piątek, 29 kwietnia 2016

PRZYPINKOWA WISHLISTA

Właściwie nie wiem, kiedy zrobił się taki szał na przypinki, ale od pewnego czasu widuję je praktycznie wszędzie. Każdy sklep internetowy ma je w swojej ofercie, etsy roi się od ciekawych projektów, tumblr podpowiada, z czym je nosić. Sama przymierzam się do kupna jakichś wystrzałowych, więc dzisiaj przybywam z dwoma kontrastowymi zestawieniami, które świetnie odzwierciedlają moją osobowość. Osobowość człowieka, który wygląda, jakby należał do klubu nastoletnich satanistów, tymczasem słucha po nocach soundtracku z Barbie i wsypuje brokat do świeczek.


1. whiskey // 2. boobs  // 3. drink // 4. splash // 5. tampon // 6. men sushi // 7. girl power heart // 8. heart shaped sunglasses // 9. sleeping mask // 10. pad // 11. toothbrush // 12. eye // 13. fuck you


1. keep it fancy ketchup // 2. vegan heart // 3. sleep tight coffin //  4. stick em! // 5. handcuffs // 6. vitamin d // 7. love letter // 8. choker // 9. average ribbon // 10. 8 ball // 11. my days are darker than your nights // 12. red lips // 13. saddle shoes // 14. horny devil

ps: w środę zaczynam matury, trzymajcie za mnie kciuki!

27 komentarzy:

  1. Zawsze gubię takie rzeczy, więc zaprzestałam ich kupowania :<

    Trzymam kciuki! Matura nie jest taka straszna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, przypinki są super. Szczególnie takie, a nie te kołowe? Te zwykłe wybijane.
    Chyba moja ulubiona tu to ,,my days are darker than your nights''- fajne.
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki!

    nowy blog --> http://silvervea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam przypinki, jednak żadna z tych kompozycji do mnie nie przemawia hahah
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym sezonie przypinki wpadły mi w oko!
    Śliczna wishlista :D
    MAYUM -click-

    wpanij do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam! :D
    Trzymam kciuki. Dasz rade :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra lista. Bardzo ładne te przypinki. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam bardzo dużo o przypinkach, jednak sama ich nie posiadam 🙈 Pierwszy zestaw jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ich tak często nie spotykam. Bardziej podobają mi się z tej drugiej listy.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nie darzę miłością takich przypinek, ale spodobało mi się kilka z Twojego zestawienia np numer 11 z ciemnego pola(?) albo ta 13 z różowego.
    Powodzenia na maturze, będę trzymać kciuki!
    Pozdrawiam,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam Twojego bloga od początku jego istnienia ale jeszcze nigdy sie nie odezwałam na nim (słaba ze mnie fanka wiem). Chciałam Ci jednak powiedzieć że trzymam kciuki i wierze że mature zdasz na 100pro, no bo kto jak nie Ty :3 No i pozdrawiam nie denerwuj sie czy coś.
    Ps. Jestes wielką inspiracją dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kc też wiadomo. Teraz chyba bede czesciej komentować.


      (jeez odpowiedziałaś mi kjdakljdakljfdak)

      Usuń
  12. Super przypinki! Trzymam kciuki na maturze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, mi też ostatnio ciężko się zdecydować pomiędzy ciemną i jasną stroną :D A przypinki są świetne, nawet nie wiedziałam, że takie są :D Chociaż osobiście nie przepadam jakoś strasznie za noszeniem ich.
    PS. Post w którym mi pomagałaś i Twój banner już pojawiły się na blogu :) Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc!!

    www.rena-uchiha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zakochana w przypince banana.
    A na maturze życzę powodzenia, ale patrząc jak ciężko pracujesz, wiem, że dasz radę <33
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypinki to bardzo urocza ozdoba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne przypinki! Oj, sama bym sobie takie sprawiła
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu ale jak zobaczyłam Twoje zdjęcie, to stwierdziłam, że do ciebie pasuje raczej druga opcja, ale kto wie, jak ktoś dobrze się czuje w innej to jego wybór i bardzo dobrze :)

    jzabawa11.blogspot.com
    Założyłam właśnie Facebooka mojego bloga będzie mi miło jak polubisz :)
    Facebook!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodajesz tu cudowne zdjęcia! Uwielbiam Twojego bloga i trzymam kciuki za dalszą część matury, bo sama przeżywam ten stres.
    Zapraszam - http://mysteryworldx.blogspot.com/
    to dopiero początek, więc komentarze mile widziane

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepraszam za komentarz niezwiązany z postem, ale obserwuję Cię na twitterze i widzę, że czasem piszesz coś o anime (no i masz w bio cytat z Kuroshitsuji) i przez to mam pytanie, czy masz może konto na myanimelist? Albo czy zrobisz jakąś notkę o swoich ulubionych anime? Bardzo mnie interesuje jaki masz gust jeśli o to chodzi, a wstydziłam się tak zapytać wprost na Twitterze bo nie rozmawiałyśmy nigdy ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa!!! nie musisz się wstydzić babe, przecież jestem miła :( miałam dwa konta na myanimelist, carolyndolly i cdolly, ale z żadnego już nie korzystam, więc w sumie całkiem dobry pomysł z notką o moich ulubionych anime, ale musiałabym się nad tym dłużej zastanowić, bo mam zbyt dużo, które lubię. Takie top 10, to byłby trudny wybór haha

      Usuń
  21. Banan jest świetny! :)
    Muszę się przejść po sklepach i troszkę pogrzebać.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}