piątek, 13 maja 2016

SUMMER BANGGOOD WISHLIST

#np Neon Trees - Everybody talks

Odwlekam tę wishlistę od początku maja, a właśnie odebrałam paczkę z Banggood, więc zaległości są duże i czas je nadrobić. Oprócz śmiesznych akcesoriów do powiększania penisa, w sklepie można znaleźć całkiem niezłą selekcję ubrań z innych chińskich firm, które przedstawiam Wam dzisiaj w ramach czegoś, co można nazwać letnią sklejką. Oczywiście miło będzie, jeśli kliknięcie w link, bo muszę mieć za co wykarmić rodzinę (xoxo Carelun żebraczka)


1. bra // 2. backpack // 3. ballerina shoes // 4. denim dress // 5. choker // 6.  crop top // 7. floral one piece // 8. swimsuit // 9. youth cap // 10. ring

22 komentarze:

  1. Świetne propozycje!
    Strój kąpielowy piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. love the off the shoulder top <3
    britishmermaid.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne rzeczy, u mnie post z bardzo podobną czapką <3
    mayum -click-

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stanik i crop top sa super c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy !
    Zapraszam do mnie:
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane :D a ciuchy jak zwykle fajne i piękne ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt, że ślinię się do takich dżinsowych sukienek a la ogrodniczki (czy jak to nazwać) już od dawna sprawił, że poklikałam we wszystkie linki, które wstawiłaś. Nie wiem, czy to się liczy, ale no cóż, próbowałam XD

    xoxo Maja K. Osiecki

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam ;) Co za zestaw :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne balerinki :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wybór! Super rzeczy wybrałaś, poklikałam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie rzeczy idealnie w moim typie! Świetny wybór :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre rzeczy są bardzo sexy! Czarny plecak jest moim faworytem :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  16. ten czarny top wygląda na prawdę fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikane kochana :) Zastanawiałm się gdzie mozna takie chokery dostać ♥ Proszę poklikaj i u mnie, gdyż dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem.
    Miłego dnia

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}