wtorek, 10 maja 2016

LET ME REST MY SOUL

#np Justin Bieber - hit the ground

Hej! Jestem już po większości matur i czuję jak moje siły witalne powracają. Trochę dziwnie sprząta się na biurku i wyrzuca przeglądane po kilkadziesiąt razy notatki, wymiętolone kserówki, podręczniki uwalone praktycznie wszystkim (włącznie z farbą do włosów), ale właśnie teraz uświadamiam sobie ogrom wolnego czasu, który mnie czeka. Cieszę się, że w końcu mogę zająć się i sobą, i blogiem.

Jak zwykle, kiedy miałam szalony pomysł na zdjęcia, co chwilę zmieniała się pogoda, a co za tym idzie - ustawienia w aparacie. Dodatkowo moja stała miejscówka została zajęta, więc musiałam pozować na, jak się okazało, dość chętnie uczęszczanej ulicy. Obraz przechodniów wykręcających szyję pozostawiam Waszej wyobraźni. Zastanawiałam się trochę nad sensem publikowania tego outfitu, skoro na wszystkich zdjęciach nerwowo się rozglądam, czy aby nikt nie nadchodzi, ale szkoda, żeby się zmarnował. A ta fryzura drugi raz może się nie udać.

kimono - thrifted // shoes - ebay + diy // skirt - thrifted 

31 komentarzy:

  1. OMG, chyba najpiękniejsza Twoja stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku z matur!:) Widząc to zdjęcie ina insta rozważałam wsunięcie sobie takich patyków do włosów, ale stwierdziłam, że moja mieścinka nie jest na to jeszcze gotowa. W każdym razie, przede mną egzaminy i naprawdę nie mogę się doczekać kiedy będę mogła wyrzucić te TONY notatek i kserówek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znosze cie za to, ze masz tak świetnego bloga, uwielbiam go! xxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja; generalnie uwielbiam Twoje outfity, są niebanalne i jest w nich dużo Ciebie, jeśli wiesz, co mam na myśli.
    Tutaj? Oszalałam na punkcie butów. Perełki!
    Also, mam nadzieję, że matura poszła Ci świetnie.
    Byłabym też wdzięczna, gdybyś rzuciła okiem na kitsuunee.wordpress.com
    Pozdrawiam Cię gorąco i oczekuję następnej notki ze zniecierpliwieniem x

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz prześlicznie i genialny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie! *,* Jesteś taka idealna! *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny outfit! Twoja fryzura wygrywa wszystko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta fryzura jest świetna! Mam nadzieję, że wyniki z matur są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze świetnie<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie, czemu masz pofarbowaną tylko grzywkę i kijki we włosach 🤔🤔

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aw jesteś taka urocza

    OdpowiedzUsuń
  13. To pierwsze zdjęcie jest boskie, wyglądasz tam tak ładnie, że ojacieniemoge

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie, lecz nie mój styl :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z czego pisałaś rozszerzenia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twój styl! Bardzo często odwiedzam Twojego bloga :)
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja! Mega styl! Super Ci w takiej fryzurze ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja i super zdjęcia :*


    Zapraszam do siebie, miło mi będzie jak zaobserwujesz:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam, że po maturze chciałam wywalić wszystkie notatki i kserówki żeby raz na zawsze zapomnieć o liceum, ale moje kompulsywne zbieractwo połączone z dużą dozą sentymentu mi nie pozwoliło i do dzisiaj trzymam te wszystkie papiery w pudle na strychu.

    A co do outfitu, to buty pierwsza klasa - super pasują do reszty! Zajebisty pomysł z tą wstążką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ślicznie wyglądasz!♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja nie w moim stylu ale do Ciebie bardzo pasuje i przeglądając wcześniejsze posty to ta jest idealna dla Ciebie. Powodzenia na reszcie matur! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz, te buty są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale zazdroszczę tyle wolnego. Dobrze, że masz już wszystko za sobą, teraz tylko relaks ;) Co do stylizacji to jak zwykle bardzo mi się podoba. A fryzura świetna.
    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Matura to bzdura :) Zdasz wszystko :) :) Super fryzurka! :) | sznuraskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam takie buty i jestem okropnie zła, że musiałam je sprzedać /były za małe/. Są okropnie urocze.
    http://nekoworlds.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}