piątek, 15 kwietnia 2016

It's not one of those phases I'm going through

#np Lana del Rey - the blackest day

Właściwie to rok temu pokazywałam te ogrodniczki na blogu, ale nie jestem na tyle twarda, żeby w zimie nosić dziurawe spodnie i na wiosnę odkrywam je na nowo. Nie wiem, czy to aby nie ostatni outfit  przed maturą, bo za tydzień mam dla Was coś troszkę innego, nie chcę mówić, że specjalnego, bo niepotrzebnie podniesiecie mi poprzeczkę, ale jestem pełna nadziei, że w jakimś stopniu zrekompensuje to początek maja. 

Dzisiaj mamy girls night in, więc będzie oglądanie filmów, tańczenie do Danza kuduro, rozwiązywanie arkuszy z matematyki i bardzo biznesowe rozmowy, Jeśli chcecie być na bieżąco z moim mało atrakcyjnym życiem, to po raz kolejny przypominam o snapchacie (carolyndolly). Po maturze powracam do nagrywania *głos Krzysztofa Gonciarza* NIEŚMIESZNYCH FILMÓW.


overalls - CHOIES // turtleneck - thrifted // hat - CHOIES // shoes - aliexpress 

42 komentarze:

  1. świetny outfit! trzymam kciuki za maturę i oczywiscie czekam z niecierpliwością na snapy

    OdpowiedzUsuń
  2. Boożżżżee, te ogrodniczki wymiatają!!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat teraz na wiosnę wziąłem się za szukanie jakichś fajnych jeansowych ogrodniczek i pierwszą stroną na którą zajrzałem w ich poszukiwaniu był sklep choies i się zawiodłem, bo znalazłem tylko jedną rzecz męską i to jeszcze badziewną bluzę. A pamiętam, że było tam mnóstwo fajnych męskich rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są te ogrodniczki. Ja w zimę nosze wszystko - zimno, ale chociaż wyglądam dobrze hahaha
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogrodniczki są świetne. Podoba mi się to, że połączyłaś je z golfem. W dodatku czarny kapelusz i masywne buty. Niebanalne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześwietny outfit. Masz cudowną figurę *o* I nie mogę się doczekać snapów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze a tak długo szukałam tego typu kapeluszy :/
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz ślicznie i bardzo oryginalnie. Masz świetny styl :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem fanem ogrodniczek, ale tobie pasują! :)


    http://jjakubowski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham twojego snapchata, mam nadzieję że po maturze będziesz tam serio więcej wrzucała, bo ciągle mi mało :( #MAŁOOOOO

    Całuję,
    Tamarka z Ohydek jak zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. This is perfect, love the boots!
    britishmermaid.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne spodnie, ogólnie podoba mi się Twój styl :)
    pozdrawiam, Agadiar ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę girls night in i tych ogrodniczek, są śliczne i mega pasują do tej stylówki.
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Overalls look stunning on you.<33

    VEGETARIAN COURTESYFACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor tych ogrodniczek, przynajmniej pięknie wygląda na zdjęciach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. życzę udanego wieczorku na girls night. ja zawsze świetna stylizacja, która do ciebie mega pasuje, ślicznie są ta ogrodniczki. mają ładny kolor jeans'a
    pozdrowionka.

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. No to udanego wieczorku ;)
    Świetna stylizacja ;)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne te ogrodniczki.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny outfit, bardzo mi się podoba i chętnie sama bym się w coś takiego ubrała. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te spodnie, serio :)
    Kurde, ja też się "przygotowuję" do matury... A tak naprawdę to nie mogę się do tego zebrać i kurna czytam blogi, piszę opowiadania i już nawet nie chce mi się chodzić do szkoły. Wolę zostać w domu i SPRZĄTAĆ. Ok xD

    ♥ www.rena-uchiha.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna stylizacja! Świetne ogrodniczki :D
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia! Mega stylówka!
    Super post!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie! <3
    Fajne te tańce :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz świetny styl, a zdjęcia cudowne. :)
    Zapraszam do siebie http://asadzik.blogspot.com/ ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna stylizacja!
    pozytywnikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny kapelusz ! Wygladasz genialnie ! Powodzenia na maturze :*

    OdpowiedzUsuń
  27. oglądałam całą girls night in na snapie, i powiem ci, że też chciałabym tak spędzić ostatnie tygodnie przed maturą.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow wow wow! Wygladasz super i do tego te ogrodniczki :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna stylizacja *-*


    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne ogrodniczki! Powodzenia na maturze, a takie girls night in to prawdziwy skarb. :D
    http://jjulyblog.blogspot.com/2016/04/girlapl.html

    OdpowiedzUsuń
  31. ja wolę zdecydowanie ogrodniczki z krótkimi spodenkami :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  32. I love this casual look perfect on you
    You have a interesting blog
    Visit mine if you want and check my last video http://www.welovefur.com/video/chic-fashion-fair-shanghai/
    many kisses

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny outfit ! Super prowadzisz tego bloga. Nie mogę się doczekać kolejnego wpisu. Ciekawi mnie, jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem. :)


    http://nabialejchmurceizabel.blogspot.com/ <--zapraszam do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam to jak się ubierasz! ;) Świetny kapelusz^^ ogrodniczki też bardzo mi się podobaja :)
    Golf i buty też są świetne ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja, mega blog, jestem pod wrażeniem! :o

    www.titaniumalloyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}