszam do mnie :*
    http://landofdreeams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie zieleń przechodzi tylko w wersji butelkowej zieleni, albo morskiej wpadającej w niebieski.
    Może dlatego, że inne mi po prostu nie pasują ;)
    świetne inspiracje, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwieeelbiam tego bloga, czekam na nowe notki

    http://akinmiod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie lubię zieleni jeżeli chodzi o ubrani czy dodatki, ale zdjecia piękne :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zestawienie zielonych obrazków, strasznie mi się podoba! (:

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}