wtorek, 31 maja 2016

MONTHLY INSPIRATIONS: BABY BLUE

Dzisiaj ostatni dzień tego szalonego miesiąca, w którym przeszłam przez piekło matury i skończyłam 19 lat, bo pomiędzy tymi wydarzeniami nie ma w zasadzie niczego innego poza leżeniem na kanapie i oglądaniem dzień dobry tvn. Podobnie zapowiada się czerwiec, aczkolwiek w sobotę jadę do Warszawy i jestem super podekscytowana, bo znowu zjem najlepsze wegańskie burgery w Krowarzywa!! Przechodząc do inspiracji, w tym miesiącu kolaż baby blue, a w nim Fernanda Ly, Erika Bowes, paznokcie Brooke Candy, potargany dżins, lookbooki unifu i inne internetowe cudowności. Jaki kolor typujecie na czerwiec?

15 komentarzy:

  1. strasznie crushuję na tych butach z trzeciego kolażu :-) przypomniałas mi jak bardzo ich potrzebuje w swoim nudnym życiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Te paznokcie przypominają mi takie zakręcane solone czipsy, które ostanio jadłam, haha. XD Ja na czerwiec typuję biel. xd
    Oczy Outsidera blog | Realizm Fantastyki blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Zafascynowały mnie te fikuśne paznokcie haha, wygladaa nawet ciekawie. Bardzo ładne inspiracje i fajnie to wygląda jak sa uporządkowane w podobnej barwie :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje inspiracje niezwykle przypadły mi do gustu, a to za sprawą hm... może nieco innego spojrzenia na ten rodzaj postów. Widać, że to nie przypadkowe zdjęcia z Tumblr'a. Pozdrawiam :) http://wwhatcanisayy.blogspot.com/2016/05/sztuka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oge sie napatrzec na ten potargany dżins

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te paznokcie są po prostu MEGA. Ja w niebieskim jakoś bardziej widzę lipiec, natomiast do czerwca przypasowuję pomarańczowy i czerwony.
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh najcudowniejsze są chyba tam przypinki, albo naszywki, nie bardzo wiem co to jest, ale już ni się bardzo podoba :) Kolor czerwca? Może coś kolorowego i wzorzystego?

    zapraszam
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się czerwiec kojarzy z ciepłymi barwami- czerwień, pomarańcz. Nie wiem dlaczego. ;) Czas odświeżyć boczną kolumnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne inspiracje :) Idealne dla osób które interesują się japonią!

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jak ty niedawno przeszłam to piekło maturalne i również teraz prawie nic nie robię, co będzie trzeba w najbliższym czasie w końcu zmienić! I te paznokcie są mega, może i bardzo niepraktyczne, ale w dosadny sposób przykuwają uwagę. A ja do czerwca przypasowuję żółty, w końcu taki pozytywny kolor, a ten miesiąc mimo wszystko zawsze mi się kojarzył z taką pozytywną energią.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow te zdjęcia są niesamowite i mega inspirujące ;*

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie czerwony, bo jest p i e k ł o. Fajnie, że robisz takie posty jak ten i nie dodajesz w nich zdjęć, które zdążyły mignąć mi milion razy na tumblr. ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne inspiracje
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten kolor ♥ I mam nadzieję, że wyjazd się udał :))) Ja jutro wybywam na 3 miesiące do pracy :(
    BTW, te screly są świetne :D
    Pozdrawiam!

    ♥ www.rena-uchiha.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}