piątek, 27 maja 2016

Say the wrong thing and get yourself slaughtered

#np Azealia Banks - riot

Hej! Wpadłam tylko wrzucić outfit, bo zaraz idę szukać przepisu na wegańskie ciasto z niczego, bo niczego w domu nie mam, a jestem zbyt leniwa na zrobienie zakupów. Pamiętam, jak smutno mi było w tamtym roku, gdy kończyłam 18 lat, a jutro będzie 19 i chyba czas porzucić bloga, a wziąć się za pisanie poradnika dobrego umierania. Szybko mi zleciał ten rok, ledwo człowiek mrugnął okiem, a już rodzina wywala go do pracy. Zrobiłam nawet podejście i wyszłam z domu, ale oferta okazała się nieaktualna, więc dalej leżę pół dnia na kanapie oglądając telewizję, a drugą połowę spędzam w łóżku, czytając książkę. I nie zanosi się na zmianę, ale jeśli ktoś potrzebuje pracownika, który stoi i wygląda pięknie, jak według Faktu, Margaret na dywanie w Cannes, bardzo proszę o kontakt.
turtleneck - thrifted // pants - thrifted // backpack - LAMODA // shoes - ebay // bulldog cap - BANGGOOD

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam kiedy widzę twój tweet o nowym poście na timeline i mogę go zobaczyć jako jedna z pierwszych, yay.
    Widzę, że nie tylko ja mam słabość do czarnych golfów (tej zimy kupiłam sobie 4, plus paczka z jeszcze jednym ma mi niedługo przyjść :-)), ale naprawdę dobrze w tym wyglądasz, razem z tą czadową wpierdolką daje to efekt londyńskiej it girl z deskorolka i ładnym aesthetic ig (ale serio ładnie w tym wygladasz).
    A no i zazdroszczę plecaczka bo zauważyłam go kiedys na instagramie jakiejs dziewczyny ale magicznie się wyprzedal :/

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja, często tu zaglądam ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://kerolweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buty! Bardzo lubię Twoje outfit'y
    Wszyscy Ci celebryci tylko stoją i "pięknie" wyglądają. Nie dziwię się, że nawet do sklepu Ci się nie chce iść, pogoda odbiera mi wszelkie chęci do życia. :P
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego!
    Niby outfit niczym się nie wyróżnia, a jednak ma to coś! :D

    ZAPRASZAM DO MNIE ☺' klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outifit. OMG 19 lat i blog? Kobieto do pracy pfff. Nie no dobra to był taki niesmaczny żart. Znam ten ból gdy ma się na coś ochote a jesteś wege. Otwierasz lodówkę a tam tylko mleko i szynka (rodzina mięchożercy) ale i tak na pomoc przychodzą mrożonki z biedry.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te buty, a czapka wygląda tak kempingowo i wgl :D
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma co porzucać pasji :)
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnie, możesz napisać i poradnik umierania jak i zostawić dla nas, wygłodniałych czytelników twoich stylizacji oraz twojego stylu pisania, blog. Już do pracy? W sumie, liceum skończone no ale nie żeby od razu do pracy haha :) Zawsze możesz zostać fotomodelką, tam się faktycznie ładnie tylko stoi i wygląda.
    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov - Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje zdanie jest takie, że jak ktoś chce pracować to i praca się znajdzie :P
    Super outfit :)


    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham twoje stylizacje, ma nadzieję, że jedzonko wyszło :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wyjeżdżam na 3 miesiące do Krynicy Morskiej do pracy, nawet jednego dnia wolnego nie będę mieć :v Ale przynajmniej kaska na studia wleci, nie? x3
    Outfit jak zwykle świetny, no i częściej "rób" taką fryzurę xD

    ♥ www.rena-uchiha.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham twoje stylizacje
    kocham twojego bloga
    ogolnie cala ciebie kocham omg

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami do decyzji o pracy trzeba dojrzeć. Tym bardziej, jeśli lubi się być dzieckiem. Mnie do pracy nie chciało się iść. Dziś swoją uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapka najlepsza! Cała stylizacja mimo, że zwykła to bardzo mi się podoba!

    mayum -click-
    Wpadnij do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne zdjęcia :) bardzo podoba mi się Twoj kolczyk <3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim razie spełnienia marzeń :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne buty i czapka :D a golfy zawsze spoko ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}